تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804711240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مرجع تقليد: مردم پاكستان امام خميني (ره ) را ناجي بشريت مي‌دانند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مرجع تقليد: مردم پاكستان امام خميني (ره ) را ناجي بشريت مي‌دانند
يكي از مراجع تقليد مردم پاكستان گفت : مردم پاكستان و مخصوصا جوانان پاكستاني امام خميني (ره ) را نجات‌دهنده بزرگ نه تنها براي مسلمانان ، بلكه براي تمام بشريت مي‌دانند و مي‌شناسند.

آيت ا... شيخ محمدحسين نجفيروزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود:پاكستاني‌ها ايران را مركز ايمان و وطن خود مي‌دانند.

وي با اشاره به مديريت مقتدرانه امام خميني(ره)درطول حيات گهربارشان برجهان اسلام گفت : بيداري اسلامي،اتحاد اسلامي ، دشمن شناسي ، مقاومت و ايستادگي در مقابل استكبار جهاني و دشمنان اسلام همه از بركات وجود پرخير و بركت و افكار و انديشه‌هاي پاك و اللهي امام خميني است .

وي افزود: ايران مركز اسلام و ايمان ما است و از خداوند بزرگ مي خواهيم كه تا ظهور حضرت مهدي (عج ) سرزمين اسلامي ايران و نظام اسلامي آن را براي همه مسلمانان بويژه مسلمانان پاكستان محافظت و نگهداري كند.

آيت ا... نجفي اظهار داشت : بيش از ‪ ۵۰‬كشور اسلامي در دنيا وجود دارد اما هيچ كشوري هنوز نتوانسته علما و دانشمندان مسلمان را دورهم جمع كند اما ايران اسلامي ‪ ۲۱‬سال است كه هرسال دانشمندان جهان اسلام را گردهم مي آورد و نيرويي تازه به آنان مي‌بخشد.

وي گفت:به بركت انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي ، رهبري آيت ا...خامنه اي و مديريت اسلامي حاكم بر ايران و كنفرانس‌هايي مانند كنفرانس وحدت اسلامي ، تمامي مسلمانان اقصي نقاط دنيا از خواب غفلت بيدار شده‌اند و ديگر دوست و دشمن خود را بخوبي مي‌شناسند.

وي افزود:مسلمانان دنيا كه تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي زير سلطه استعمارگران و استثمارگران قرار داشتند با الگو گرفتن از ايران اسلامي و آموزه‌هاي امام خميني (ره ) و آيت ا... خامنه‌اي ، ديگر زير بار ظلم و ستم قدرتهاي زورگو و استثمارگر نمي‌روند.

اين مرجع تقليد شيعه به خبرنگار ايرنا شهرري خاطرنشان كرد: مقاومت اسلامي در لبنان و پيروزي حزب ا... در جنگ ‪ ۳۳‬روزه با رژيم اشغالگر قدس و مقاومت اسلامي در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين در مقابل جنايات نظاميان رژيم صهيونيستي از نمونه‌هاي بارز تاثيرات آموزه‌هاي امام خميني (ره ) و آيت ا ... خامنه‌اي بر مسلمانان جهان است . #‪;۱۶۰# ;۱۶۰‬
آيت ا... نجفي اظهار داشت :اختلافي ميان روحانيون اهل سنت و شيعه پاكستان وجود ندارد اما دست‌هاي پنهان آمريكا،انگليسواسرائيلكه هميشه عليه اسلام و مسلمين كار مي‌كنند براي اينكه آرامش ، امنيت و وحدت مردم پاكستان را برهم بزنند ، توسط مزدوران خود هر از گاهي دست به ارتكاب جنايت تازه‌اي عليه مردم مسلمان پاكستان مي‌زنند.

وي گفت : نقشه‌هاي تفرقه افكنانه آمريكا ، انگليس و اسرائيل در قالب بمب‌گذاري ها و ... تا كنون باعث به خاك و خون كشيده شدن شمار زيادي از مردم بي‌گناه و مظلوم پاكستان اعم از شيعيان و اهل سنت اين كشور شده است وي افزود: اين سه كشور كه همواره مخالف اتحاد و آرامش در ميان مسلمانان هستند با اقدامات جنايتكارانه خود مي‌خواهند به دروغ به مردم دنيا القاء كنند كه بين مردم پاكستان اختلاف وجود دارد ، در حالي كه هيچ اختلافي بين مردم مسلمان پاكستان وجود ندارد.

آيت ا... نجفي تا كنون ‪ ۶۰‬كتاب و اثر اسلامي با موضوعات مختلف ديني از جمله تفسير قرآن كريم در ‪ ۱۰‬جلد ، ‪ ۲۰‬جلد در مسايل الشريعه و سه كتاب در زمينه عقايد تاليف كرده است .

احسن الفوائد في شرح العقايد، اصول الشريع في عقائد شيعه از جمله مهمترين آثار اين روحاني بزرگ شيعه اهل پاكستان است .

#‪ ;۱۶۰‬آيت ا... نجفي كه هم اكنون ‪ ۷۶‬ساله است ، تحصيلات حوزوي خود را در حوزه علميه نجف اشرف به پايان رسانده است .

وي درحال حاضر مسووليت حوزه علميه سلطان المدارسشهرسرگوده از شهرهاي مهم ايالت پنجاب پاكستان را به عهده دارد و به كار تدريس و تعليم مسايل اسلام در پاكستان مشغول است .

آيت ا... نجفي اخيرا و به دعوت جمهوري اسلامي ايران در بيست و يكمين كنفرانس وحدت اسلامي حضور يافت .ك ‪۳‬
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن