تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815535984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشحون در گفتگو با مهر:قهرماني صباباتري را به فال نيك مي گيريم/ گزينه اي براي جايگزيني جعفريان نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مشحون در گفتگو با مهر:قهرماني صباباتري را به فال نيك مي گيريم/ گزينه اي براي جايگزيني جعفريان نداريم
رئيس فدراسيون بسكتبال گفت: اميدوارم قهرماني صباباتري در مسابقات باشگاه هاي آسيا همچون سال گذشته براي بسكتبال ملي ما خوش يمن شود.

محمود مشحون در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب اظهارداشت: سال گذشته پس از قهرماني صباباتري در تهران، تيم ملي در مسابقات جام ملت هاي آسيا (ژاپن) موفق به كسب عنوان قهرماني و مجوز حضور در المپيك شد كه افتخاري بزرگ براي بسكتبال ايران محسوب مي شود.

وي تصريح كرد: بسكتبال ايران از قهرماني صباباتري خاطره اي خوش دارد پس تكرار عنوان نخست آسيا توسط اين تيم را به فال نيك مي گيريم. اميدوارم امسال هم قهرماني صباباتري براي فدراسيون و تيم ملي خوش يمن تمام شود و بتوانيم در پيكارهاي المپيك 2008 پكن حضور شايسته توام با نتايج در خور شان داشته باشيم.

رئيس فدراسيون بسكتبال به استعفاي نصرت الله جعفريان، دبير اين فدراسيون اشاره كرد و افزود: سلامت همكاران ما در فدراسيون بيش از هر مسئله ديگري برايمان حائز اهميت است. هر چند كه عملكرد جعفريان به نوبه خود بي نظير است اما هرگز حاضر نيستيم به خاطر ادامه همكاري و استفاده از تجربه ، بيماري وي را ناديده بگيريم.

وي ادامه داد: فدراسيون بسكتبال متعلق به همه اهالي اين رشته و از جمله جعفريان است. قطعا انصراف وي از سمت دبيري فدراسيون مانع ادامه همكاري ها نخواهد شد. ما همچنان در مجموعه فدراسيون بسكتبال ازهمفكري با دبير پيشين خود بهره خواهيم برد.

مشحون در مورد معرفي دبير جديد فدراسيون بسكتبال خاطرنشان كرد: گزينه خاصي را در نظر نداريم. انتخاب دبير جديد كار راحتي نيست. بايد فردي را انتخاب كنيم كه به خوبي بتواند از عهده اين مسئوليت سنگين و حساس بر بيايد به همين دليل بدون عجله در اين زمينه اقدام مي كنيم خصوصا اينكه به دليل در پيش بودن رقابت هاي المپيك هم روزهاي پرمشغله اي را پيش رو داريم.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن