تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815463192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله خاتمي:دولتمردان آمريكا تروريست و ترويست پرور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آيت الله خاتمي:دولتمردان آمريكا تروريست و ترويست پرور هستند
دين. اسلام. فروع دين. نماز. نمازهاي مستحب. نماز جمعه
آيت الله سيد احمد خاتمي خطيب موقت نماز جمعه تهران گفت : دنيا بداند كه آمريكا كه پرچم مبارزه با ترويسم را بلند كرده ، دروغ مي‌گويد ، چرا كه دولتمردان اين كشور و شخص بوش تروريست و ترويست پرور هستند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه خطبه اول نماز جمعه اين هفته تهران كه به مسايل داخلي و خارجي اختصاص داشت، افزود: توطئه‌اي در روزهاي اخير با عنايت خدا توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) كشف شد ، توطئه‌اي كه از سوي آمريكا هدايت مي‌شد. خوشان گزارش كردند كه بوش به سيا گفته براي خرابكاري در ايران هزينه كنند.

وزارت اطلاعات به تازگي شبكه بمب‌گذاري كه از سوي نيروهاي خارجي تامين و هدايت مي‌شد را در رابطه با بمب‌گذاري حسينه سيد الشهدا (ع) شيراز ، دستگير و از دامنه فعاليت انها جلوگيري شد.

آيت الله خاتمي با بيان اينكه گروهي منحرفي كه مسئوليت اين بمب‌گذاري را داشت، افزود: اين گروه اندك كه لامذهب هستند دائم در رسانه هايشان به خدا، ائمه و مقدسات توهين مي‌كردند ، آمريكائيها اين گروه را براي خرابكاري در ايران بسيج كردند و سرانجام در شيراز جنايت كردند.

خطيب نماز جمعه تهران توضيح داد: خون شهداي حسينه سيدالشهدا (ع) شيراز گريبانشان را گرفت و لو رفتند.

وي با اشاره به اهداف اين گروهك منحرف و ملحد در خرابكاري در كشور ، افزود:اينها قصد انتقام از دين و مذهب را داشتند و بناداشتند كه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ، حوزه علميه قم، مدرسه فيضيه بمب بگذارند.

خطيب نماز جمعه تهران يادآورشد: اينها قصد انتقام از مردمي كه سه دهه تحت تاثير تبليغات مسموم دشمنان قرار نگرفتند را داشتند و مي‌خواستند انفجار خطرناكي را در نمايشگاه كتاب تهران صورت دهند كه در صورت انجام فاجعه عظيم انساني بوجود مي‌آمد.معلوم مي‌شود كه اينها مي‌خواهند از مردم انتقام بگيرند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به مقاصد سياسي گروهك منحرف خرابكار و حاميان پنهان آنان ،ادامه داد: مي‌خواستند كه در كنسولگري روسيه در رشت و لوله‌هاي زير آبي نفت در بندر گناوه نيز بمب‌گذاري كنند كه به فضل خدا توطئه انها خنثي شد.

خطيب نماز جمعه تهران در بخش ديگري، سخنان خود را به سوم خرداد روز آزاد سازي خرمشهر اختصاص داد و افزود: خرمشهر در طول حيات خود چهار بار اشغال شد كه فقط در دوران دفاع مقدس و آزادسازي ان توسط شهيدان عزيز و رزمندگان اسلام بود كه اشغالگران با سيلي بيرون رانده شدند و امتيازي داده نشد.

آيت الله خاتمي با اشاره به گستردگي و عظمت عمليات بيت‌المقدس كه منجر به آزادسازي خرمشهر شد، افزود: بيت‌المقدس ، عمليات بسيار موفقي بود كه ضرب شصت نظام اسلامي خود را نشان داد و پس از فتح خرمشهر ، نگاه دنيا به ايران عوض شد و اين ايران تبديل به يك فاتح در جنگ شد.

وي با گراميداشت يادو خاطره شهيدان آزادسازي خرمشهر ، افزود: به تعبير امام راحل (ره ) خرمشهر را خدا آزاد كرد و در سايه اين پيروزي بسيار بزرگ كه پس از عزل بني صدر خبيث صورت گرفت ، وحدت ميان سپاه و ارتش بوجودآمد.

خطيب نماز جمعه تهران در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نزديك شدن به ايام رحلت امام خميني (ره )، ياد و خاطره بنيانگذار جمهوري اسلامي را گراميداشت و افزود: تجليل از امام (ره )، تجليل از ارزشهاي انقلاب اسلامي است .

وي تصريح كرد: مهمترين وظيفه ما و اداي حق امام ، نگه داشتن ميراث امام، نظام جمهوري اسلامي و ولايت فقيه است كه ايشان همواره تاكيد داشتند.

آيت الله خاتمي در بخش ديگري از خطبه‌هاي دوم نماز جمعه تهران به آغاز به كار مجلس هشتم در هفته آينده اشاره كرد و گفت : لازم مي‌دانم از نمايندگان مجلس هفتم كه در حد توان خود خدمت و تلاش كرده و گام‌هايي بلند و مثبت برداشتند، تقدير كنم.

خطيب نماز جمعه تهران در عين حال با اشاره به وظايف نمايندگان مجلس، افزود: امام (ره ) و رهبر معظم انقلاب همواره بر وجود و جايگاه مجلس تاكيد داشته و دارند بنابر اين براي اينكه در راس بودن مجلس در امور به ظهور برسد، توجه به چند محور اساسي است.

عضو هيات رييسه مجلس خبرگان رهبري با اشاره به شروع بكار مجلس كه با بررسي اعتبار نامه‌هاي نمايندگان منتخب آغاز مي‌شود، افزود: بنا به تاكيد امام نبايد دربررسي اعتبار نامه به مسايل شخصي و گروهي پرداخت اما در عين حال با تاكيد ايشان بايد در بررسي اعتبار نامه افرادي كه با دسيسه وارد مجلس شده‌اند ، دقت كرد و نگذاشت افراد ناصالح وارد مجلس شوند.

وي خطاب به نمايندگان منتحب مردم، گفت : وكالت شما ، امانت است ، بايد اين امانت را درست به سامان رسانيد.

خطيب نماز جمعه تهران ادامه داد: بايد نمايندگان در مرحله نخست به وظيفه نمايندگي برسند ، كار اول شما كار در عرصه قانونگذاري است.

آيت الله خاتمي با اشاره به جايگاه مجلس كه در قانون اساسي نيز تصريح شده است، ادامه داد: قانون اساسي حق نظارت را در تمام امور كشور به مجلسيان داده است. هر نماينده در مقابل تمامي مردم مسئول است . بنابراين از نمايندگان انتظار نظارت دقيق ، سالم و واقع بينانه دارند.

وي در پايان بخش نخست سخنان خود در خطبه دوم نمازجمعه كه به مسايل داخلي اختصاص داشت، افزود:نظارت دقيق نمايندگان در همه عرصه‌هاي اداري و غير اداري به معني گام بلند براي سالم‌سازي عرصه اداري كشور است و رعايت اين امور ، مجلس را در راس امور قرار خواهد داد.

ادامه دارد...
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن