تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803282631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جدايي كاظمي از استيل آذين در پايان فصل


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: جدايي كاظمي از استيل آذين در پايان فصل


فوتبال- كريم اعظمي:
اگر تا چند هفته پيش مهم‌ترين خبرها از استيل‌آذين به اختلاف فرهاد كاظمي و علي پروين خلاصه مي‌شد، حالا اختلاف سرمربي و مديرعامل حاشيه‌هايي را به وجود آورده و حتي كاظمي فرداي ديدار با شهرداري بندرعباس حاضر نبود در تمرينات تيمش شركت كند.

او درصد عمده‌اي از مبلغ قراردادش را دريافت نكرده، در حالي كه حسين هدايتي مديرعامل باشگاه قول داده بود چند هفته پيش طلب سرمربي تيم‌ را بپردازد، البته موعد پرداخت حق و حقوق بازيكنان هم عقب افتاده و شاگردان كاظمي قبل از بازي با پيام از او خواستند كه اين مشكل را حل كند.

استيل‌آذين كه چند هفته بحراني را پشت‌سر گذاشت، از ۴ بازي آخر ۱۲ امتياز گرفت و روز پنجشنبه هم با شكست دادن پيام به عنوان تيم اول به مرحله پلي‌آف صعود كرد. با كسب ۵ برد پياپي، بازيكنان پاداشي نگرفتند و حق و حقوق آنها هم عقب افتاده.

كاظمي هم كه به شدت از اين وضعيت ناراحت است بعد از بازي با پيام مشهد به اطرافيانش گفت: «قبل از اينكه من بيايم براي يك مساوي هم به بازيكنان پاداش مي‌دادند، اما حالا حقوق آنها را هم نمي‌دهند. مگر من مديرعاملم كه مشكل بازيكن را حل كنم، حتي پول خودم را هم نمي‌دهند.»

گلايه كاظمي

در حالي كه استيل آذين با يك گل از پيام عقب بود تيم كاظمي با زدن دو گل طي ۱۰ دقيقه پاياني همه چيز را عوض كرد تا مديرعامل باشگاه بعد از سوت پايان بازي به طرف كاظمي برود.

هدايتي كه از اين برد خوشحال به نظر مي‌رسيد، پس از رو در رو شدن با كاظمي با اين جملات مواجه مي‌شود:«از شما گلايه دارم كه حق و حقوق من و بازيكنان را نمي‌دهيد و اين رفتار اصلاً درست نيست.»

كاظمي كه به شدت عصباني بود خيلي زود ورزشگاه را ترك كرد، حتي او قصد رفتن به رختكن را نداشت، ولي با اصرار پروين براي دقايق كوتاهي به رختكن رفت.

جدايي از استيل‌آذين بعد از مرحله حذفي

كاظمي در حالي هدايت استيل‌آذين را پذيرفت كه اين تيم در رده هشتم جدول قرار داشت، او حالا در آستانه صعود به ليگ‌برتر قرار دارد اما وضعيت او براي فصل بعد مشخص نيست.

ماجراي اختلاف او با پروين و نارضايتي اين مربي از وضعيت حاكم و حاشيه‌هاي اطراف باشگاه، اتفاق تازه‌اي نيست، ولي كاظمي تا به امروز به طور علني در اين مورد حرف نزده و در انتظار پايان پلي‌آف (بازي با سپاهان نوين) است تا از اين تيم جدا شود.

حاشيه‌هاي استيل‌آذين اتفاق مورد‌پسند كاظمي نيست، در ضمن او دوست ندارد كه حيطه اختياراتش مورد تهديد قرار بگيرد.

با صعود استيل‌آذين به ليگ‌برتر طبيعي است كه اختلافات بين كاظمي و پروين به دليل انتخاب بازيكنان و سياست‌هاي خاص اين مربي به شديدترين حد ممكن برسد، ولي كاظمي تمايلي به ماندن در اين تيم ندارد و مثل زماني كه پيكان را هم به ليگ برتر آورد، از اين تيم جدا خواهد شد.

البته ناراحتي كاظمي از برخي دخالت‌ها و شلوغي بيش از حد در اطراف تيم از نظر حسين هدايتي، صاحب اصلي باشگاه پنهان نمانده و چه بسا پس از صعود استيل‌آذين اتفاقات جديدي رقم بخورد، ولي‌ درهرحال كاظمي همچنان به فكر جدايي از اين تيم است.

زمان پلي‌آف مشخص نيست

با توجه به پيروزي استيل‌آذين مقابل پيام اين تيم فرصت مناسبي براي صعود به ليگ‌برتر دارد چراكه نه‌تنها در مرحله پلي‌آف از مصاف سخت و دشوار با فولاد گريخت بلكه در بازي برگشت ميزبان سپاهان نوين اصفهان خواهد بود.

پيام هم ضمن اينكه بايد به مصاف فولاد خوزستان برود بايد در بازي رفت از حريف قدرتمند خود ميزباني كند. تاريخ اين دو ديدار با توجه به ديدار روز پنجشنبه فولاد با استقلال در چارچوب جام حذفي هنوز اعلام نشده است.

كاظمي: هنوز تصميم نگرفته‌ام

كاظمي كه بعد از بازي با پيام، از شكست دادن خداداد عزيزي خوشحال بود، گفت: «هرچند كه نبايد اين ديدار برگزار مي‌شد، ولي باز هم قدرت خود را نشان داديم. حالا فقط دو بازي تا صعود به ليگ برتر فاصله داريم و اميدوارم سپاهان نوين را ببريم.»

سرمربي استيل‌آذين در پاسخ به اين سئوال كه آيا فصل بعد هم در استيل‌آذين هستيد، گفت: «هنوز تصميمي نگرفته‌ام و نمي‌توانم جوابي بدهم.»

تاريخ درج: 3 خرداد 1387 ساعت 19:19 تاريخ تاييد: 3 خرداد 1387 ساعت 22:36 تاريخ به روز رساني: 3 خرداد 1387 ساعت 22:37
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 301]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن