تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815302975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندارمازندران: توجه به‌گردشگري در دولت نهم شتاب بيشتري يافته‌است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندارمازندران: توجه به‌گردشگري در دولت نهم شتاب بيشتري يافته‌است
داخلي. اجتماعي. گردشگري. تسهيلات‌سفر. مازندران
استاندار مازندران گفت: توجه و سرمايه‌گذاري در امر گردشگري در دولت نهم شتاب بيشتري يافته است.

"ابوطالب شفقت" روز پنجشنبه در دومين جلسه ستاد تسهيلات سفر استان درسال جديد افزود: مصوبات صورت گرفته در امور گردشگري در جريان سفر هيات دولت به مازندران باعث شد تا بسياري از استان‌ها ديگر نيز به سمت سرمايه‌گذاري در گردشگري تمايل پيدا كنند.

وي دراين جلسه كه باحضور" اسفنديار رحيم مشايي " رييس سازمان‌ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برگزارشد ، اظهارداشت: پارسال سه هزار ميليارد ريال در امور مربوط به گردشگري در مازندران به سرمايه‌گذاران تسهيلات پرداخت شد كه اين در نوع خود بي‌سابقه است.

وي يادآورشد: مازندران از ظرفيت‌هاي زيادي براي توسعه در امر گردشگري برخوردار است كه اين امر در گرو توجه جدي مسوولان است.

وي در بخش ديگر سخنان خود بر لزوم مديريت يكپارچه در سواحل مازندران تاكيد كرد و گفت: در صورت تحقق اين مهم علاوه بر هماهنگي بيشتر دستگاهها در ارايه خدمات مطلوبتر به مردم، حفاظت و بهره‌برداري اصولي از اين مواهب خدادادي نيز چشمگيرتر وموفقيت‌آميز ترخواهد بود.

وي افزود: در بحث حمل و نقل و محورهاي مواصلاتي اين استان مشكلات جدي وجود دارد كه در صورت رفع موانع گردشگران بيشتري جذب اين استان مي‌شوند.

وي گفت: مسوولان بايد موضوع حمل و نقل درمازندران را جدي بگيرند و با اتخاذ راهكارهاي درست و اصولي در جهت رفع آن تلاش كنند.

استاندار مازندران گفت: در زمان حاضر ادارات منابع طبيعي و محيط زيست استان نيز به منظور توسعه امر گردشگري تعامل خوبي با مسوولان دارند كه اين در نوع خود كم سابقه است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، شفقت گفت: درجريان سفر رييس جمهور ‪ ۶۰‬منطقه نمونه گردشگري در مازندران به تصويب رسيد كه از اين تعداد ‪ ۱۵‬طرح درمناطق ساحلي است كه ظرفيت سرمايه‌گذاي مطلوب دراين زمينه را دارد.ك/‪۳‬ ‪۴۰۲/۲۵۰۱/۵۰۶‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 485]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن