تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814960232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات تنيس روي ميز قهرماني كارگران كشور در قزوين آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسابقات تنيس روي ميز قهرماني كارگران كشور در قزوين آغاز شد
داخلي. ورزشي. تنيس روي ميز.

مسابقات تنيس روي ميز قهرماني كارگران كشور از امروز به ميزباني قزوين در سه قسمت تيمي، انفرادي و دو نفره آغاز شد.

رييس هيات تنيس روي ميز كارگران كشور روز پنج‌شنبه درباره اين مسابقات به خبرنگار ايرنا گفت:اين مسابقات در دو روز و با حضور ‪ ۲۶‬تيم از سراسر كشور در خانه پينگ پنگ مجموعه ورزشي الغدير برگزار مي‌شود.

مجيد احتشام زاده افزود: در مسابقات تنيس‌روي‌ميز قهرماني كارگران كشور كه به ميزباني سازمان كار و امور اجتماعي استان قزوين است، پيش از ‪۱۰۰‬ ورزشكار و مربي و سرپرست حضور دارند.

وي ادامه داد: در مسابقات تيمي كه امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار مي‌شود، در مرحله‌اول تيم‌ها در ‪ ۸‬گروه و به صورت دوره‌اي با يكديگر به رقابت مي‌پردازند و در مرحله‌هاي بعد به صورت حذفي پيكار مي‌كنند.

احتشام زاده خاطرنشان كرد: در قسمت‌هاي انفرادي و دونفره كه از فردا صبح آغاز مي‌شود، تمام تنيس بازان به صورت حذفي به مسابقه مي‌پردازند.

رييس هيات تنيس روي ميز كارگران كشور گفت: به تيم‌ها و نفرات اول تا سوم هر قسمت جوايز نفيسي اهدا و تيم منتخب كارگران براي اولين بار به مسابقات برون مرزي اعزام مي‌شود.

مسابقات تنيس روي ميز قهرماني كشور كه از صبح امروز در خانه پينگ پنگ مجموعه ورزشي الغدير شهرستان قزوين آغاز شده، عصر فردا (جمعه) با حضور مشاور وزير كار و مديركل امور ورزشي و تفريحات سالم كارگران وزارت كار و جمعي از مسوولان و مديران استاني به كار خود پايان مي‌دهد. ك/‪۲‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن