تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820965037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با كاهش قيمت اوليه گاز، مشتركان كم‌مصرف از يارانه بيشتر بهره‌مند مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: با كاهش قيمت اوليه گاز، مشتركان كم‌مصرف از يارانه بيشتر بهره‌مند مي‌شوند
داخلي. اقتصادي. گاز.

سرپرست شركت گاز استان قزوين گفت: با كاهش قيمت اوليه گاز از ‪ ۱۰۰‬ريال به ‪ ۴۵‬ريال، مشتركان كم مصرف از يارانه بيشتري بهره‌مند مي‌شوند.

علي حجتي‌پور روز پنجشنبه در گفت‌وگو باخبرنگار ايرنا افزود: با تمهيدات ايجاد شده، چنانچه مشتركان در هفت ماه اول سال تا ‪ ۵۵‬مترمكعب درهر ماه و در پنج ماه دوم سال تا ‪ ۲۵۰‬مترمكعب گاز مصرف كنند، بهاي گاز مصرفي آنها با يارانه دولتي ‪ ۴۵‬ريال محاسبه خواهد شد.

وي با بيان اينكه بهاي گاز مصرفي براي مشتركان پرمصرف به صورت پلكاني محاسبه مي‌شود، گفت: طبق ابلاغيه جديد شركت ملي گازايران، استان قزوين جزو مناطق سردسير دو محسوب شده كه اگر در هفت ماه اول سال مصرف گاز از هزار و ‪ ۵۰‬مترمكعب بيشتر شود براي هرمترمكعب ‪ ۷۷۹‬ريال از شهروندان دريافت مي‌شود.

حجتي‌پورادامه داد: اگر مصرف گاز در پنج ماه دوم سال نيز از هزارو ‪۳۵۰‬ مترمكعب تجاوز كند، قيمت گاز براي هر مترمكعب ‪ ۷۷۹‬ريال محاسبه خواهد شد.

سرپرست شركت گازاستان قزوين با اشاره به موازنه بودن توليد و مصرف گاز در سياستهاي كلان كشور افزود: گاز استان قزوين از خط سراسري تغذيه مي‌شود كه با توجه به مصرف بالاي گاز در كل كشور اگر شهروندان الگوي مصرف رارعايت نكنند با افت فشار گاز در خط سراسري روبرو خواهيم بود.

حجتي‌پور با تاكيد برنهادينه شدن الگوي بهينه مصرف گاز در كشور يادآور شد: اميد است با مصرف بهينه با افت فشار و قطع گاز در فصل زمستان مواجه نشويم.

وي گفت: براساس سياستهاي شركت ملي گاز ايران، اولويت اول گازرساني جهت مصارف خانگي است و بخش صنايع كه خود نيز به چهار بخش تقسيم مي‌شود در مراتب و اولويتهاي بعدي قرار مي‌گيرد.

اين مسوول افزود: با توجه به نقش عظيم و حياتي صنايع بويژه نيروگاهها در اقتصاد كشور، بايد با برنامه از پيش تعيين شده ميزان مصرف متعارف خود را در نظر بگيرند و به دوگانه سوزكردن واحدهاي خود اقدام كنند تا در زمان بحران و سرما با مشكل مواجه نشوند.

هم‌اكنون ‪ ۲۱‬شهراز ‪ ۲۵‬شهر استان با جمعيتي بالغ بر ‪ ۷۸۰‬هزار نفر درقالب ‪ ۲۲۵‬هزار خانوار و ‪ ۶۴‬روستا با جمعيتي بالغ بر ‪۱۰۶‬هزارو ‪ ۳۹‬نفر درقالب ‪۲۷‬ هزارو ‪ ۵۴۴‬خانوار از جمعيت يك ميليون و ‪ ۱۷۵‬هزارنفري استان قزوين از نعمت گاز طبيعي برخوردار هستند. ك/‪۳‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن