تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815168326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۳۹۰‬طرح مخابراتي در استان اصفهان بهره‌برداري شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۳۹۰‬طرح مخابراتي در استان اصفهان بهره‌برداري شد
داخلي. اقتصادي . مخابرات.

‪ ۳۹۰‬طرح مخابراتي روز چهارشنبه توسط معاون وزير و رئيس هيات مديره شركت مخابرات كشور در استان اصفهان بهره‌برداري شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اين پروژه‌ها كه در مجموع ‪ ۲۶۴‬ميليارد و ‪۸۱۵‬ ميليون ريال هزينه دربرداشته است در آييني در مركز تلفن شهيد "محمدتقي طاهرزاده" منطقه ملك شهر اصفهان بهره‌برداري شد.

درآيين بهره‌برداري از اين پروژه‌ها رئيس هيات مديره شركت مخابرات كشور گفت: روز جهاني ارتباطات در واقع به شكل‌گيري اتحاديه بين‌المللي مخابرات اشاره دارد.

"وفا غفاريان" افزود: اين روز مناسبتي است جهت جلب توجه جامعه و كار گزاران به نقش ارتباطات در توسعه فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي كه در اين خصوص همبستگي بالايي بين توسعه ارتباطي و توسعه در بخشهاي ديگر وجود دارد.

وي اظهار داشت: يكي از محورهايي كه براي ارزيابي توسعه كشورها بر آن تاكيد مي‌شود، توسعه ارتباطي است به گونه‌يي كه توسعه ارتباطات هم پيش سرانه توسعه است و هم شاخصي است كه برمبناي آن توسعه يافتگي را مي‌سنجند.

وي گفت: در زمينه تلفن همراه دو سال پيش، هشت ميليون تلفن همراه داشتيم ولي‌امروز شرايطي تجربه مي‌شود كه انواع و اقسام تلفن‌هاي همراه با تبليغات، تخفيف ، تجهيزات و هداياي مختلف در اختيار مردم قرار مي‌گيرد.

وي ضريب نفوذ تلفن را در زمان حاضر ‪ ۵۵‬درصد و تعداد مشتركين را ‪۳۹‬ ميليون عنوان كرد و گفت: ما به جايي رسيديم كه مردم دغدغه‌يي بابت تلفن همراه نداشته باشند و تلفن همراه اعتباري نيز تا آخر خردادماه به روز مي‌شود.

وي در زمينه ارتباط تلفني روستاها گفت : حدود ‪۶۰‬هزار روستا در كشور وجوددارد كه رساندن امكانات مخابراتي به بعضي ازآنها با توجه‌به صعب‌العبور بودن بسيار سخت است ولي اكثر اين روستاها از امكانات مخابراتي بهره‌مند شده‌اند و بيش از ‪ ۵۳‬هزار روستا، داراي شبكه ارتباطي هستند.

وي همچنين از تجهيز حدود شش هزار روستا به شبكه "‪ "ICT‬روستايي خبر داد و گفت: كاربري اين دفاتر هنوز براي روستاييان تعريف نشده و اين نيازمند يك همت عمومي است.

وي يادآور شد: امسال در اجراي سياستهاي اصل ‪ ،۴۴‬مخابرات وارد بورس مي‌شود و نه تنها منافع ارتباطي بلكه منافع اقتصادي آن هم در اختيار مردم قرار مي‌گيرد.

در پايان اين مراسم با تماس تلفني "غفاريان"، رييس هيات مديره مخابرات كشور با خانواده شهيد "محمد تقي طاهرزاده"، ‪ ۳۹۰‬پروژه مخابراتي در استان اصفهان به بهره برداري رسيد. ك/ ‪۲‬
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 549]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن