تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815283922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد در حاشيه جلسه هيئت دولت-2 مردم مفسدان اقتصادي را مي‌شناسند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: احمدي نژاد در حاشيه جلسه هيئت دولت-2 مردم مفسدان اقتصادي را مي‌شناسند
خبرگزاري فارس: رئيس جمهور گفت: مردم مفسدان اقتصادي را مي‌شناسند و مي‌دانند اين افراد و اقوام‌شان چه كارهايي انجام مي‌دهند.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاي فارس محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري اسلامي كشورمان پيش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيئت دولت در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه چرا شما از افشاي نام مفسدان اقتصادي پرهيز مي‌كنيد؟ گفت: مردم همه اسم اين افراد را مي‌شناسند و مي‌دانند اين افراد و اقوام‌شان چه كارهايي انجام مي‌دهند.
وي با بيان اين كه دولت در رسيدگي به مفاسد اقتصادي به هيچ عنوان سست نشده و كندي در سرعتش به وجود نيامده، تأكيد كرد: دولت مصمم‌تر از گذشته است و كار خود را در مبارزه با مفاسد اقتصادي انجام مي‌دهد و اكنون نيز بسياري را راه‌ها را بسته و كنترل كرده است.
رئيس‌جمهور با تأكيد بر اينكه دولت در اين عرصه (مبارزه با مفاسد اقتصادي) تقريباً تنها است، ولي درحد توان خود اين كار را ادامه خواهد داد، گفت: در دولت هيچ سستي و يا ضعفي در اين رابطه ايجاد نشده است.
وي ادامه داد: برخي از تلقي‌ها، اظهار نظرها ،حمايت از عناصري است كه مي‌خواهند تخلف كنند و تاييد براي ادامه كار آنها است.
رئيس جمهور از ارسال نامه رئيس‌ مجلس به خود پيرامون پرونده‌هاي موجود در كميسيون اصل نود خبر داد و گفت: ما با بررسي اين پرونده‌ها در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي جدي تر اين مسائل را دنبال مي‌كنيم.
احمدي‌نژاد از برگزاري نشست سران سه قوه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي در هفته آينده خبر داد و افزود: متأسفانه در گذشته آنهايي كه در حوزه اجرايي بودند مي‌گفتند كه نبايد با مفاسد اقتصادي برخورد شود؛ چون امنيت و رشد اقتصادي از بين مي‌رود ولي حالا كه دولت مي‌خواهد با مفاسد برخورد كند موضع‌گيري مي‌كنند.
وي اراده و عزم دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادي را محكم و استوار بيان كرد واظهار داشت: متأسفانه برخي كل كشور و نظام را متهم به مفاسد مي‌كنند در حالي كه اينگونه نيست، چرا كه در ايران به دليل پاكي و دين مبين اسلام وجود يك دانه مفسد اقتصادي نيز سنگين است و اگر اين مفاسد صد برابر شود خيلي بد است.
وي اضافه كرد: اين كه تخلف مي‌شود و 15 سال به آن رسيدگي نمي‌شود نشان دهنده آن است كه حمايت و پشتيباني از اين افراد صورت مي‌گيرد.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن