تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815407962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني جانشين فرمانده نيروي مقاومت بسيج:تلاش جوانان در رفع محروميت‌ها بهترين خدمت به انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني جانشين فرمانده نيروي مقاومت بسيج:تلاش جوانان در رفع محروميت‌ها بهترين خدمت به انقلاب است
تهران - حيات

جانشين فرمانده نيروي مقاومت بسيج گفت: تلاش جوانان در رفع محروميت‌ها بهترين خدمت به انقلاب است.
به گزارش حيات به نقل از پايگاه اطلاع رساني سپاه پاسداران، گردهمايي آموزشي، گروه‌هاي جهادي سراسر كشور شركت‌كننده در طرح اردوهاي هجرت در جوار مسجد مقدس جمكران برگزار شد.
حسين طائب جانشين فرماندهي نيروي مقاومت بسيج در گردهمايي آموزشي گروه‌هاي جهادي، با تأكيد بر لزوم فرهنگ‌سازي در امر سازندگي و خدمات رساني، حضور جوانان و بويژه دانشجويان در عرصه‌هاي سازندگي و كمك به رفع محروميت‌ها را بهترين خدمت به انقلاب برشمرد.
وي با اشاره ابتكار و نوآوري امام راحل در مديريت جامعه پس از پيروزي انقلاب اسلامي تصريح كرد: امام براي دفاع از انقلاب دونهاد سپاه و بسيج را تأسيس كردند و پس از استحكام پايه‌هاي نظام اسلامي، براي رهايي ملت از محروميت‌ها و هدايت آنها به سمت تعالي، رشد و شكوفايي، دستور تشكيل جهادسازندگي را دادند.
وي افزود: مقام معظم رهبري از حدود 9 سال پيش با تشكيل بسيج سازندگي، اين رسالت بزرگ را به مجموعه‌ي بسيج محول كردند تا بسيج با سازماندهي جوانان پرشور، انقلابي و متعهد، ضمن فراهم سازي بستر مناسب براي شكوفايي استعداد جوانان، آينده‌ي انقلاب را به آباداني و تعالي گره بزنند.
جانشين نيروي مقاومت بسيج گفت: امروز شاهد آن هستيم كه سازمان بسيج سازندگي در راستاي اهداف پيش‌بيني شده خود ضمن گسترش عرصه‌هاي فعاليت با استفاده از همت وتلاش جوانان، به لحاظ كمي و كيفي خدمات مناسبي رابه جامعه ارايه داده و از رشد بالايي برخوردار بوده است.
وي پيشرفت كشور و دستيابي به قله‌هاي تمدن را در گرو توجه جدي به چشم‌انداز 20ساله دانست و افزود: بايد حركت و تلاش جوانان به گونه‌اي برنامه‌ريزي شود تا ضمن سازندگي كشور و ايجاد زيرساخت‌هاي لازم براي رفع محروميت‌ها، زمينه‌هاي لازم براي تحقق سند چشم‌انداز بيست ساله نيز فراهم گردد.
طائب پيشنهاد كرد: بايد براي محروميت‌زدايي يك چشم‌انداز تهيه و براساس آن حركت كرد و عرصه‌هاي مختلفي را در سازندگي شناسايي و ايجاد كنيم.
جانشين نيروي مقاومت بسيج با اشاره به شرايط لازم براي تبديل يك منطقه محروم به يك منطقه برخوردار، تصريح كرد: اين مسئله زماني محقق مي‌شود كه با استفاده مطلوب از منابع ارزشمند نيروي انساني بتوانيم از منابع ومواهب خدادادي به نحو احسن استفاده كرد و به سمت آباداني و شكوفايي حركت كنيم.
وي در پايان از همكاري تمام دستگاه‌هاي دولتي و محلي در حمايت از طرح اردوهاي جهادي هجرت تشكر كرد و حضور چشمگير دانشجويان در اين فعاليت را قابل تقدير دانست.
در ادامه اين مراسم خراساني رئيس سازمان بسيج سازندگي نيز ضمن تجليل از شركت‌كنندگان در اردوهاي جهادي دانشجويي، دانشگاه ودانشجو را محور توسعه خواند و تاكيد كرد: حضور دانشجويان در اردوهاي جهادي (هجرت) فرصت مغتنمي براي سازندگي روحي ومعنوي آنان است.
رئيس سازمان بسيج سازندگي در ادامه افزود: با برنامه‌ريزي مناسب و حذف تشريفات زايد، به دنبال ارتقاي عملكرد اردوهاي هجرت، فرهنگ‌سازي و پشتيباني مناسب از اين اردوها، گسترش فرهنگ خدمت‌رساني و كمك به محرومين در سطح جامعه هستيم.
دانشجويان شركت‌كننده در اين همايش دو روزه، به ديدار علما و مراجع تقليد در شهر قم رفته و با آيات عظام ديدار خواهند كرد.

پايان پيام
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن