تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كميته امداد تحقق آرمانهاي انقلاب اسلامي را سرعت مي بخشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كميته امداد تحقق آرمانهاي انقلاب اسلامي را سرعت مي بخشد
مشهد - خبرگزاري مهر: استاندار خراسان رضوي گفت: فعاليت هاي كميته امداد، تحقق آرمانهاي انقلاب اسلامي را تسريع مي بخشد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، محمد جواد محمدي زاده پيش از ظهر امروز در حاشيه اجلاس سراسري مديران كل و معاونين كميته امداد امام خميني(ره) در جمع خبرنگاران افزود: در سالهاي اخير فعاليت كميته امداد به سمت مسائل اساسي از جمله اشتغال، مسكن، ازدواج و تحصيل افراد تحت پوشش و توجه به نيازهاي فرهنگي و عاطفي و اعتقادي نيازمندان گرايش يافته است.

وي ادامه داد: يكي از آرمانهاي نظام پس از پيروزي انقلاب اسلامي اين بود كه گرهي از كار نيازمندي باز يا دست نوازش بر سر يتيمي كشيده شود كه اين آرمان توسط كميته امداد امام خميني(ره) حاصل شد.

محمدي زاده بر توانمند سازي و اشتغال زايي خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد تاكيد كرد و گفت: اين كميته بايد با اشكال مختلف در جهت توانمندسازي خانواده ها اهتمام جدي داشته باشد.

وي در ادامه بازسازي و بازيابي هويت خانواده هاي نيازمند را خواستار شد و افزود: امروز بازيابي هويت خانواده ها و مشكلات مادي آنها داراي اهميت زيادي است و شايد توجه به خدمات مشاوره اي به تحقق اين مهم كمك كند.

استاندار خراسان رضوي گفت: مسائل فرهنگي و آموزشي نسل جديد خانواده بزرگ كميته امداد نيز از مسائلي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد و اين نسل ها را بايد به رسميت شناخته و برايشان برنامه ريزي شود.

استاندار خراسان رضوي استفاده از روش هاي الكترونيكي براي ارائه خدمات به خانواده ها را ضروري خواند و گفت: ارائه الكترونيكي خدمات از نظر شفاف سازي فعاليتها و حفظ كرامت افراد تحت پوشش از اولويت بالايي برخوردار است.

وي بر لزوم مشاركت عمومي مردم براي تامين نياز محرومان جامعه تاكيد كرد و افزود: اگر بتوانيم ارتباط معنا دار و هدف گذاري شده بين افراد نيكوكار با نيازمندان زير نظر كميته امداد برقرار كنيم تامين نيازهاي فرهنگي، عاطفي، اخلاقي و اعتقادي طبقات نيازمند را به جامعه فراگيري از نيكوكاران محول كرده ايم.

محمدي زاده با اشاره به ذهنيت نادرست برخي از افراد تحت پوشش كميته امداد نسبت به اين نهاد، گفت: بايد افراد تحت پوشش از لحاظ فرهنگي توجيه شوند كه كميته امداد تامين كننده نياز آنها نيست بلكه حامي و هدايت كننده است.

استاندار خراسان رضوي توجه ويژه به زوج هاي جوان تحت پوشش كميته امداد را خواستار شد و ادامه داد: حمايت كميته امداد به همراه آموزش هاي مشاوره اي براي تحكيم خانواده هاي جوان تحت پوشش كميته امداد ضروري است.

محمدي زاده با اشاره به فضاي سالم و پاك اخلاقي شبكه مديريتي، اجرايي، عملياتي و كارشناسي كميته امداد گفت: بدليل فرصت كميته امداد براي ورود به مسائل خصوصي افراد و در جهت حفظ كرامت خانواده هاي تحت پوشش ضروري است از سلامت بدنه اين نهاد مراقبت كنيم.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن