تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815154059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك شركت فرانسوي امتياز پخش اينترنتي چهار فيلم سينمايي ايران را خريد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك شركت فرانسوي امتياز پخش اينترنتي چهار فيلم سينمايي ايران را خريد
فرهنگي
امتياز پخش اينترنتي فيلم‌هاي سينمايي اخراجي‌ها به كارگرداني مسعود ده نمكي، يادداشت بر زمين اثرعلي محمد قاسمي، جمشيد و خورشيد كاري از بهروز يغمائيان و جنگ كودكانه ساخته ابوالقاسم طالبي به يك شركت فرانسوي واگذار شد.

غرفه -مركز گسترش سينماي مستند و تجربي> در بازار فيلم جشنواره كن ‪،۲۰۰۸‬ مورد توجه و استقبال جمعي از خريداران و پخش‌كنندگان جهاني فيلم و مديران جشنواره‌ها و شبكه‌هاي تلويزيوني بين‌المللي قرارگرفته است.

به گزارش روابط عمومي مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، اين فيلم‌هاي سينمايي از طريق شبكه اينترنت، براي كشورهاي اروپايي فرانسه زبان شامل فرانسه، موناكو، سوئيس، بلژيك و لوگزامبورگ پخش خواهند شد.

بر پايه اين گزارش، به دنبال راه يافتن فيلم سينمايي چراغي در مه ساخته پناه بر خدا رضايي به بخش جريان‌هاي جديد آسياي جشنواره فيلم پوسان كره جنوبي كه يكي از معتبرترين جشنواره‌هاي قاره آسياست، نماينده اين مركز با يك شركت پخش‌كننده شيليايي پيرامون عرضه فيلم‌هاي مستند اجتماعي ايراني در آمريكاي لاتين وارد مذاكره شده است.

افزون براين مذاكرات اوليه به منظور پخش فيلم‌هاي مستند اجتماعي و مذهبي ايراني از يكي از شبكه‌هاي تلويزيوني تركيه نيز به عمل آمده است.

از سوي ديگر، شماري از فيلم‌هاي سينمايي اول و فيلم‌هاي كوتاه بدون ديالوگ -مركز> به نماينده جشنواره -راه ابريشم> تركيه تحويل شد تا دوره آتي اين جشنواره با شركت فيلم‌هاي ايراني برگزار شود.

بهترين فيلم بلند درجشنواره راه ابريشم ‪ ۴۰‬هزار دلار و بهترين فيلم كوتاه اين جشنواره هنري ‪ ۸‬هزار دلار جايزه مي‌گيرد.

اين گزارش به استقبال و توجه جمعي از خريداران و پخش‌كنندگان جهني فيلم و مديران جشنواره‌ها و شبكه‌هاي تلويزيوني بين‌المللي از غرفه مركز گسترش سينماي مستند و تجربي در بازار فيلم جشنواره كن ‪ ۲۰۰۸‬اشاره كرده است.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 587]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن