تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815487769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ماتيوس گزارشگر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: ماتيوس گزارشگر مي‌شود


فوتبال- همشهري امارات:
ستاره سابق فوتبال آلمان به عنوان تحليلگر در جام ملت‌هاي اروپا (يورو 2008) شركت مي‌كند

لوتار ماتيوس 47 ساله با امضا قراردادي مي‌كوشد تا اين بازي‌ها را زير ذره‌بين ببرد. او كه چند سال است با هفته‌نامه اشپورت‌بيلد همكاري مي‌كند، قرار است در هنگام برپايي اين مسابقات در محل حاضر شده و از نزديك اقدام به آناليز كند.

ماتيوس اين كار را نيز هنگام جام جهاني 2006 براي اين نشريه انجام داد كه مورد پسند خوانندگان واقع شد. قرار است تيمي از روزنامه‌نگاران آلماني به ماتيوس در اين زمينه كمك كنند.

اشنايدر: به جاي يورو 2008 در جام جهاني2010 بازي مي‌كنم
اشنايدر گفت: «بخت حضور در جام ملت‌ها را از دست دادم؛ اما اميدوارم پس از بهبودي، در جام جهاني2010 شركت كنم.» برند اشنايدر عنوان كرد: ‌«بازيكن بدشانسي هستم. به خاطر صدمه‌ديدگي نتوانستم تيم ملي را در مراحل آماده‌سازي پيش از شروع جام ملت‌ها و اين بازي‌ها همراهي كنم.»

اشنايدر 33 ساله ادامه داد: «دوست داشتم همراه تيم ملي در يورو 2008 حاضر باشم تا براي قهرماني تلاش كنيم؛ اما اين امكان از من گرفته شده است. اميدم را حفظ مي‌كنم زيرا مي‌خواهم بار ديگر به فوتبال و تيم ملي برگردم. مايلم در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي يكي از اعضاي تيم كشورم باشم.» اشنايدر سابقه انجام 81 بازي براي تيم ملي آلمان را دارد. او اولين ديدار ملي خود را در سال 1999 انجام داد.

رئال ‌هافبك آرسنال را مي‌خواهد
رئال‌مادريد اسپانيا در تلاش است تا ‌هافبك اهل بلاروس آرسنال انگليس را به خدمت بگيرد.
الكساندر هلب، مدافع پرتلاش آرسنال، خانه آينده خود را مادريد معرفي كرده. وكيل او اين هفته ميهمان رئال است.

رابطه مادريدي‌ها با آرسنال به واسطه پروژه‌هاي شكست‌خورده فابرگاس و فلاميني چندان خوب نيست و انتقال هلب مي‌تواند يخ اين رابطه را آب كند. به نظر مي‌رسد رامون كالدرون، مديرعامل رئال مادريد، در فصل نقل و انتقالات با دقت بيشتري از همتايان خود عمل كرده و به جاي نام‌ها، سراغ بازيكنان مفيد در پست‌هاي لازم رفته است.

بارسلونا مسي را از دست داد
مهاجم تيم فوتبال بارسلونا به خاطر حضور در تيم ملي المپيك آرژانتين نمي‌تواند تيمش را در مرحله انتخابي دور سوم ليگ قهرمانان اروپا همراهي كند. ليونل مسي در خصوص ترك تيم باشگاهي خود و ملحق شدن به تيم المپيك آرژانتين گفت: «اطمينان دارم كه هواداران و مديران بارسلونا وضعيت مرا درك مي‌كنند. شركت در المپيك افتخار بزرگي است كه شايد ديگر نصيب من نشود و نمي‌خواهم اين فرصت بزرگ را از دست دهم.»

مسي همچنين گفت: «معلوم است كه بارسلونا خيلي راحت از مراحل ابتدايي مي‌گذرد و به ليگ قهرمانان اروپا صعود مي‌كند. اين تيم براي صعود به ليگ قهرمانان اروپا به من نيازي ندارد.»

مايكل لادروپ در آستانه پيوستن به بنفيكا
باشگاه بنفيكاي پرتغال خود را در يك‌قدمي سرمربي موفق تيم كم‌ستاره ختافه توصيف مي‌كند. مايكل لادروپ كه با ختافه و دستان خالي در سطح اروپا درخشيد و فصل خوبي را با آنها تجربه كرده، اكنون در حال مذاكره پيشرفته با مقامات بنفيكا است.

قرار است ائوسبيو، دستيار ريكارد يا ارنستو والورده، سرمربي فعلي تيم فوتبال اسپانيول جاي خالي لادروپ را در ختافه پر كنند. بنفيكا در سال 1904 تاسيس شده و از باشگاه‌هاي باسابقه و پرهوادار پرتغال محسوب مي‌شود.

يواخيم لو در صورت ناكامي استعفا نمي‌كند
در صورت كسب نتيجه نامطلوب در مرحله نخست جام ملت‌هاي اروپا از سوي آلمان،‌ مربي اين تيم استعفا نمي‌كند.
يواخيم ‌لو گفت: فكر نمي‌كنم آلمان در جام ملت‌ها ناكام شود؛ اما اگر اين اتفاق هم بيفتد،‌ استعفا نخواهم كرد.»

اين مربي كه تيمش را براي آماده‌سازي هرچه مطلوبتر به مايوركاي اسپانيا برده است، گفت: «به تنها چيزي كه فكر نمي‌كنم، كناره‌گيري است. وضعيت فوتبال هيچوقت مشخص نيست؛ اما تصميمي براي جدايي ندارم. كسب نتايج مطلوب در 2 سالي كه همراه تيم‌ هستم، سبب شده تا به چنين موضوعي، يعني ترك تيم ملي فكر نكنم.»

اين مربي عنوان كرد: «به قدرت و توان تيمم ايمان دارم. فكر مي‌كنم در يورو 2008 به موفقيت برسيم.
يواخيم‌لو كه تا جام جهاني 2006 و سرمربيگري يورگن كلينزمن، كمك‌مربي تيم ملي آلمان بود، پس از جام جهاني كه دو سال قبل برگزار شد تاكنون، هدايت اين تيم را بر عهده داشته است.»

فان درسار:‌ حدسي نگرفتم
ادوين فان درسار دروازه‌بان تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس با مهار ضربه حساس پنالتي نيكولا آنلكا تيمش را به عنوان قهرماني در مقابل چلسي در فينال جام قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا رساند.

به گزارش سايت گل، او در پاسخ به سئوالي در مورد اينكه آيا از روي حدس ضربه آنلكا را گرفت، گفت: «فكر مي‌كنم كه جهت توپ را تشخيص دادم.» فان درسار كه قبلا در فينال جام باشگاه‌هاي اروپا هم طعم باخت و هم طعم برد را چشيده است ديدگاه منحصر به فردي دارد.

اين دروازه‌بان گفت: «مي‌توانم بگويم كه بهترين روز زندگي‌ام بود. من سيزده سال قبل در اين رقابت‌ها به قهرماني رسيدم و دوازده سال قبل در فينال باختم. اين فراز و فرودها و قهرماني بعد از اين همه مدت با اين بازيكنان و در مقابل اين تماشاگران فوق‌العاده است.» فان‌ درسار 37 ساله در سال 1995 به همراه تيم آژاكس به قهرماني در جام قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا دست يافته بود.

رونالدو: هفته آينده قرارداد مي‌بندم
كريستيانو رونالدو ‌هافبك پرتغالي منچستريونايتد پس از قهرماني در ليگ قهرمانان اعلام كرد كه قرارداد جديدش را هفته آينده با شياطين سرخ امضا خواهد كرد. رونالدو به شدت مورد توجه رئال‌مادريد قرار دارد و رئالي‌ها بارها اعلام كرده‌اند كه به هر ترتيبي كه شده رونالدو را به سانتياگو برنابئو خواهند آورد.

پس از قهرماني منچستري‌ها در ليگ قهرمانان، رونالدو مصمم است بتواند قرارداد جديدي را با تيمش امضا كند و تا سال‌ها در اولدترافورد ماندگار شود. رونالدو گفت: «آينده‌ام در اين باشگاه، هفته آينده مشخص خواهد شد.

تصور مي‌كنم همه، هفته آينده خوشحال خواهند بود؛ هم من و هم باشگاه. بارها گفته‌ام كه در يونايتد خواهم ماند. بله دوست دارم بمانم. پنج سال است كه در باشگاه حضور دارم و قصد دارم باز هم آينده‌ام را با اين باشگاه پيوند بزنم.» رونالدو ادامه داد: «مردم اينجا را دوست دارم.

بازيكنان تيم فوق‌العاده هستند و شرايط حاكم بر تيم قابل توصيف نيست. همه چيز سر جاي خود قرار دارد. دليلي براي نماندن نمي‌بينم. مي‌خواهم با اين تيم جام‌هاي بيشتري به‌دست آورم و به بازيكن اسطوره‌اي باشگاه تبديل شوم.»

كومان: والنسيا نابودم كرد
سرمربي سابق تيم فوتبال والنسيا از برخي ابهامات ايجادشده در مورد خود و اين تيم پرده برداشت. رونالد كومان، سرمربي اسبق آيندهون و والنسيا عقد قرارداد با تيم اسپانيايي را با وجود سود چهار و نيم ميليون يورويي در 5 ماه اشتباه دانست و گفت: «هر چند پول زيادي به دست آوردم؛ اما نام خود را از فهرست بزرگان مربيگري جهان خارج كردم.

والنسيا در حق من به شدت بي‌انصاف بود. آنها كم‌كاري خط‌داده شده به بازيكنان را به من نسبت دادند. در بيشتر بازي‌ها نتيجه از قبل معلوم بود و با سرنوشت از قبل نوشته شده والنسيا مي‌جنگيدم؛ بي‌آنكه حتي يك حمايت‌كننده واقعي داشته باشم.»

او در مورد 3 اخراجي خود يعني آنگولو، كانيزارس و آلبلدا گفت: «اين 3 نفر در اردوي من موج منفي ايجاد مي‌كردند. تمام دستورات خود را از روساي قبلي و رقباي انتخاباتي رئيس فعلي دريافت مي‌كردند.»

كومان در مورد خواكين يكي از بازيكنان مورد غضب خود، گفت: «در آن زمان اگر يك مدير ثروتمند بودم مي‌توانستم خواكين را به مبلغ حداقل 30 ميليون يورو خريداري كنم؛ اما اكنون او را 30 يورو هم نمي‌خرم. افت شديدي داشته و از آن خبر داشتم و مي‌توانستم به خوبي پيش‌بيني كنم.»

تاريخ درج: 3 خرداد 1387 ساعت 20:21 تاريخ تاييد: 4 خرداد 1387 ساعت 00:29 تاريخ به روز رساني: 4 خرداد 1387 ساعت 00:27
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 614]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن