تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش رووساي كلانتري و پاسگاههاي جنوب سيستان و بلوچستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش رووساي كلانتري و پاسگاههاي جنوب سيستان و بلوچستان برگزار شد
داخلي. اجتماعي. انتظامي.

همايش رووساي كلانتريها و پاسگاههاي انتظامي شهرهاي جنوب استان سيستان و بلوچستان روز چهارشنبه در چابهار برگزار شد.

طي اين همايش با حضور فرمانده قرارگاه عملياتي فتح و انتظامي، جانشين فرماندهي انتظامي و مسوولان يگانهاي اجرايي و ستادي سيستان و بلوچستان عملكرد يك ساله فرماندهي انتظامي استان مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

همچنين در اين همايش گزارشهاي ارايه شده از سوي رده‌هاي تخصصي به منظور تقويت نقاط قوت و شناسايي آسيبها با نگاه كارشناسي مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت.

جانشين فرماندهي انتظامي سيستان‌وبلوچستان در حاشيه همايش به خبرنگاران گفت: در اين همايش رووساي كلانتريها و پاسگاههاي شهرستانهاي ايرانشهر، سرباز، چابهار، كنارك، نيكشهر و درياباني اين فرماندهي شركت دارند.

سرهنگ علي‌محمد مرادي افزود: هر سال طي دو مرحله كارنامه يگاني تهيه و در آن نمره واحدها در بخشهاي مختلف اعم از اداري، ستادي، عملياتي و اجرايي مشخص مي‌شود.

وي بيان كرد: اين ارزيابي تاثير بسزايي در ايجاد رقابت و تحرك لازم بين يگانها خواهد داشت.

او ادامه داد: هدف ديگر اين همايش ابلاغ برنامه‌هاي سال ‪ ۱۳۸۷‬واستراتژي هاي كلي ماموريتي است.

وي گفت: همچنين در اين همايش با حضور فرماندهان، نحوه انجام وظايف آنها در راستاي توسعه امنيت پايدار در ابعاد مختلف تعيين و مشخص مي‌شود.

جانشين فرماندهي انتظامي سيستان و بلوچستان همچنين عملكرد اين فرماندهي را در ايجاد امنيت پايدار طي يك سال گذشته خوب توصيف و بيان كرد: به لطف خدا و تلاش، كوشش و زحمات همكاران در بخش جرايم عمومي با ‪ ۱۱‬درصد و در بخش جرايم امنيتي با ‪ ۳۷‬درصد كاهش، اقدامات لازم را در پيشگيري و وقوع جرم داشتيم.

وي گفت: اين آمار را با توجه به شرايط خاص سيستان و بلوچستان از جمله گستردگي، وضعيت فرهنگي و شرايط اقتصادي بسيار خوب مي‌دانيم.

او افزود: عملكرد يگانها در ايجاد امنيت لازم در ايام مختلف سال از جمله تعطيلات عيد نوروز ‪ ۸۷‬نيز بسيار چشمگير بود و اين امر را رسانه‌هاي خبري به خوبي پوشش دادند.

وي گفت: در اين راستا ‪ ۹۰‬نقطه حادثه خيز استان تحت پوشش قرار گرفت و با تدابير اتخاذ شده توانستيم بستري كاملا امن و آرام براي مردم خوب سيستان و بلوچستان و ساير هموطنان فراهم كنيم.ك/‪۳‬
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 489]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن