تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسوول‌آموزش عالي مازندران:انتظارجامعه درسال نوآوري ازدانشگاههابيشتراست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مسوول‌آموزش عالي مازندران:انتظارجامعه درسال نوآوري ازدانشگاههابيشتراست
داخلي. اجتماعي. دانشگاه. مازندران.

رييس دانشگاه مازندران گفت: در سال نوآوري و شكوفايي انتظارات جامعه از دانشگاهها بيش از پيش است و اعتقاد ما بر اين است كه با حضور دانشجويان با انگيزه و اساتيد مجرب اين دانشگاه به يك دانشگاه تراز اول در كشور و جهان تبديل شود.

"قاسم عليزاده افروزي" روز چهارشنبه در نشست با اساتيد و كاركنان اين دانشگاه ،ضمن تاكيد بر حضور بيش از پيش استادان در ميان دانشجويان همچنين گفت : در زمينه جذب استادان متعهد و متخصص هيچ مشكلي وجود ندارد و در اين مسير خواهان همفكري و تعامل هر چه بيشتر مديران گروهها و روساي دانشكده ها به منظور شناسايي و جذب اعضاي هيات علمي هستيم.

رييس دانشگاه مازندران با ارزشمند دانستن مقام معلم ،رسالت اين قشر را هم‌شان با رسالت انبيا توصيف كرد و ادامه داد:مسووليت استاد به دليل تربيت نسلي كه در آينده وظيفه ساخت جامعه بشري را بر عهده دارند صد چندان مي‌شود و از اين‌رو بايد تمام توان خود را در اين راستا به كار گيرند.

وي بار ديگر بر لزوم برگزاري سمينارهاي علمي در داخل دانشگاه تاكيد كرد و گفت: همايش‌هاي علمي زمينه افزايش هر چه بيشتر شكوفايي و نشاط دانشگاه مي‌شود.

"عليزاده‌افروزي" باابراز خرسندي از موفقيت‌هاي‌دانشجويان‌دانشگاه مازندران در رقابتهاي علمي و دانشجويي آنرا نتيجه زحمات اعضاي هيات علمي متعهد و دلسوز دانشگاه برشمرد و خواستار حضور هر چه بيشتر آنان درجمع‌هاي دانشجويي همچون خوابگاهها،سلفهاي غذاخوري و اجتماعات علمي،فرهنگي و ....شد.

وي به كسب رتبه اول شهرسازي كشور توسط دانشجوي دانشگاه مازندران در آزمون سراسري امسال اشاره كرد و گفت : كسب اين موفقيت موجب خرسندي تمام دانشگاهيان است و اميدواريم شاهد استمرار آن در تمامي گروههاي آموزشي باشيم.

رييس دانشگاه مازندران گفت: دانشجويان همچون فرزندان ماهستندو انتقادات آنان همچون دارويي تلخي است كه موجب شفافيت مسائل و برطرف كردن سريعتر آنها خواهد شد.

عليزاده افروزي درادامه با پذيرش محدوديتهاي فضاي فيزيكي در برخي دانشكده‌هاي تازه تاسيس گفت: جامعيت دانشگاه مازندران از اولويتهاي اساسي اين دانشگاه است و ايجاد رشته‌هاي جديد در دستور كار مسوولان قرار دارد.

دكتر "عليزاده" تصريح كرد : هم اكنون طرح‌هاي عمراني مربوط به ساخت فضاهاي جديد آموزشي در حال بررسي و مذاكره با پيمانكار است و بزودي عمليات اجرايي آنها آغاز خواهد شد.

دانشگاه مازندران داراي افزون بر ‪ ۹‬هزار دانشجو است.ك/‪۲‬
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن