تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798583853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انجیل‌های ده‌گانه بزرگترین سرمایه‌گذاران جهان


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: کتاب‌هایی که موجب موفقیت مالی خوانندگانشان شدند: انجیل‌های ده‌گانه بزرگترین سرمایه‌گذاران جهان انسان‌های موفق کسانی هستند که در کوتاه‌ترین زمان به بهترین و روزآمدترین اطلاعات در زمینه شغلی و کاری خود دست یابند. در این میان برخی از منابع اطلاعاتی مانند کتاب‌ها می‌توانند انگیزه، اطلاعات، تجارب، راهکارها و روش‌های موفقیت را به خوانندگان خود ارائه دهند. از این رو به ده مورد از مهم‌ترین کتاب‌های تاثیرگذار در حوزه اقتصاد و به ویژه سرمایه‌گذاری اشاره می کنیم که افراد زیادی با خواندن آن‌ها توانسته‌اند به موفقیت‌های خارق‌العاده ای دست پیدا کنند.

در دنیای اطلاعات و ارتباطات انسانهای موفق کسانی هستند که در کوتاهترین زمان به بهترین و روزآمدترین اطلاعات در زمینه شغلی و کاری خود دست یابند.   به گزارش عصر ایران ، در این میان برخی از منابع اطلاعاتی مانند کتابها هنوز از اهمیت و ارزش بالایی برخوردارند و می توانند انگیزه، اطلاعات، تجارب، راهکارها و روشهای موفقیت را به خوانندگان خود ارائه دهند.   از این رو در فهرست زیر  به ده مورد از مهمترین کتابهای تاثیرگذار در حوزه اقتصاد و به ویژه سرمایه گذاری اشاره می کنیم که افراد زیادی با خواندن آنها توانسته اند به موفقیت های خارق العاده ای دست پیدا کنند .     1. پیشگام مدیرت سهام: رویکردی غیر متعارف به سرمایه گذاری (نویسنده: دیوید اف. سونسن)  

گوران امتسژو رییس شرکت بیمه فولکسام در سوئد(یکی از موفقترین شرکت های بیمه اروپا) می گوید ؛موفقیت خود را مدیون راهنمایی های بزرگترین مدیر سرمایه گذاری در جهان یعنی دیوید سونسن است. سونسن نویسنده کتاب "پیشگام مدیرت سهام: رویکردی غیر متعارف به سرمایه گذاری" بعد از یک دوره طولانی ریاست بر صندوق خیریه 16 میلیارد دلاری دانشگاه ییل( از قدیمی‌ترین و معتبرین دانشگاه‌های آمریکا) اکنون به یک فرد شناخته شده و معروف در بین جامعه سرمایه گذاران در ایالات متحده و اروپا تبدیل شده است. کتاب سونسن معروفترین و محبوب ترین  کتب در میان سرمایه گذاران موفق است. 2. زمانی که نبوغ شکست می خورد (نویسنده: روجر لونستین)  

 زمانی که اقتصاددانان برنده جایزه نوبل جایزالخطا هستند، بنابراین ما نیز از اشتباه مصون نیستیم.در مقدمه این کتاب می خوانیم: ریچارد گروتهیم رییس صندوق بازنشستگی ای پی 7 سوئد به عنوان یک تاجر موفق  به راحتی به این مقام نرسیده است بلکه بخش عمده ای از موفقیت خود را مدیون کتاب "زمانی که نبوغ شکست می خورد" می داند. کتاب مذکور به بررسی  روند ظهور ال تی سی ام «مدیریت سرمایه بلندمدت»  در آمریکا پرداخته و به دنبال آن علل فروپاشی ال تی سی ام در سال 1998 را نیز مورد کاووش قرار می دهد. علاوه بر این مملو از آموزه های مهم در باره وال استریت و راهی است که این نهاد اقتصادی طی کرده تا به  میلیاردها دلار سرمایه رسیده و به سلطان سرمایه در جهان تبدیل شده است. 3. اداره کشور: مسیر توسعه چین (نویسنده: پیتر هسلر)  

 در مقدمه این کتاب می خوانیم : چین کشوری است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت. در واقع این کتاب به روند توسعه شهرها و مهاجرت مردم از مناطق روستایی به شهرها و تغییر در روش زندگی اقتصادی آنها می پردازد. کتاب مذکور توانسته است به خوبی روند توسعه چین را مورد بررسی قرار دهد .این کتاب در فهرست کتابهای مورد علاقه فرانسیسکو گارسیا پارامز سرمایه گذار موفق اسپانیایی قرار دارد. پیتر هسلر از نویسندگان نشریه نیویورکر در پکن است و این کتاب ماحصل تجربه مسافرت های هفت ساله وی در بزرگترین کشور جهان است. 4. قوی سیاه (نویسنده: نسیم نیکولاس طالب)

این کتاب نوشته یک تاجر لبنانی الاصل به نام نسیم نیکولاس طالب است و  به شدت مورد علاقه سرمایه گذاران معروف قرار گرفته است. پیر لیندگرن رییس صندوق سرمایه گذاری اسکاندیا از خوانندگان پروپا قرص این کتاب مشهور به شمار می رود. انتخاب اسم این کتاب از نظر طالب یک مساله بسیار مهم بوده و در واقع برگرفته از ادبیات محلی است. واقعیت این است که تمام قوهایی که ما دیده ایم سفید هستند اما طالب می خواهد که این باور رایج را به چالش بکشد. وی معتقد است که تمام نظریه هایی که در جهان وجود دارند نمی توانند دائمی باشند و باید آنها را به چالش کشید، همانطور که که در حوزه اقتصاد نیز اوضاع به همین شکل است. 5. جنگ رومی (نویسنده: آدریان گولدزورسی)  

  کتاب جنگ رومی نوشته آدریان گولدزورسی به خوانندگان خود کمک می کند  تا با مطالعه اشتباهات حاکمان روم و بررسی دلایل سقوط آنها، درسهای زیادی آموخته و در کارهای اقتصادی و مالی خود موفق باشد. 6. شخصی بر صدر وال استریت (نویسنده: پیتر لینچ) 

پاسکال ریجیس مدیر صندوق «مدیریت دارایی های اودو» معتقد است که کتاب پیتر لینچ در واقع خوراک فکر و مغز است و برای رسیدن به موفقیت اقتصادی باید آن را مطالعه کرد. لینچ یکی از سرمایه گذاران مشهور و یکی از مدیران مالی درجه یک در آمریکاست .ریجیس در باره این کتاب می گوید: من یاد گرفته ام هر کسی می تواند به سرمایه گذاری بپردازد اما مهمترین نکته این است که چگونه سرمایه گذاری نماییم و این چیزی است که کتاب لینچ به شما می آموزد. 7. سرمایه گذاری هوشمند (نویسنده بنجامین گراهام)  

این کتاب توسط بنجامین گراهام اقتصاددان آمریکایی و پدر سرمایه گذاری ارزشی نوشته شده است. کتاب مذکور برای اولین بار در سال 1949 منتشر شد و یکی از مهمترین آثار در حوزه سرمایه گذاری به شمار می رود .گراهام سه اصل عمده را به خوانندگان خود آموزش می دهد:   اول چگونگی کاهش احتمال شکست، دوم چگونگی افزایش شانس دستیابی به درآمدهای ثابت، و سوم چگونگی کنترل توانائی های ذهنی در راستای  موفقیت اقتصادی. 8. توده بحرانی: چگونه یک چیز زمینه ساز انجام چیزی دیگر می شود (نویسنده: فیلیپ بال)

بال در کتاب توده بحرانی به توضیح  اثرات متقابل تصمیم گیری های  اقتصادی بر استانداردهای جامعه می پردازد. در مقدمه این کتاب می خوانیم: پیامدهای انتخاب هر کدام از اعضای یک جامعه می تواند به عنوان شانس یا تهدیدی برای سایر اعضا محسوب شود. 9. این بار فرق می کند: هشت قرن نادانی مالی   

کتاب مذکور به بررسی روند چالش های  اقتصادی و بحرانهای مالی جهان از قرن دوازدهم به بعد می پردازد و به ما می آموزد که چگونه از این بحرانهای تاریخی درس بگیریم. این کتاب، مهمترین منبع برای مباحثه در مورد ریشه ها و پیامدهای بحرانهای مالی است. 10. خطوط نقصان: بحران های پنهان چگونه اقتصاد جهانی را تهدید می کنند (نویسنده: راگهورام راجان)  

این کتاب برنده جایزه کتاب تجاری فایننشال تایمز و گولدمن ساچز در سال 2010 است و یکی از آثار پر فروش راگهورام راجان اقتصاددان و رییس سابق صندوق بین المللی پول است. راجان از معدود کسانی است که مدتها قبل از شروع بحران اقتصاد جهانی در سال 2008، آن را پیش بینی کرده بود. او در این کتاب هشدار داده: بی ثباتی هایی که در سیستم مالی جهانی وجود دارند در صورتی که مرتفع نگردند می توانند به بحرانهای بزرگتری بیانجامند. آمی ویلیامز





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 293]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن