تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814612032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير امور خارجه فرانسه با رييس جمهوري روسيه ديدار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزير امور خارجه فرانسه با رييس جمهوري روسيه ديدار كرد
سياسي
مسكو- وزير امور خارجه فرانسه روز چهارشنبه در ديدار با دميتري مدوديف رييس جمهوري روسيه، پيام رييس جمهوري فرانسه را تقديم وي كرد.

ايتارتاس به متن اين پيام اشاره‌اي نكرده است.

مدوديف در اين ديدار در كاخ كرملين، با تاكيد بر اهميت روابط روسيه با فرانسه گفت: در سال جاري در چارچوب اجلاس كشورهاي صنعتي گروه هشت در ژاپن و اجلاس سران روسيه- اتحاديه اروپا امكان ديدار با نيكلا ساركوزي را خواهم داشت كه در مورد مسايل مهم گفتگو خواهيم كرد.

رييس جمهوري روسيه از روند رو به گسترش روابط روسيه با فرانسه درزمينه هاي مختلف بويژه اقتصادي و انساني ابراز خرسندي كرده و انتصاب آلكساندر آودييف سفير سابق روسيه در فرانسه به مقام وزير فرهنگ كشورش را نشانه اي از اهميت فرانسه براي روسيه دانست.

حجم مبادلات بازرگاني ميان روسيه و فرانسه در سال اخير به بيش از ‪۱۰‬ ميليارد دلار رسيد.

برنار كوشنر وزير امور خارجه فرانسه نيز با اشاره به رياست دوره‌اي كشورش بر اتحاديه اروپا از آغاز ماه ژوئيه آينده گفت: براي بحث در مورد همكاريهاي با روسيه در اين دوره، به مسكو آمده ام.

در اين ديدار سرگئي لاوروف وزير امور خارجه روسيه، سرگئي پريخودكو دستيار رييس جمهوري روسيه در اموربين‌المللي و ژان پيير ژويه وزير امور اروپايي فرانسه نيز حضور داشتند.

وزير امور خارجه فرانسه امروز با همتاي روس خود ديدار و در مورد مسايل مهم بين‌المللي و همكاريهاي دو كشور در زمينه‌هاي مختلف گفتگو كرد.

وزير امور خارجه روسيه پس از اين ديدار در گفتگو با خبرنگاران با تاكيد بر استمرار سياست كشورش براي توسعه مشاركت راهبردي با فرانسه گفت: به تداوم همكاريها با فرانسه به عنوان يكي از شركاي مهم روسيه در اروپا اميدوار هستيم.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن