تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813239859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با استقبال از توافق لبناني هاهنيه خواستار كمك قطر و كميته عربي براي حل بحران داخلي فلسطين شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با استقبال از توافق لبناني هاهنيه خواستار كمك قطر و كميته عربي براي حل بحران داخلي فلسطين شد
نخست وزير دولت منتخب فلسطين در جريان ديدار از سفارت قطر در فلسطين، از قطر و كميته عربي خواست تا براي حل اختلافات داخلي فلسطيني ها تلاش كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري سما(خبرگزاري مستقل فلسطين)، اسماعيل هنيه در جريان ديدار از سفارت قطر در نوارغزه با شيخ حمد بن خليفه آل ثاني امير قطر گفتگوي تلفني انجام داد.

وي در اين گفتگو ضمن استقبال از توافق گروههاي لبناني و تلاشهاي دولت قطر در اين زمينه گفت : بي ترديد اين توافق از نظر زماني و مكاني بسيار حائز اهميت است، زيرا در يك برهه زماني سرنوشت ساز صورت گرفته است.

نخست وزير دولت منتخب فلسطين در اين گفتگوي تلفني، امير قطر را در جريان مشكلات ساكنان نوارغزه قرار داد.

هنيه همچنين طي دونامه جداگانه به امير و نخست وزير قطر كه آنها را به سفير قطر در فلسطين تحويل داد؛ گفت : ما ضمن تقدير و تشكر از تلاشهاي مقامهاي قطر اميدواريم كه آنها در راستاي حل بحران داخلي فلسطين و ايجاد آشتي ملي گامي اساسي بردارند.

گروههاي لبناني روز چهارشنبه اول خرداد، پس از پنج روز رايزني و گفتگوي فشرده در شهر دوحه در نهايت توافقنامه اي را براي حل بحران سياسي اين كشور امضا كردند كه بر انتخاب ژنرال ميشل سليمان به رياست جمهوري لبنان ظرف 24 ساعت، تشكيل دولت وحدت ملي همراه با اعطاي يك سوم تضميني به گروههاي مخالف دولت فواد سنيوره (گروههاي طرفدار تشكيل دولت وحدت ملي) و عمل به قانون انتخابات سال 1960 ميلادي با درنظر گرفتن بيروت به عنوان سه حوزه انتخابيه تاكيد دارد.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 362]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن