تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821127072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عمليات گاز رساني به چهار روستاي بوكان آماده بهره برداري مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عمليات گاز رساني به چهار روستاي بوكان آماده بهره برداري مي شود
اروميه - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت گاز آذربايجان غربي از بهره برداري عمليات گازرساني به چهار روستاي بوكان در سالجاري خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر در بوكان، امير رضوي بعد از ظهر روز چهارشنبه در جلسه شوراي فني آذربايجان غربي در بوكان افزود: عمليات گازرساني دراين روستا هم اكنون از 59 درصد پيشرفت فيزيكي برخورداراست وپيش بيني مي شود امسال آماده بهره برداري شوند.

وي ادامه داد: در راستاي توسعه خدمات رفاهي و عمراني در مناطق روستايي استان كارهاي اجرايي گازرساني به روستاهاي ناچيت، اوچ تپه، گلبهي و حماميان در شهرستان بوكان در حال اجراست.

وي با بيان اينكه از 414روستايي تكليفي مصوبه دولت در نخستين دور سفر استاني به آذربايجان غربي 16 روستا در شهرستان بوكان قرار دارد افزود : براي اجراي 4 روستاي مذكور در سال جاري بيش از هشت ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده و گازرساني به ساير روستاها نيز به تدريج با تامين اعتبار لازم عملياتي خواهد شد.

رضوي تعداد مشتركي گاز شهرستان بوكان بيش از 28 هزار نفر عنوان كرد و اظهار داشت: امسال براي گاز رساني به مناطق توسعه يافته شهري ، شهرك صنعتي بوكان و شهر سيمينه بيش از 19 ميليارد ريال هزينه خواهد شد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 418]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن