تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819554525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار گيلان:روسيه نقشي تعيين كننده در تجارت منطقه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار گيلان:روسيه نقشي تعيين كننده در تجارت منطقه دارد
رشت - خبرگزاري مهر: روح الله قهرماني گفت: روسيه از كشورهاي مهم و تاثيرگذار منطقه است و نقش تعيين كننده اي در دنياي كنوني دارد.

به گزارش خبرنگار مهر درانزلي، قهرماني استاندار گيلان عصر پنج شنبه در همايش توسعه صادرات گيلان در روسيه در بندر انزلي ، افزود: وجود معاملات اقتصادي ، تجاري ، پيوندهاي و ارتباطات باعث مي شود ايران در مناسبت جهاني جايگاه محكي داشته باشد و استان گيلان نيز جزء استانهاي مهم در اين زمينه است كه توانسته ارتباطات خوب و موثري با كشور روسيه كسب كند.

وي با اعلام اينكه روابط تجاري و سياسي بايد با كشور روسيه توسعه يابد، افزود: با توجه به توانمندي‌هاي اقتصادي، صنعتي، كشاورزي و بندري استان گيلان اين مهم تحقق خواهد يافت.

استاندار گيلان بيان داشت: با توسعه بنادر گيلان، افزايش ناوگان دريايي و حمل و نقل ريلي، ارتقاء كيفيت توليد و شناخت بازارهاي حاشيه خزر به ويژه روسيه زمينه افزايش صادرات و ارتقاي وضعيت اقتصادي منطقه و كشور به خوبي توسعه مناسبات دو كشور بيشتر فراهم خواهد شد.

رئيس سازمان بازرگاني استان گيلان نيز در اين همايش، گسترش فرهنگ صادرات، تقويت عزم ملي براي صادرات و تسهيل تجارت خارجي كشور و ورود به عرصه تجارت جهاني را از مهم‌ترين اهداف دولت نهم عنوان كرد.

رضا پاك سرشت همچنين در ادامه، توسعه صادرات غيرنفتي را همواره از الزامات استراتژيك و داراي نقش و اهميت خاص برنامه‌هاي توسعه اقتصادي دولت دانست و تاكيد كرد: در اين زمينه بايد بيشتر تلاش شود.

در اين همايش ‪ ۳۰۰‬نفر از كارشناسان، بازرگانان، توليدكنندگان كالا و مسئولان سازمان بازرگاني گيلان و ادارات مرتبط با امر بازرگاني و صادرات و معاون ‌اتاق بازرگاني ‌آستراخان روسيه و جمعي از تجار اين كشور حضور داشتند.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 296]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن