تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816390485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد در حاشيه جلسه هيئت دولت-3 و پاياني رحيمي معاون پارلماني مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: احمدي نژاد در حاشيه جلسه هيئت دولت-3 و پاياني رحيمي معاون پارلماني مي شود
خبرگزاري فارس: رئيس جمهور با بيان اينكه دولت يك تيم است و مربي آرايش آن را هر چند وقت تغيير مي‌دهد، تاكيد كرد: بايد آرايش تيم در اين مرحله تغيير مي‌كرد.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي كشورمان پيش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيئت دولت در گفتگو با خبرنگاران با تأكيد خبر انتصاب رحيمي به عنوان معاون پارلماني و حقوقي نهاد رياست جمهوري اظهار داشت: همانطور كه آقاي الهام گفت آقاي رحيمي به عنوان معاون پارلماني مشغول به خدمت خواهند شد و ايشان از برادران خيلي خوب هستند كه قرار بود به وزارت كشور بروند ولي تشخيص من اين بود كه با توجه به كار حقوقي و تركيب مجلس هشتم ايشان در معاونت حقوقي كار كند.
احمدي نژاد در پاسخ به سؤال ديگر در مورد اينكه علت تغيير پور محمدي وزير كشور هنوز مشخص نيست، دليل شما براي اين تغيير چه بود بيان داشت: ما يك گروه و تيم مشغول به كار و هماهنگ هستيم و جابه جايي امري طبيعي است.
وي از رسانه‌ها خواست از تابو كردن اين مسئله خارج شوند و افزود: در كشورهاي ديگر هر دو سال دولت تغيير مي‌كند و تغييرات مسئله‌اي طبيعي است.
احمدي نژاد كابينه دولت را به يك تيم تعبير و مربي آن را رئيس جمهور خواند و گفت: دولت يك تيم است و مربي آرايش آن را هر چند وقت تغيير مي‌دهد و ممكن است، آن مهره را در پست ديگري بگذارد.
وي وزراي كنار رفته از دولت را دوستان خوب عنوان كرد و بيان داشت: سياست‌هاي دولت در بخش‌هاي گوناگون بايد اجرايي شود و اگر برادري در بخش اقتصادي آنها را اجرايي نمي‌كند ما بايد جابجايي را انجام مي‌داديم.
رئيس جمهور با تأكيد بر اينكه حلقه مديران در دولت نهم باز است و منحصر به عده‌اي خاصي نمي‌باشد گفت: شايد تشخيص شخص من اشتباه باشد، ولي من تمام تلاش و سعي خود را كردم كه اين اقدامات درست انجام شود و سعي كرديم افراد به كار گرفته انسان‌هايي توانمند، متخصص و دلسوز باشند.
رئيس جمهور، پور محمدي را نيروي دلسوز خواند و اضافه كرد؛ وي زحمات زيادي را در وزارت كشور كشيد ولي بايد آرايش تيم در اين مرحله تغيير مي‌كرد.
احمدي نژاد در پاسخ به سؤال ديگري كه در خصوص اينكه آيا دولت تقاضاي تفسير اصل 136 قانون اساسي را از شوراي نگهبان كرده است، اظهار داشت: دولت چنين تقاضايي را انجام نداده چرا كه كاملاً موضوع مشخص است.
وي در پاسخ به سؤال ديگري در خصوص اينكه پيشنهادهاي شما در اجلاس فائو چه خواهد بود؟ گفت: از مدتها قبل رئيس فائو از بنده براي شركت در اين اجلاس دعوت كرده بود كه مورد پذيرش قرار گرفت و قرار است رؤساي كشورهاي بسياري در اين نشست به خاطر بحران مواد غذايي شركت كنند.
وي با تأكيد بر اينكه ايران پيشنهادات و طرح‌هاي جديدي در اين اجلاس مطرح خواهد كرد بيان داشت: ما معتقديم بايد براي مديريت مواد غذايي در جهان فكر جديدي مطرح شود و كارهاي جديدي صورت پذيرد، چرا كه مديريت قبلي توانمند نبود.
رئيس جمهور همچنين از ارسال لايحه خشكسالي به مجلس با قيد سه فوريت خبر داد و افزود: ما انتظار داشتيم كه مجلس هفتم در روزهاي آخر يك اقدام مثبت تري در كارنامه خود داشته باشد، اما به دليل حد نصاب نداشتن مجلس اين لايحه به مجلس آينده موكول شد.
وي سه فوريتي بودن اين لايحه را مشكلات كشاورزان و نيازهاي آنها عنوان كرد و گفت: دولت نيازمند منابعي است كه بتواند اين مسئله را مديريت كند و شرايط خاص را پشت سر بگذارد.
احمدي نژاد در پاسخ به سؤال خبرنگار ديگري در خصوص اينكه آيا تغيير پور محمدي به خاطر ارائه گزارش وي در مراسم افتتاحيه مجلس هشتم بوده است، اظهار داشت: چه فرقي مي‌كند كه گزارش را چه كسي بخواند اين گزارش يك كار تشريفاتي است، چرا كه شوراي نگهبان انتخابات مجلس هشتم را تائيد و اين مجلس نيز در زمان مقرر خود آغاز به كار مي‌كند.
وي در پايان در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه طرح جامع اطلاع رساني دولت را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟ اين اقدام را كاري مثبت و مثمر ثمر خواند و گفت: اين طرح اكنون در مرحله بررسي كارشناسانه مي‌باشد.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن