تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803844322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!     سوکت LGA 775   گرچه اينتل شمارش معکوس براي انهدام کامل يکي از پر سودترين پلتفرم هاي تاريخ اين شرکت را آغاز کرده است، با وجود اين، هنوز به دليل دلايل قيمتي، اين پلتفرم انتخاب عمده خريداران محصولات اينتل خواهد بود. در اين رده چيپ ست هاي P45، P43، P41، G41 و G31 حضور دارند که در ادامه محصولاتي را از مارک هاي تجاري مختلف براساس اين چيپ ست ها معرفي خواهيم کرد.
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
(Asus Maximus II Formula(P45   براي آن هايي که هنوز حاضرند اين همه براي يک مادربورد P45 هزينه کنند! کم نيستند افرادي که يا خريد نمي کنند يا بهترين را مي خرند. در حال حاضر و در شرايطي که اغلب توليد کننده ها مادربوردهاي گران قيمت سوکت LGA 775 خود را از بازار خارج کرده و روي مدل هاي ميان قيمت سرمايه گذاري کرده اند، اين سرباز اسوس يک مادربورد هيجان انگيز است. يک غول بي شاخ و دم که فقط يک ايراد بزرگ دارد. آن هم پشتيباني از حافظه هاي DDR2 است! اين محصول قدرتمند شرکت Asus با قيمت حدود 170/000 هزار تومان در بازار عرضه مي شود. (Gigabyte EP43T-UD3L(P43   براي آن هايي که يک مادربورد راحت مي خواهند!( واژه راحت يعني به راحتي در بازار پيدا مي شود!) اين محصول را در بازار کامل ترين و خوش فروش ترين مادربورد DDR3 سوکت LGA 775 مي نامند. مدلي که خوراکش يک پردازنده E8300 يا E8400 اينتل است و در پشتيباني از انواع حافظه ها، تبحري خاص دارد. از نظر کيفيت ساخت بسيار مقاوم است و امکانات لازم اين نسل را يک جا به همراه دارد. براي يک مادربورد ميان قيمت، اين مدل کامل ترين مدل موجود است. اين محصول با قيمت حدود 131/000 تومان در بازار عرضه مي شود. (Asus P5QL Pro(P43   براي آن هايي که هنوز DDR2 دوست دارند متأسفانه مشکل اساسي اسوس در بازار مادربورد کمبود مدل هاي DDR3 ارزان قيمت است. با وجود اين، P5QL Pro، هنوز مدلي خوش فروش است که خريداران مادربوردهاي DDR2 استقبال خوبي از آن دارند. اين مادربورد بر پايه چيپ ست P43 ارائه شده و کارايي خوبي دارد. به هر حال، اگر علاقه خاصي به حافظه هاي DDR3 داريد، مي توانيد به سراغ Asus P5P43TD برويد که در بازار به سختي پيدا مي شود! اين مادربورد با قيمت حدود 109/000 تومان عرضه مي شود.
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
(Gigabyte EP41T-UD3L(P41   براي آن هايي که کيفيت و قيمت را يک جا مي خواهند براي کاربراني که کيفيت مناسب، حافظه هاي DDR3 و قيمت اقتصادي و توجيه پذير را با هم مي خواهند و از طرفي کاربردهاي گرافيکي زيادي ندارند و نمي خواهند از کارت گرافيکي قدرتمند نيز استفاده کنند، اين مادربورد يک انتخاب رؤيايي است. مدلي که در حال حاضر لقب پر فروش ترين مادربورد DDR3 بازار ايران را يدک مي کشد. اين محصول ساده گيگابايت با قيمت حدود 89/000 تومان به فروش مي رسد. (ECS P43T-AD3(P43   براي آن هايي که چيزهاي عجيب را دوست دارند به طور کلي، ECS به ساخت و ارائه مادربوردهاي ارزان قيمت و بسيار اقتصادي شهرت دارد. براي بسياري از خريداران که کاربردهاي سنگين نداشته و قصد استفاده از گرافيک ها و حافظه هاي قدرتمند را ندارند، اين مادربورد بهترين انتخاب است. مادربورد کيفيت قابل قبولي دارد و بزرگ ترين مزيت آن پشتيباني از حافظه هاي DDR3 و بهره مندي از چيپ ست P43 با قيمتي زير 75/000 تومان است!
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
(Asus P5P41T LE(G41   براي آن هايي که يک گرافيک مجتمع گران قيمت مي خواهند P5P41T LE توصيه اي مناسب براي آن هايي است که به يک مادربورد با کارت گرافيک مجتمع نياز دارند و از سويي به کارايي، کيفيت و سرعت اهميت مي دهند. اين مادربورد يک نمونه DDR3 است و برخلاف اغلب مادربوردهاي G41 بازار،با کيفيتي بسيار عالي ساخته شده و امکانات جانبي مناسبي دارد که هر کاربر سخت پسندي را راضي مي کند. اين مادربورد با قيمت حدود 92/000 تومان به فروش مي رسد.
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
(Gigabyte G41MT-ES2L(G41   براي آن هايي که يک مادربورد پر طرفدار مي خواهند گيگابايت براي علاقمندان به مادربوردهاي گرافيک مجتمع مدل پر فروش ديگري دارد. بهره مندي از حافظه هاي DDR3 و قيمت بسيار خوب از مزيت هاي اين مادربورد است. براي استفاده از اين مادربورد پردازنده سري E5000 اينتل و حافظه هاي DDR3 1333 را توصيه مي کنيم. متأسفانه اين مدل 73/000 توماني از ويژگي Ultra Durable 3 اين شرکت بهره نمي برد که اين موضوع مي تواند تا حدودي بعضي از کاربران را مأيوس کند. (ECS G41T-M6(G41   براي آن هايي که ارزان قيمت ترين مادربورد گرافيک مجتمع بازار را مي خواهند! اين که بتوان با صرف فقط 63/000 تومان مادربورد و کارت گرافيک را يک جا خريد، يک اتفاق فوق العاده است! اين مادربورد براساس استاندارد mATX ارائه مي شود و مي توان گفت اقتصادي ترين مادربورد سوکت LGA 775 در بازار ايران است که به کمک آن مي توان هر کسي با هر توان مالي را صاحب يک کامپيوتر شخصي کرد.
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
سوکت LGA 1366   پول فراوان، نياز به بيشترين سرعت پردازشي، کاربردهاي حرفه اي و به طور کل، ناچار بودن به دليل نبود انتخاب ديگر در اين سطح از توان پردازشي، شما را به خريد از اين پلتفرم ترغيب خواهد کرد. متأسفانه موجوديت کالا در اين رده از بازار بسيار کم و پيدا کردن بسياري از کالاها بسيار سخت است. با وجود اين، سه مادربورد را در اين سري معرفي کرده ايم که گزينه هاي بهتر بازار هستند. در اين سوکت، چيپ ست X58 تنها چيپ ست موجود در بازار است. Asus P6T Deluxe   براي آن هايي که کارايي را با قيمت مناسب مي خواهند اين مادربورد از جمله نوادر سوکت LGA 1366 است که علي رغم امکانات بسيار قابل توجه و کارايي بالا، قيمتي مناسب و بهتر بگويم به نسبت پايين دارد. مدار تغذيه شانزده فاز، وجود رابط SAS، شش اسلات حافظه با قابليت پشتيباني از حافظه هاي DDR3 2200 و بهره مندي از دو پورت شبکه گيگابيتي که قابليت کار در پيکره بندي Teaming را دارند، از جمله امکانات اين مادربورد است. اين محصول قدرتمند شرکت Asus با قيمت حدود 305/000 تومان به فروش مي رسد.
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
Gigabyte X58A-UD7   براي آن هايي که خيلي پول دارند! اين مادربورد نسبت به نسخه قبلي مجهزتر و پر امکانات تر است و علاوه بر USB 3.0 و SATA نسخه سه از يک سيستم خنک کننده به نام Hybrid Silent Pipe 2 نيز بهره مي برد. اين مادربورد به مدار تغذيه 24 فاز مجهز است و از حافظه هاي DDR3 تا فرکانس 2600 پشتيباني مي کند. مشکل اين مادربورد قيمت فوق العاده بالاي آن است که خوب...! براساس اطلاعات ارائه شده، اين محصول تازه وارد شرکت گيگابايت با قيمت 453/000 تومان در بازار ارائه مي شود! Asus P6T SE   براي آن هايي که به يک انتخاب عالي مي انديشند اگر مي خواهيد کمتر از سيصد هزار تومان براي خريد يک X58 هزينه کنيد، به هيچ مادربورد ديگري فکر نکنيد. اين مادربورد تمام امکانات لازم را براي برآوردن نياز يک کاربر امروزي دارد. اين مادربورد شرکت Asus به شش اسلات حافظه مجهز است که اين موضوع کاربر را قادر مي سازد تا بتواند از 24 گيگابايت حافظه DDR3 2000 روي اين مادربورد استفاده کند. اين محصول 290/000 هزار توماني طراحي ساده و مناسبي نيز دارد که مي تواند نظر بسياري از افراد را به سوي خود جلب کند.
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!

چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
سوکت LGA 1156   اگر اوضاع مالي قبل از عيد زياد خراب نيست، اگر کامپيوتر ابزار کار و کسب درآمد شما است، اگر حوصله شخم زدن بازار را براي يافتن پردازنده داريد و اگر از AMD خوشتان نمي آيد، وقت را تلف نکنيد و بدون درنگ برويد سراغ مادربوردهاي مبتني بر سوکت LGA 1156. Gigabyte P55A-UD6   براي آن هايي که همه خوبي ها را با هم مي خواهند براي مشترياني که قصد خريد پردازنده هاي قدرتمند و گران قيمت Core i7 860 و 870 را دارند و بودجه خريد يک کارت گرافيک قدرتمند را کنار گذاشته اند، اين مادربورد يکي از بهترين انتخاب ها است. P55A-UD6 داراي پورت هاي USB 3.0 و SATA نسخه سه است و از فناوري اختصاصي گيگابايت به نام ساخت UD3 بهره مي برد. اين مادربورد به شش اسلات حافظه مجهز است که امکان نصب حداکثر شانزده گيگابايت حافظه +DDR3 2600 را به کاربر مي دهد. اين مادربورد با قيمت 353/000 تومان در بازار به فروش مي رسد.
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
Asus P7P55D Pro   براي آن هايي که Asus مي خواهند اگر فکر مي کنيد USB 3.0 و SATA 3 گزينه هاي جذابي براي پرداخت هزينه بيشتر نيستند و کماکان قصد خريد يک مادربورد قابل و توانا را داريد که از جديدترين پردازنده ها و حافظه ها پشتيباني کند، به اين گزينه فکر کنيد. اين مادربورد تنها P55 بازار در اين سطح قيمتي است که توانايي پشتيباني از سه کارت گرافيک را دارد. P7P55 Pro در بازار با قيمت حدود 255/000 تومان به فروش مي رسد.
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
MSI P55-GD65   براي آن هايي که يک مادربورد خوب مي خواهند اين مدل از نظر کارايي و امکانات معادل P7P55D از اسوس و P55-UD4P از گيگابايت است، با اين تفاوت که اندکي ارزان تر است و ظاهر خوب و خوش قيافه اي دارد. گرچه اين مادربورد امکانات خاصي ندارد( منظور پورت هاي جديد است)،اما براي آن هايي که مي خواند کارايي خوب را با قيمتي مناسب در اختيار داشته باشند، يک گزينه بسيار قابل توجه است. قيمت اين مادربورد در بازار حدود 210/000 تومان است.
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
Gigabyte P55A-UD3   براي آن هايي که USB 3.0 مي خواهند P55A-UD3 تنها مادربورد مبتني بر چيپ ست P55 زير دويست هزار تومان بازار است که به پورت USB 3.0 و SATA نسخه سه مجهز است. اين مادربورد يک محصول بسيار ساده است که از امکانات پايه پلتفرم P55 بهره مي برد. محصول 188/000 توماني گيگابايت به چهار اسلات حافظه با قابليت پشتيباني از شانزده گيگابايت حافظه DDR3 2200 مجهز است که به راحتي نيازهاي يک کاربر امروزي را برآورده مي کند. Gigabyte P55-UD3L-TPM   براي آن هايي که يک مادربورد ارزان و بادوام مي خواهند اين مادربورد از فناوري اختصاصي UD3 بهره مي برد. اين مدل ارزان ترين مادربورد P55 سايز ATX بازار است که کارايي قابل قبولي دارد. اگر مي خواهيد يک مادربورد اقتصادي بخريد که نيازهاي روزمره شما را نيز به خوبي برآورده کند، به اين مدل فکر کنيد. P55A-UD3L-TPM با قيمت حدود 167/000 تومان در بازار به فروش مي رسد. Foxconn P55MX   براي آن هايي که پول ندارند! اما عشق P55 دارند! اگر پول LGA 775 را داريد، اما عشق پلتفرم جديد اينتل گريبانتان را گرفته، اين مادربورد يک نمونه استثنايي است. گرچه اين مادربورد در استاندارد mATX ارائه مي شود و کيفيت ساخت چندان بالايي ندارد، با وجود اين، قيمت آن جاي بحث براي کسي نمي گذارد! اين مادربورد به يک رابط PCI-E نسخه دو و دو اسلات حافظه با قابليت پشتيباني از هشت گيگابايت حافظه DDR3 1333 مجهز است. اين مادربورد با قيمت حدود 132/000 تومان در بازار به فروش مي رسد.
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
سوکت AM3   عاشق AMD هستيد؟ شرايط اقتصادي خانواده را درک مي کنيد و مي خواهيد انتخابي اقتصادي داشته باشيد؟ به کم مصرف کردن و حفظ محيط زيست اهميت مي دهيد؟ اگر اين طور است، پس شما يک مشتري آگاه و هوشمند AMD هستيد! اگر بودجه اي که براي خريد قطعات داخلي کيس خود کنار گذاشته ايد، کمتر از 500/000 تومان است. خوب؛ با وجود اين مسائل ما به عنوان يک مجله سخت افزاري به شما پيشنهاد مي کنيم که به سراغ پردازنده هاي AMD برويد. از سويي به تمام کاربراني که قصد خريد مادربوردهاي گرافيک مجتمع را دارند، پيشنهاد مي کنم به هيچ گزينه ديگري به غير از مادربوردهاي چيپ ست 785G اين شرکت فکر نکنند( البته چيپ ست جديد اين شرکت هم عرضه شده است). (Gigabyte MA790FXTA-UD5(790FX   براي آن هايي که عاقبت، AMD را مي خواهند! اين مادربورد را مي توان به جرأت يکي از بهترين مادربوردهاي AMD بازار ايران دانست. مادربوردي مبتني بر سوکت AM3 و چيپ ست بسيار قدرتمند 790FX که از حافظه هاي DDR3 تا فرکانس 2200 پشتيباني مي کند. اين مادربورد تنها نمونه AMD بازار، به پورت هاي USB 3.0 و SATS نسخه سه مجهز است. امکان استفاده از سه کارت گرافيک به صورت همزمان نيز از ديگر امکانات منحصر به فرد اين مادربورد است. اين مادربورد با قيمت 240/000 هزار تومان در بازار به فروش مي رسد.
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
(Gigabyte MA785GT-UD3H(785G   براي آن هايي که پر سرعت ترين پردازنده گرافيکي مجتمع بازار را مي خواهند اگر مي خواهيد پر سرعت ترين پردازنده گرافيکي را در اختيار داشته باشيد، بايد به سراغ چيپ ست AMD 785G برويد. تقريباً بيش از هشتاد درصد مادربوردهاي AMD785G بازار متعلق به گيگابايت هستند و اين شرکت در حال حاضر پنج مدل را در بازار موجود دارد که در اين ميان MA785GT-UD3H بهترين و کامل ترين آن ها است. البته اين مادربورد با قيمت حدود 120/000 تومان جزء محصولات به نسبت گران بازار به شمار مي آيد. (Asus M4A78(770   براي آن هايي که مي خواهند AMD را ارزان و راحت تجربه کنند اين مادربورد 80/000 توماني از جمله مدل هاي بسيار خوش فروش AMD در بازار است که از چيپ ست 770 بهره مي برد و از پردازنده هاي سوکت AM3 و +AM2 به طور کامل پشتيباني مي کند. اين مادربورد از حافظه هاي DDR2 1200 پشتيباني کرده و با توجه به کيفيت ساخت خوبي که دارد از قيمت خوبي نيز برخوردار است. اگر قصد خريد مادربورد AMD داريد، سراغ مدل هاي پايين تر از اين مدل نرويد.
چگونه با خواندن سه صفحه، يک مادربورد بخريم!
AsRock AOD790GX (790GX)   براي آن هايي که از شگفتي لذت مي برند! دلمان نمي آيد اين مادربورد را معرفي نکنيم. اين محصول AsRock يک مادربورد مبتني بر چيپ ست بسيار توانمند و کمياب 790GX است که توان پردازش گرافيکي مناسب پردازنده گرافيکي مجتمع اين شرکت و امکانات متنوع و فراوان چيپ ست هاي قدرتمند 790 را يک جا در دل خود دارد . نکته بسيار قابل توجه در مورد اين مادربورد DDR2، قيمت حيرت انگيز 115/000 توماني آن است! بله؛ درست خوانده ايد، صد و پانزده هزار تومان! منبع:عصر شبکه، شماره 104 /ج  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1027]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن