تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804786407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل تربيت بدني فارس: آينده فوتبال ايران در دستان جوانان فارس است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مدير كل تربيت بدني فارس: آينده فوتبال ايران در دستان جوانان فارس است
داخلي. ورزشي. فوتبال.

مديركل تربيت بدني استان فارس بابيان اينكه اين استان در ليگ‌هاي مختلف كشور‪۴۷‬تيم فوتبال دارد، گفت:آينده فوتبال ايران دردستان جوانان اين استان است.

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي،دكتر رشيد خدابخش پنجشنبه درجمع اعضاي هيات‌هاي فوتبال شهرستان‌هاي فارس افزود:حضور دو تيم فوتبال در ليگ برتر كشور و همچنين داشتن دو سهميه در فوتبال دسته اول كشور و دو نماينده در ليگ برتر فوتسال كشور و حركت به سمت توسعه پايدار حاصل يك خرد جمعي است كه ثمره آن در فارس به بار نشسته است.

وي اضافه كرد:اين موفقيت‌ها كسب نمي‌شود مگر اينكه يك عده با تعامل و دوستي درميان خود زمينه‌اي بوجود آوردند تا جوانان اين استان به سمت توسعه گام بردارند و شكوفا شوند.

خدابخش بااشاره به طرح آسياويژن كه براساس آن تمام كشورهاي آسيايي عضو ‪ AFC‬بايستي آن را انجام دهند گفت: بزرگترين افتخار فوتبال فارس كسب عنوان نمونه در ميان ‪ ۱۴‬كشور آسيايي است كه اين طرح را شروع كرده‌اند.

وي ضمن تقديرازاعضاي كميته‌هاي مختلف فوتبال فارس كه با حضور ‪ ۲۳‬شهرستان برگزار شد گفت: اين هيات بهترين تشكل ورزشي فارس است و كشوراست كه بايستي ساير هيات‌هاي ورزشي نيز چنين باشند.

خدابخش افزود: بيشترين بار مسووليت و كسب اين موفقيت‌ها بر روي دوش شما است و آن چه براي توسعه و پيشرفت اين رشته جذاب لازم و ضروري است سرمايه گذاري بر روي پايه‌ها و امر آموزش و داشتن برنامه است كه تنها راه رسيدن به توسعه پايدار است كه آن هم با همدلي و گذشت بدست مي‌آيد.

مدير كل تربيت بدني فارس با بيان اينكه با جرات مي‌توان گفت:استان فارس سرشارازاستعدادهاي ناب‌است كه‌اگر به آنها توجه نكينم همه مسووليم و پاسخگو بنابر اين بايستي كاري كنيم كه مورد رضايت خداوند و مردم قرار گيرد.

خدابخس گفت: فوتبال فارس هم از نظر كمي و هم از نظر كيفي رشد چشم‌گيري داشته كه براي تداوم، كارمان سخت تر خواهد شد چون حفظ برتري نياز با كار تلاش مضاعف دارد تا از دست نرود.

در ادامه اين مجمع رييس هيات فوتبال فارس با تقدير از حضور اعضاي هيات فوتبال و تشكر از مدير كل تربيت بدني فارس گفت: سال گذشته فوتبال فارس مسووليت بسيار سنگيني بدوش داشت تا توانست همچنان به توسعه و روند رو به رشد خود ادامه دهد.

سيد محمد هادي آيت‌اللهي گفت:رمز موفقيت فوتبال و فوتسال فارس تنها به عشق و علاقه متكي بود كه‌توانست در ادامه توسعه پيشرفت بسيارچشم‌گيري داشته باشد.

وي اضافه كرد:درادامه،توسعه محور كار ما است و براي تداوم بخشيدن با آن تلاش خود را بايستي زيادتر كنيم چون موفقيت در طرح آسيا تنها به يكسال نيست بلكه تازه كار ما آغاز شده و از اين سخت تر هم خواهد شد.

عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال گفت : طبق دستور سازمان و با جلسه‌اي كه ميان هيات رييسه فدراسيون فوتبال برگزار شد مقرر گرديد استانهايي كه فوتبال ندارند كاربه آنجا كشيده شود و در تيم‌هاي مختلف ليگ فوتبال حضوري چشم گير داشته باشندو به آنها امتياز داشتن تيم بدهند.

آيت اللهي‌افزود:يكي از عواملي كه باعث شد كنفدراسيون فوتبال آسيا سهميه حضور تيم‌هاي باشگاهي ايران در ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا را به چهار تيم افزايش دهد همانا وجود استعدادهاي خوب در دل فوتبال ايران در جاي جاي كشور بود.

وي اضافه كرد: اما اين سهميه مشروط براين است كه تيم‌هاي حاضردر ليگ برتر ايران داري ثبت تجاري باشند و بصورت خصوصي اداره شوند و تا مهرماه نيز فرصت داريم تا اين مسئله را حل كنيم و گرنه امكان دارد سهميه ايران در آسيا به حالت تعليق در آيد.

وي گفت:امروز در دنيا فوتبال را به چشم يك صنعت نگاه مي‌كنند و اين ورزش جذاب جزو چهارمين صنعت پول آور جهان است كه هم از نظر سياسي و هم از نظر فرهنگي و اقتصادي باعث توسعه يك كشور مي‌شود.

آيت اللهي گفت: باشگاه‌ها بايستي بصورت خصوصي اداره شوند و تمام كار ها نيز از سوي سازمان ليگ دنبال مي‌شود و هيات فوتبال كارش تيم داري نيست و تنها از سهميه اين استان در كشور مي‌تواند حفاظت كند.

وي گفت: ازديگر كارهايي كه بايستي صورت پذيرد و مورد تاكيد كنفدراسيون فوتبال آسيااست اجاره پخش مسابقات فوتبال از سوي سازمان صدا و سيما است كه آنها نيز بايستي براي فوتبال هزينه كنند و آنگاه از تبليغاتي كه به هنگام پخش بازيها انجام مي‌شود سود ببرد.

در ادامه اين جلسه، علي زكي پوردبير هيات فوتبال فارس گزارشي از عملكرد اين هيات در سال گذشته داد و گفت : حضور ‪ ۴۷‬تيم در ليگ‌هاي مختلف برتر كشور نشان‌دهنده تلاش دوستانه و بي‌اندازه شمااست كه توانستيد درراه توسعه فوتبال فارس و كشور گام مثبت برداريد .

وي گفت: گذراز سد آسيا ويژن كه فارس جزو برترين‌ها شد تنها با مشاركت شما بدست آمد اما اين پايان كار نيست و بايستي تلاش خود را زياد كنيم و نگوئيم كارمان تمام شده است .

زكي پور گفت:مادرآغاز راه بزرگي هستيم كه تنها از يك پل آن گذر كرده‌ايم و براي فتح پل‌هاي ديگر كار بسيارسخت‌است اماهمانگونه‌كه‌نشان‌داديدمي توانيد استعدادهاي نهفته فوتبال فارس را شناسايي كنيد و ضمن تعليم و تربيت در اختيار فوتبال ملي و باشگاهي قرار دهيد.

دبير هيات فوتبال فارس با اشاره به حضور چهار ملي پوش در رده زير ‪۱۴‬ كشوراز شيراز و همچنين حضور دو مربي از فارس در تيم ملي زير ‪ ۱۴‬سال و جوانان كشور نشان دهند وجود همان چيزي است كه براي توسعه نياز به آن داريم.

به گزارش ايرنا، همچنين در اين جلسه، محسن سالاري معاون ورزشي اداره كل تربيت بدني فارس خبر از برگزاري مجمع عمومي براي انتخاب رييس هيات فوتبال فارس در نيمه دوم تيرماه سال جاري خبرداد و گفت: كساني كه مايل به خدمت در سمت رييس هيات فوتبال فارس هستند تا پايان پانزدهم ارديبهشت ماه فرصت دارند تا ثبت نام كنند.

وي گفت:اعضاي مجمع هيات فوتبال فارس براي‌انتخاب رييس هيات ‪ ۱۹‬نفر هستند كه از اين تعداد پنج نماينده سهميه شهرستانهاي فارس است كه بايستي بصورت كتبي راي‌گيري به عمل آيد و شهرستانهايي كه انتخاب مي‌شوند بصورت يك عضو حقوقي به عضويت اعضاي مجمع فوتبال فارس در مي‌آيند.

سالاري گفت:هيات فوتبال فارس سال موفقي راپشت سر گذاشته است و اميدواريم در ادامه راه كه كار بسيار سخت است موفق باشيد و با ايجاد تعامل هم دلي كاري كنيد كه هم خدا و هم ملت رااز كارمان راضي باشند.

سپس دراين مجمع راي‌گيري براي انتخاب پنج‌نماينده صورت گرفت كه در پايان شهرستان‌هاي مرودشت، فسا، فيروزآباد،اقليد و لامرد با اكثريت آرا انتخاب شدند و راي‌گيري نيز مورد تاييد شركت‌كنندگان قرارگرفت.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 483]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن