تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821090165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دشمنان در هجمه هاي فرهنگي فكرها را به يغما مي برد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دشمنان در هجمه هاي فرهنگي فكرها را به يغما مي برد
اراك - خبرگزاري مهر: مديركل تبليغات اسلامي استان مركزي گفت: در هجوم فرهنگي، دشمن بيش از تخريب ظاهري، فكرها را به يغما مي برد.

به گزارش خبرنگار مهر در اراك، حجت الاسلام احمد رضائيان صبح امروز در جلسه كانون مداحان استان مركزي در محل اداره تبليغات اسلامي استان در اراك، افزود: تهاجم فرهنگي تنها آن چيزي كه در ظاهر ديده مي شود نيست و دشمن به دنبال تسخير ذهن و فكر جامعه به خصوص جوانان و تاثير گذاران است.

وي همچنين با اشاره به قرار گرفتن در ايام فاطميه (س) بيان داشت: اكنون دشمن در لباس وهابيت در سايتها و كتابهاي مختلف به تخريب اهل بيت پيامبر(ص) و ريشه هاي شيعه مي پردازد كه هوشياري و آگاه سازي مردم از سوي اهل علم و دين ر ا مي طلبد.

وي مداحان و شعراي ائمه اطهار(ع) را در اين زمينه داراي وظيفه سنگيني خواند و افزود: مداحان در جامعه داراي جايگاه هستند و بايد با وحدت در مسير خنثي سازي توطئه هاي دشمنان گام بردارند.

اين مسئول در ادامه با انتقاد از موازي كاري در حوزه فرهنگ اظهار داشت: در ابتداي انقلاب اسلامي كه كارها متعدد بود نياز به اقدامات فرهنگي ارگانهاي مختلف وجود داشت اما اكنون پس از سالها پيروزي و ساماندهي بسياري از امور، امور فرهنگي نيز بايد ساماندهي و مديريت فرهنگي در جامعه بايد واحد شود.

وي با تاكيد بر اينكه عدم ايجاد مديريت واحد فرهنگي به نفع جامعه نيست خاطرنشان كرد: آنچه بيش از همه به جامعه ضربه مي زند تهاجم فرهنگي و پراكنده كاري هاست كه اين امر فرصتها را از دست مي دهد.

وي در اين نسشت، روحانيت، مداحان و شعراي اهل بيت(ع) را نمادهاي مكتب اسلام خواند و يادآور شد: مردم به اين الگوها توجه دارند و ما بايد مراقب رفتار و سخنان خود باشيم و بيش از پيش وحدت داشته باشيم.

در اين جلسه فعال تر شدن كانون مداحان و شعراي اهل بيت، نحوه شناسايي مداحان و آسيبهاي اين حوزه ور فع آن در استان بررسي شد.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن