تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820377015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انجمن حمايت از زندانيان سياستهاي كاهش آسيبهاي اجتماعي را محقق مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: انجمن حمايت از زندانيان سياستهاي كاهش آسيبهاي اجتماعي را محقق مي كند
اهواز - خبرگزاري مهر: دادستان عمومي و انقلاب اهواز گفت: انجمن حمايت زندانيان در تحقق بخش اعظمي از سياستهاي كاهش آسيبهاي اجتماعي و كاهش جمعيت كيفري تأثير گذار است.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، موسي پيريائي بعد از ظهر امروز در مجمع عمومي انجمن حمايت زندانيان اهواز در سخناني ضمن تشريح اهداف و رسالت خطير انجمن حمايت زندانيان در حمايت و ارائه خدمات به زندانيان و خانواده هاي نيازمند آنان گفت: در قوانين جزائي و شرع مقدس اسلام، اصل شخصي بودن مجازات مورد نظر و تأكيد است و بنابراين، در زماني كه سرپرست خانواده به سبب ارتكاب جرم به زندان محكوم مي شود، به خودي خود خانواده وي در معرض آسيب قرار مي گيرد.

پيريائي افزود: در اين شرايط است كه انجمن حمايت زندانيان با ورود خود به صحنه و انجام حمايت هاي مادي، معنوي، فرهنگي، مشاوره و مالي از خانواده زندانيان در كاهش اين آسيب ها ايفاي نقش مي نمايد.

وي عنوان كرد: اگر به جايگاه ويژه و حساس انجمن به درستي بنگريم در مي يابيم كه انجمن در حقيقت جانشين سرپرست خانواده زندانيان است و بازتاب فعاليت آن در كاهش آثار ناشي از حبس بر اين خانواده ها متجلي مي شود.

وي با اعلام اينكه در بحث كاهش آسيب هاي اجتماعي و كاهش جمعيت كيفري دو سياست مهم قوه قضائيه است، يادآور شد: خدمات انجمن حمايت زندانيان موجب ارتقاء كيفي فعاليت هاي اصلاحي و تربيتي درون زندانها و پيشگيري از وارد آمدن آسيب هاي اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي بر پيكره خانواده زندانيان مي شود و مسلماً اين فرايند خدمات رساني در تحقق اين دو رويكرد مهم قوه قضائيه مؤثر است.

پيريائي با اشاره به اينكه منابع مالي و تأمين اعتبارات انجمن حمايت زندانيان محدود است، يادآور شد: با عنايت به آثار مثبت و فراگير خدمات حمايتي و معاضدتي اين انجمن در ارتقاء سلامت و امنيت بخشي از اجتماع، لازم است مديران مؤسسات و شركت هاي اقتصادي و مالي با حمايتهاي ارزنده خود اين مركز مردم نهاد را در توسعه سطح كمي و كيفي خدمات خود ياري و توانمند سازند.

مدير عامل انجمن حمايت زندانيان اهواز در ابتداي اين مراسم در سخناني ضمن تقدير از حمايتهاي همه اعضاي هيئت مديره در ارتقاي توان مالي و بنيه اقتصادي اين انجمن در راستاي توسعه گستره خدمات معمول به خانواده زندانيان نيازمند گفت: طي سال ٨٦ ماهانه بطور ميانگين ٤٧٨ خانواده مددجو و ١٣٩ زنداني از خدمات انجمن حمايت زندانيان برخوردار شده اند.

گوردزي پرداخت كمك به زندانيان در سال ٨٦ را بالغ بر بيش از ١٣٨ ميليون ريال و پرداخت كمكهاي مادي به خانواده هاي آنان را در همين سال بالغ بر بيش از ٦٣٧ ميليون ريال برشمرد و گفت: در مدت مورد نظر مجموعاً ٥٧٣٧ خانواده نيازمند حمايت زندانيان و ١٦٤٨ زنداني از خدمات اين مركز برخوردار شده اند.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 409]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن