تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815081619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صحت مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم در آبادان تاييد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: صحت مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم در آبادان تاييد شد
داخلي. سياسي. انتخابات. هشتم.

قايم مقام هيات نظارت بر انتخابات مجلس هشتم در خوزستان از تاييد صحت مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم در حوزه انتخابيه آبادان خبر داد.

"موسي مومن نژاد" شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي اظهار داشت: پيش از صحت انتخابات در اين حوزه بازرساني از شوراي نگهبان براي بررسي انتخابات مرحله دوم مجلس هشتم و رسيدگي به شكايات دريافت شده به اين حوزه اعزام شده بود كه پس از بررسي اين موضوع گزارش نهايي به شوراي نگهبان ارايه شد.

انتخاب هر سه نماينده حوزه انتخابيه آبادان به دور دوم كشيده شد كه در اين اثنا به علت نزديكي آراي شش نامزد مرحله دوم، برخي نامزدها به صحت انتخابات و شمارش آرا اعتراض كردند.

وي گفت:بررسي مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابيه "ماهشهر، هنديجان و اميديه" در دستور شوراي نگهبان قرار گرفته كه بزودي نتيجه اين بررسي نيز اعلام مي‌شود.

به گفته مومن نژاد تاكنون از مجموع پنج حوزه انتخابيه خوزستان كه انتخابات در آنان به مرحله دوم كشيده شد چهار حوزه تاييد شده و تنها حوزه انتخابيه ماهشهر باقي مانده است.

استان خوزستان ‪ ۱۸‬كرسي نمايندگي در مجلس هشتم دارد كه تكليف ‪ ۱۰‬نماينده در مرحله نخست انتخابات مشخص شد. ك/‪۶۴۰/۶۴۶ ۳‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 713]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن