تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821110371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده انتظامي علي آبادكتول اعلام كرد: كشف اقلام ضدفرهنگي و مبتذل از باند اغفال دختران در علي آبادكتول


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامي علي آبادكتول اعلام كرد: كشف اقلام ضدفرهنگي و مبتذل از باند اغفال دختران در علي آبادكتول
خبرگزاري فارس: فرمانده انتظامي علي آبادكتول از انهدام و كشف هشت هزار عكس و 300 كليپ مبتذل از باند اغفال دختران در علي آبادكتول باند اغفال دختران در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از علي‌آباد كتول، حكيم قره چماقلو امروز در گفتگو با خبرنگاران استان افزود: در پي اطلاعات مأموران امنيت عمومي علي آبادكتول از طريق منابع مردمي مبني بر فعاليت باند اغفال دختران بلافاصله اكيپي از مأموران موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار داده و سرانجام پس از يكسري اقدامات اطلاعاتي و پليسي موفق به شناسايي و دستگيري سركرده اين باند به نام عبدالله شدند.
وي تصريح كرد: در بازجويي‌هاي به عمل آمده نامبرده به اغفال دختران و ربودن آنها با همكاري دو همدستش به نام‌هاي محمد و الهام اعتراف كرد.
قره چماقلو گفت: پس از اغفال دختران آنها را مورد آزار و اذيت قرار داده و با تهيه فيلم و عكس اقدام به اخاذي از آنها مي كرده‌اند.
وي خاطرنشان كرد: در پي اين اعترافات بلافاصله همدستان متهم شناسايي و دستگير شدند و در بازرسي از منزل متهمان هشت هزار عكس و 300 كليپ و فيلم مبتذل كه صحنه هاي تعدادي از آنها از آزار و اذيت دختران تهيه شده بود به همراه 142 سي دي مستهجن و يك دستگاه كامپيوتر و تجهيزات گيرنده ماهواره، مقاديري حشيش و پاستور، كارد كمري و چهار حلقه فيلم ويدئويي كشف و ضبط شد.
قره چماقلو در اين خصوص خاطرنشان كرد: بدون شك مقوله آموزش و ارتقاي سطح آگاهي دانش‌آموزان در راستاي پيشگيري از جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي نقش تأثيرگذاري را ايفا مي كند و تجربه نشان داده است اكثر آسيب‌ديدگان گام اول را خودشان در اين رهگذر برداشتند كه آن هم بر اثر ناآگاهي و غفلت بوده است.
فرمانده انتظامي علي آبادكتول در پايان به خانواده‌ها توصيه كرد: با آگاهسازي فرزندان از گرفتار شدن آنها در دام افراد شياد جلوگيري كنند.
انتهاي پيام/م
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 443]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن