تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821031598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هياتي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از قنيطره سوريه بازديد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هياتي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از قنيطره سوريه بازديد كرد
دمشق - يك هيات ‪ ۲۰‬نفره از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از استان قنيطره و بخش آزاد شده جولان سوريه بازديد كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، نمايندگان مذكور كه عضو كميسيون كار و امور اجتماعي هستند، شب گذشته به دعوت اتحاديه كارگران سوريه وارد اين كشور شدند.

اشغالگران صهيونيست بلنديهاي جولان به مساحت ‪ ۱۸۰۰‬كيلومتر مربع را در جريان جنگ ‪ ۱۹۶۷‬اشغال و در سال ‪ ۱۹۸۱‬ميلادي به خود ضميمه ساختند.

عمده اهالي جولان كه حدود ‪ ۱۴۰‬هزار نفر بودند توسط صهيونيستها بيرون رانده شده و اكنون فقط اهالي روستاهاي مسعده، مجدل شمس، عين قنيه، بقعاتا و غجر در آن سكونت دارند.

نيروهاي سوريه در جنگ ‪ ۱۹۷۳‬توانستند ‪ ۶۰۰‬كيلومتر از استان قنيطره را آزاد سازند.

اين هيات همچنين امروز با محمد شعبان عزوز دبيركل اتحاديه كارگران سوريه ديدار كرد.

در اين ديدار، عزوز با اشاره به روابط گسترده و عميق اين اتحاديه با خانه كارگر ايران ، آن را ناشي از توجه مقامات عالي رتبه دو كشور به مساله كار و كارگر دانست و ابراز اميدواري كرد كه اين همكاري در دوره جديد مجلس شوراي اسلامي توسعه يابد.

وي با اشاره به اينكه ‪ ۵۱‬درصد از نمايندگان مجلس خلق سوريه از اتحاديه كارگري هستند، افزود: رييس جمهوري و مجلس خلق توجه خاصي به مساله كار و كارگران دارند و بر اين اساس ، ميزان خدمات و امتيازات ارائه شده به آنان هر سال افزايش مي‌يابد.

عزوز يادآور شد: پنج ميليون كارگر و يك ميليون غيركارگر عضو اتحاديه كارگري سوريه هستند كه از طريق سه نمايندگي در سه استان بزرگ سوريه خدمات پزشكي ، رفاهي و اجتماعي به آنان ارائه مي‌شود.

وي تصريح كرد: آمريكا و اسراييل دشمن مشترك ايران و سوريه هستند و مساله مشترك ايران و سوريه نيز فلسطين و حمايت از مقاومت است .

رييس اتحاديه كارگران سوريه با اشاره به شكست تلاش آمريكا براي نشان دادن ايران به عنوان دشمن، تاكيد كرد كه ايران دوست كشورهاي عربي بوده و اسراييل كه اعتقادي به صلح و آرامش ندارد، براي منطقه خطرناك است .

وي افزود: مقاومت در برابر اين رژيم در سرزمينهاي اشغالي فلسطين و لبنان به سرنگوني اسراييل خواهد انجاميد.

محمد بهرامي رييس كميسيون كار و امور اجتماعي مجلس شوراي اسلامي نيز توجه به مسائل كارگري را جزو اولويتهاي مقامات جمهوري اسلامي دانست .

وي افزود: بدين علت، وزارت كار و امور اجتماعي و خانه كارگر ايران به طور جدي مسائل اين قشر از جامعه ايران در زمينه روابط كاري، تنظيم كار و روابط اجتماعي را ساماندهي و پيگيري مي‌كنند.

بهرامي با تاكيد بر لزوم حمايت از كارگران و تامين رفاه آنان، خاطرنشان كرد: با تلاش كميسيون كار و امور اجتماعي مجلس هفتم در چهار سال گذشته مصوبات خوبي مانند قانون كارگران ساختماني و تعيين حداقل حقوق در مجلس تصويب شد.

وي تحولات كنوني جامعه جهاني را همسو با تحقق اهداف انقلاب اسلامي در زمينه مبارزه با ظلم و ستم و بيداري ملل خواند و گفت: كشورهاي منطقه براي مقابله با چالشها و تهديدهاي مشترك بايد بيش از پيش با يكديگر متحد شوند خاورم **‪۱۵۱۴ **۱۲۷۵**۱۵۷۷**۲۳۱۲‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن