تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820873066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تظاهرات صدها فلسطيني در سرزمين اشغالي عليه ديوار حائل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تظاهرات صدها فلسطيني در سرزمين اشغالي عليه ديوار حائل
خبرگزاري فارس: صدها فلسطيني و شماري از اسرائيلي‌هاي حامي صلح، روز جمعه در سرزمين اشغالي عليه ساخت ديوار حائل تظاهرات كردند.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، روز جمعه بيش از 550 فلسطيني، غيرفلسطني و شماري از فعالان صلح اسرائيلي در روستاي "نعلين" واقع دركرانه باختري تظاهرات كردند.
اين تظاهرات در اعتراض به، آغاز به كار بولدوزرهاي اسرائيلي براي فراهم كرن مقدمات ساخت ديوار حائل در اراضي روستاي مذكور و 2600 هكتار جديد پيرامون اين منطقه برپا شد.
بنا بر اين گزارش "صلاح الخواجا" يكي از اعضاي "حركت مردمي براي مبارزه با ديوار حائل" در روستاي نعلين به خبرگزاري فرانسه گفت: ارتش اسرائيل سه روز پيش دستوراتي به رئيس شوراي نعلين، براي مصادره صدها هكتار از اراضي اين روستا را براي امور ارتش و ساخت ديوار حائل صادر كرد.
نيروهاي اسرائيلي نيز براي مقابله با تظاهرات‌كنندگان از گلوله‌هاي پلاستيكي و گاز اشك‌آور استفاده كردند، در حاليكه شركت‌كنندگان در اين تظاهرات با نزديك شدن به بولدوزرهاي اسرائيلي مانع كار آنها شدند و در اين اقدام دو تن از آنان مجروح شدند.
شركت‌كنندگان پس از اقامه نماز جمعه، براي اعتراض به مصادره زمين‌هاي منطقه و ساخت ديوار حائل تظاهرات كردند و اين در حالي است كه اين تظاهرات در نوع خود براي نخستين بار در روستاي نعلين و عليه ديوار حائل برگزار ‌شد.
انتهاي پيام/.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن