تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1835998694
چگونه عکس های بهتری بگيريم؟
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: bia 225th March 2006, 10:49 AMاگر دوربين عکاسی از ذکاوت مغز انسان بر خوردار بود، برای گرفتن عکس های خوب، کافی بود دوربين را به طرف موضوع مورد نظرمان گرفته و دکمه را فشار دهيم. اما چنين نيست. وقتی سوژه ای نظر ما را جلب می کند، مغز ما، از ميان ازدحام چيزهايی که در اطراف آن قراردارند، به طور خاص، به آن سوژه توجه می کند. قابليت انطباق ديد انسان با نورهای مختلف هم از جمله برتری های ديگر چشم انسان بر دوربين عکاسی است. برای اينکه عکسی که می گيريم نيز همين رابطه را با بيننده بر قرار کند، بايد نکات ظريفی را در نظر داشته باشيم. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند عکاسی مانند هر وسيله بيانی ديگری زبان خاص خودش را دارد. آموختن اين زبان به ما کمک می کند تا از طريق عکس هايی که می گيريم، فکرها و جهان اطرافمان را بيان کنيم. در نظر گرفتن نکات زير می تواند به ما کمک کند تا عکس های گويا تری بگيريم. ١- نور، مهم ترين عامل در عکاسی کلمه فتوگرافی در زبان انگليسی يعنی "نگاشتن با نور". نور مناسب می تواند به عکس ما جان ببخشد و بالعکس... با اين وجود، نور مستقيم سايه روشن های تند و ناخوشايندی در عکس ايجاد می کند. برای گرفتن عکس، نور غيرمستقيم بهترين است و رنگ ها را نيز زنده تر می کند. روزهايی که ابر نازکی تندی نور خورشيد را در آسمان می گيرد، صبح های زود و عصرها بهترين اوقات برای عکاسی هستند. يادمان باشد که نور بايد بر سوژه عکس ما بتابد و نه بر دوربين کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند ٢- سوژه جالب انتخاب موضوع يا سوژه جالب قدم اول است. پيش از گرفتن عکس از خود بپرسيم چه چيزی ما را به موضوع مورد نظرمان جلب کرده و سعی کنيم آن را به روشنی در عکسی که می گيريم نشان دهيم. هم چنين، به يک عکس اکتفا نکرده، زوايای متفاوتی را برای نشان دادن موضوع مورد نظرمان تجربه کنيم. اين کار به ما فرصت بهتری برای انتخاب بهترين عکس خواهد داد. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند در عکس بالا، فرم و رنگ دسته های تره فرنگی در ميان انبوه سبزيجات حاضر در بازار مورد توجه عکاس بوده. هر چند عکس اول موضوع را ارائه کرده اما عکس دوم (زير) در بيان منظور عکاس تواناتر است و به دليل عمودی بودن سوژه، تصوير کامل تری را عرضه می کند. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند ٣- دو قدم به جلو همه دوربين ها قابليت زوم کردن (طويل تر شدن عدسی دوربين) را ندارند و اين کار، حتی وقتی امکانش باشد، از عمق ميدان عکس می کاهد و بخش کوچکتری از آن واضح به نظر می آيد. برای حذف آنچه حضورش در عکس لازم نيست، بهترين راه نزديک شدن به موضوع است. اين کار از شلوغی عکس کم کرده تاکيد بيشتری بر آنچه مورد نظر عکاس است می گذارد. پيش از فشردن دکمه دوربين، چند قدم به موضوع عکس نزديک شويد و دوباره از دريچه دوربين به آن نگاه کنيد. اگر آنچه مورد نظر شماست بخش عمده عکس را پر نکرده، باز هم جلو تر بايد رفت. در عکس زير، انعکاس آسمان در آب و شکل برگ هايی که سطح آن را پوشانده اند توجه عکاس را به خود جلب کرده. برای تاکيد بر اين نکته بايد چيز های زيادی از عکس حذف می شده اند. اين کار با نزديک شدن عکاس به موضوع عملی شده است. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند bia 225th March 2006, 10:53 AM٤- کادر عکس اين انتخاب که چه چيزهايی را در عکس جا دهيم و چه چيزهايی را حذف کنيم يکی از مهم ترين عوامل در موفقيت عکس ماست. پنجره مستطيل شکل دوربين که از آن به جهان نگاه می کنيم کادر عکس ما را تشکيل می دهد. پيش از گرفتن عکس، با نگاهی به آنچه در اين کادر قرار گرفته، می توانيم آنچه را برای بيان عکس لازم است حفظ و آنچه را اضافی ست حذف کنيم. حرکت دادن دوربين، تغيير فاصله ما با سوژه عکس و تغيير جای سوژه در صورت امکان، محتوای اين کادر را تغيير می دهد. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند ٥- زمينه پشت عکس زمينه شلوغ پشت عکس را در زبان عکاسی می شود به هياهويی تشبيه کرد که مانع رسيدن صدای ما به گوش مخاطب می شود. تغيير جای دوربين می تواند اين پس زمينه را تغيير دهد. آرام بودن اين پس زمينه به بيننده فرصت می دهد با تمرکز بيشتری به موضوع عکس نگاه کند کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند ٦- کمپوزيسيون يا همچينی آنچه از پنجره دوربين می بينيم عکس نهايی ما را تشکيل می دهد. آيا اجزای عکس ما با دقت کنار هم چيده شده اند؟ کمپوزيسيون يا همچينی در عکس را می توانيم به دستور زبان تشبيه کنيم. اگر کلمات ما با نظم در کنار هم قرار بگيرند، بيان ما روشن و مفهوم خواهد بود. رابطه بين اجزای عکس، کمپوزيسيون عکس را می سازد. اين رابطه بايد چنان باشد که منظور ما را از گرفتن عکس به روشنی بيان کند. مرکز عکس هميشه بهترين محل برای قرار دادن موضوع نيست. با حرکت دادن دوربين می توانيم بهترين کمپوزيسيون را کشف کنيم. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند ٧- وضوح در عکس آنچه در يک عکس واضح يا فوکوس باشد نگاه بيننده را به خود می کشد. عکاس با واضح نشان دادن عناصر عکس به بيننده می گويد "اينجا را نگاه کنيد." در بيشتر دوربين های عکاسی ديجيتال که همه چيز اتوماتيک انجام می شود، نقطه وضوح در مرکز تصوير قرار گرفته و اگر موضوع مورد نظر شما در گوشه عکس قرار بگيرد از وضوح کمتری برخوردار خواهد بود. برای حل اين مشکل، می توانيد: - با قرار دادن سوژه در وسط کادر، دکمه گرفتن عکس را تا نيمه فشار دهيد و نگه داريد - با اين عمل سوژه شما واضح شده می توانيد آن را هر کجای کادر که بخواهيد قرار دهيد - حالا دکمه را که در نيمه راه نگه داشته ايد تا انتها فشار داده عکس را بگيريد اين قاعده شامل همه عکس ها نمی شود. گاهی مبهم بودن به بيان موضوع عکس کمک می کند. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند ٨- عمق عکس آنچه در عکس ما به وضوح ديده می شود عمق عکس را تشکيل می دهد. اين عمق به ما امکان می دهد تا بخش هايی از جهان اطرافمان را، که از سه بعد بر خوردار است، در يک عکس، که تنها دو بعد دارد، نشان دهيم. نور از عوامل اصلی ايجاد عمق در عکس است. در نور زياد، دريچه ورودی دوربين مانند چشم گربه در روز تنگ می شود. اين شرايط وضوح بيشتری در عکس ايجاد می کند. چيدن اجزای عکس به صورتی که بعضی نزديک تر به دوربين و بعضی دورتر باشند نيز به عکس ما عمق بيشتری می دهد. عدسی های بلند (زوم) از عمق عکس می کاهند و عدسی های کوتاه با ميدان ديد وسيع تر (وايد انگل) به آن می افزايند. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند از کارتيه برسون، يکی از بهترين عکاسان جهان، نقل شده که گفته است "عکاسی يعنی طوری به جهان نگاه کنيم که گويی اولين بار است آن را می بينيم." منبع:بی بی سی Sx3D25th March 2006, 11:54 AMبه قسمت عكاسي منتقل شد در مورد تعيين قسمت ها بيشتر دقت كنيد ممنون از مطالب مفيدتان kochak21st October 2006, 03:43 AMبخش اول – شناخت دوربين بيشتر دوربينهاي ديجيتال با استثنائاتي دارايعملکرد سادهاي ميباشند. مطالعه دفترچه راهنما آنها ميتواند مفيد و حاوي نکاتسودمندي باشد. راه بهتر اين است که در حين خواندن دفترچه نکات گفته شده را بطورتجربي روي دوربين آزمايش نماييد. از کار کردن با دوربين نترسيد، بدترين اتفاقي کهممکن است براي دوربينتان بيفتد اين است که باتري آن تمام شود و مجبور به شارژ مجددآن شويد. دوربينهاي ديجيتال براي آموختن عکاسي از راه تجربه واقعا عالي هستند. نهفيلمي مصرف ميکنند و نه اينکه براي ديدن نتنيجه مجبور به منتظر ماندن براي چاپ عکسهستيد. يادگيري کار کردن با دوربين نيمي از لذت داشتن آن است. در اينجا بعضي ازمطالبي را که بايد براي تجربه کردن و مطالعه مد نظر داشته باشيد ليستکردهام. رزولوشن وفشرده سازي يک دوربين ديجيتال بهترين تصويرش را دربالاترين رزولوشن و کمترين فشرده سازياش ميگيرد. هر چند در زمان استفاده فرمتهايغير فشرده زمان زيادي براي ضبط شدن روي حافظه دوربين ميبرد و ضمنا فايل بسياربزرگي توليد ميشود که بزودي حافظه دوربين شما را خواهد بلعيد. بخاطر همين فرمت JPEG با کمترين فشردگي را براي عکاسيهاي روزمره توصيه ميکنيم. در اين فرمت عکسهازمان کمتري براي ضبط شدن ميگيرد و نتيجه نهايي نيز تقريبا با فرمت غير فشرده قابلتشخيص نيست. متاسفانه بيشتر دوربين ها داراي حافظه کافي براي عکاسي نيستند وبعداز خريد دوربين حتما بايد به فکر يک حافظه بالاتر باشيد. مدهاي فلاش و تاثير پذيري فلاش بيشتر دوربينهاي ديجيتال براي فلاش از تنظيم خودکار استفادهمي کنند. اگر نورسنج دوربين تشخيص دهد که نور محيط براي عکاسي کافي نيست دوربينفلاش را روشن ميکند. بايد بدانيد که اين گزينه هميشه بهترين انتخاب نيست. د راينجامثالهايي براي برد فلاش آورده شده که به شما کمک ميکند که بدانيد در هر شرايطيچکار کنيد: - در يک اتاق خيلي بزرگ: بدون اين که سوژه اي در برد فلاش واقع شدهباشد، دوربين را ثابت کنيد و فلاش را خاموش نماييد. اما اگر سوژه از 3 - 4 متر بهدوربين نزديکتر بود فلاش ميتواند موثر باشد. گزينه ديگر استفاده از فلاش تاخيري Slow Sync است که در اين حالت بايد دوربين را روي سه پايه ثابت نماييد. در اين مددوربين سوژه را با فلاش روشن ميکند و پس زمينه را با باز نگه داشتن بيشترديافراگم. -در فضاي باز: دراين حالت نيز اگر سوژه در برد فلاش قرار ندارد فلاشرا خاموش نماييد. استفاده از فلاش دوربين را مجبور ميکند که از سرعت هاي شاتر خاصي (1/30 -1/60) استفاده نمايد و اين سرعت شاتر احتمال زيادي دارد که براي منظره شمامناسب نباشد. - آتش بازي: استفاده از فلاش براي عکاسي از منظره آتش بازي بعيد بهنظر ميرسد که اثري در عکس داشته باشد. ولي اينطور نيست! استفاده از فلاش اين مزيترا دارد که جلوي پايين آمدن سرعت شاتر بخاطر تاريک بودن محيط گرفته شود و عکس بهترياز آتش بازي ثبت شود! - پرتره: گرفتن عکسهاي پرتره خوب با استفاده از فلاش سرخوددوربين کار بسيار مشکلي است. حتي با استفاده از سيستم کاهش قرمزي چشم، نور فلاشبسيار تک بعدي و نامطلوب است. بجاي استفاده از فلاش سعي کنيد عکس را در نور روز يابا نور پردازي در محيط بگيريد. براي اصلاح نور از تراز سفيدي دوربين استفاده کنيد وقبل از گرفتن عکس دوربين را ثابت کنيد (روي سه پايه يا جاي ديگر). هنگامي که نورمحيط براي عکس مناسب بود از فلاش اجباري براي روشن کردن سوژه و درخشان کردن آناستفاده کنيد. - عکاسي از درون ماشين يا پنجره: اگر شيشه باز نباشد نور فلاش بهدرون دوربين برخواهد گشت. بهتر است آن را خاموش کنيد. مدهاي برنامه ريزي شده اگر دوربين شما داراي مدهاي برنامه ريزي شده و يا اوليتهاي شاتر و ديافراگممي باشد استفاده صحيح از آنها را ياد بگيريد. يک مد برنامه ريزي شده استانداردمعمولا کنترل بهتري از حالت اتوماتيک دوربين براي آن شرايط خاص فراهم مينمايد. خيلي از دوربين ها داراي انتخاب جبران نوري و تراز سفيدي هستند، ولي در مد اتوماتيکنميتوان از آنها استفاده نمود. - اولويت ديافراگم: اجازه کنترل بر روي عمقميدان را براي عکاس فراهم مي کند. (عمق ميدان محدوده شارپنس تقريبا مناسب عکس در يکديافراگم خاص ميباشد). هرچه ديافراگم بازتر باشد (عدد F کوچکتر نظير f1.8 يا f2.8) عمق ميدان باريکتر است. و هر چه ديافراگم بسته تر باشد (عدد f بزرگتر f8 يا f11) عمق ميدان پهنتر است. ميتوان از اولويت ديافراگم براي مات کردن پشت زمينه نامناسبعکس استفاده کرد يا از شارپ بودن صحنه از سوژه تا پشت زمينه مطمئن شد. - اولويتشاتر: امکان کنترل سرعت شاتر را فراهم ميکند. در صحنههاي داراي حرکت بايد از سرعتبالاتر شاتر براي ثابت کردن سوژه متحرک استفاده نمود. کنترلهاي ويژه بيشتر دوربينها داراي کنترلها و گزينههاي اضافي هستند. مهمترين اينکنترلها عبارتند از: - جبران نوري : براي اصلاح يا تغيير نورسنجي دوربيناستفاده ميشود. اين گزينه تا حدودي پيچيده به نظر ميرسد ولي در واقع اينطور نيست. سيستم نورسنجي دوربين همواره در حال کار است و سازندگان ميدانند که اين سيستم درشرايط خاص بدرستي عمل نمينمايد. مثلا سوژههاي سفيد و منعکس کننده نور باعث کم نورشدن عکس ميشوند. بنابر اين ميتوان با يک جبران نوري مثبت عکس را اصلاح نمود. - تراز سفيدي: براي کنترل رنگ سفيد در عکس و درنتيجه کيفيت ساير رنگها درنظر گرفتهشده است. بيشتر دوربين ها براي نور روز تنظيم شدهاند، بنابر اين بعضي نورها باعثخارج شدن تراز رنگ سفيد و در نتيجه شيفت ساير رنگها و غير طبيعي شدن آنها ميشود. يک مثال خوب براي اين مورد لامپهاي فلورسنت هستند که در بيشتر مکانهاي تجارياستفاده ميشوند و باعث آبي شدن همه چيز ميشوند. معمولا تنظيم نور دوربين بر اساسنوع نور محيط به رها کردن دوربين در مد اتوماتيک ترجيح داده ميشود. - نورسنجي: در بيشتر مواقع نورسنج استاندارد دوربين خوب کار ميکند. ولي ممکن است در شرايطياين تنظيم مناسب نباشد. در بيشتر دوربينهاي ديجيتال امروزي يک گزينه و يا بيشتربراي نورسنجي وجود دارد. گزينه نورسنجي نقطه اي Spot meter نور را (ديافراگم وشاتر) را بر روي ناحيه کوچکي از کادر تنظيم ميکند. در بعضي مدلها ميتوان گزينهايرا انتخاب نمود که نقطه نور سنجي با نقطه فوکوس روي هم بيفتد. نورسنجي متوسط گيريمرکزي دو ناحيه در کادر را درنظر ميگيرد، يک ناحيه دايرهاي در مرکز و يک ناحيه دربقيه کادر. معمولا نتيجه به دست آمده از اين دو ناحيه به صورتي با هم ترکيب ميشودکه اهميت ناحيه وسط از اطراف آن بيشتر باشد. - زوم اپتيکال و ديجيتال: اگردوربين شما فقط زوم ديجيتال دارد و يا يک زوم اپتيکال و يک زوم ديجيتال، د رموردفرق بين اين دو نوع زوم که قبلا در مورد آنها به تفصيل صحبت کردهايم مطالعه کنيد. اگر فقط زوم ديجيتال داريد زياد روي آن حساب نکنيد. امیدوارم که خوشتون بیاد ، بازم مزاحم می شم ;) :) sina.dk9th June 2008, 01:23 PMکلمه فتوگرافی در زبان انگليسی يعنی "نگاشتن با نور". نور مناسب می تواند به عکس ما جان ببخشد و بالعکس... با اين وجود، نور مستقيم سايه روشن های تند و ناخوشايندی در عکس ايجاد می کند. برای گرفتن عکس، نور غيرمستقيم بهترين است و رنگ ها را نيز زنده تر می کند. روزهايی که ابر نازکی تندی نور خورشيد را در آسمان می گيرد، صبح های زود و عصرها بهترين اوقات برای عکاسی هستند. يادمان باشد که نور بايد بر سوژه عکس ما بتابد و نه بر دوربين سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 766]
صفحات پیشنهادی
چگونه عکس های بهتری بگيريم؟
چگونه عکس های بهتری بگيريم؟-bia 225th March 2006, 10:49 AMاگر دوربين عکاسی از ذکاوت مغز انسان بر خوردار بود، برای گرفتن عکس های خوب، کافی بود دوربين ...
چگونه عکس های بهتری بگيريم؟-bia 225th March 2006, 10:49 AMاگر دوربين عکاسی از ذکاوت مغز انسان بر خوردار بود، برای گرفتن عکس های خوب، کافی بود دوربين ...
چگونه عكس بهتري بگيريم؟ -
--t=23855 >چگونه عكس بهتري بگيريم؟ iman.prs 27 آبان 1383, 16:48-:-: تركيب بندي :-:- قانون يك سوم ... بلكه با بررسي هاي علمي درستي آن اثبات شده است.
--t=23855 >چگونه عكس بهتري بگيريم؟ iman.prs 27 آبان 1383, 16:48-:-: تركيب بندي :-:- قانون يك سوم ... بلكه با بررسي هاي علمي درستي آن اثبات شده است.
چگونه های بهتری بگيريم؟
چگونه های بهتری بگيريم؟ ... اگر دوربين عکاسی از ذکاوت مغز انسان بر خوردار بود، برای گرفتن عکس های خوب، کافی بود دوربين را به طرف موضوع مورد نظرمان گرفته و ...
چگونه های بهتری بگيريم؟ ... اگر دوربين عکاسی از ذکاوت مغز انسان بر خوردار بود، برای گرفتن عکس های خوب، کافی بود دوربين را به طرف موضوع مورد نظرمان گرفته و ...
چگونه از کودکان عکسهای زیبا بگیریم
چگونه از کودکان عکسهای زیبا بگیریم-چگونه از کودکان عکسهاي زيبا بگيريمدر اين مقاله به شما آموزش مي دهيم که چگونه مي توانيد از فرزندان خود بهترين عکس ها را ...
چگونه از کودکان عکسهای زیبا بگیریم-چگونه از کودکان عکسهاي زيبا بگيريمدر اين مقاله به شما آموزش مي دهيم که چگونه مي توانيد از فرزندان خود بهترين عکس ها را ...
عکس های پرتره بهتری بگیریم
عکس های پرتره بهتری بگیریم در این مقاله به ذکر نکاتی خواهیم پرداخت که ... برای اینکه نشان دهید یک شخص دقیقا چگونه آدمی است دستهایش را نیز در عکس بگیرید.
عکس های پرتره بهتری بگیریم در این مقاله به ذکر نکاتی خواهیم پرداخت که ... برای اینکه نشان دهید یک شخص دقیقا چگونه آدمی است دستهایش را نیز در عکس بگیرید.
چگونه عکس های زیبا بگیریم؟
چگونه عکس های زیبا بگیریم؟ وقتی سوژه ای نظر ما را جلب می ... برای گرفتن عکس، نور غیرمستقیم بهترین است و رنگ ها را نیز زنده تر می کند.روزهایی که ابر نازکی ...
چگونه عکس های زیبا بگیریم؟ وقتی سوژه ای نظر ما را جلب می ... برای گرفتن عکس، نور غیرمستقیم بهترین است و رنگ ها را نیز زنده تر می کند.روزهایی که ابر نازکی ...
چگونه و با چه دوربینی از فرزندان خود عکس های زیبا بگیریم
چگونه و با چه دوربینی از فرزندان خود عکس های زیبا بگیریم در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید از فرزندان خود بهترین عکس ها را بگیرید. چگونه پشت ...
چگونه و با چه دوربینی از فرزندان خود عکس های زیبا بگیریم در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید از فرزندان خود بهترین عکس ها را بگیرید. چگونه پشت ...
چگونه اندازه اشکال را بگیریم؟ -
كار عملی 7« چگونه اندازه تصاویر را تغییر دهیم و بازسازی كنیم» به ابزارهای . ... چگونه عکس های بهتری بگيريم؟ چگونه به مردان ،این بی احساس های احساساتی، کمک ...
كار عملی 7« چگونه اندازه تصاویر را تغییر دهیم و بازسازی كنیم» به ابزارهای . ... چگونه عکس های بهتری بگيريم؟ چگونه به مردان ،این بی احساس های احساساتی، کمک ...
چگونه از آبشار عکس بگیریم؟
چگونه از آبشار عکس بگیریم؟-آبشار در طبیعت به عنوان منبع ... همچنین روزهای ابری نیز در مقایسه با روزهای آفتابی از شرایط بهتری برخوردارند. ▫ استفاده از ***** ...
چگونه از آبشار عکس بگیریم؟-آبشار در طبیعت به عنوان منبع ... همچنین روزهای ابری نیز در مقایسه با روزهای آفتابی از شرایط بهتری برخوردارند. ▫ استفاده از ***** ...
چگونه فرمت تصویر را تغییر دهیم
چگونه عکس های بهتری بگيريم؟ چگونه عکس های بهتری بگيريم؟ ... مغز انسان بر خوردار بود، برای گرفتن عکس های خوب، کافی بود دوربين را به طرف موضوع مورد نظرمان ...
چگونه عکس های بهتری بگيريم؟ چگونه عکس های بهتری بگيريم؟ ... مغز انسان بر خوردار بود، برای گرفتن عکس های خوب، کافی بود دوربين را به طرف موضوع مورد نظرمان ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها