تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820047876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاد دانشگاه «كينج كالج هاسپيتل» لندن در گفتگو با انتخاب؛ اشكان: جراحي مغز با روش استروتاكسي در تبريز انجام مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: استاد دانشگاه «كينج كالج هاسپيتل» لندن در گفتگو با انتخاب؛ اشكان: جراحي مغز با روش استروتاكسي در تبريز انجام مي‌گيرد


------------

استاد دانشگاه «كينج كالج هاسپيتل» لندن گفت: جراحي مغز با استفاده از روش استرو تاكسي در تبريز انجام مي‌گيرد.

كيومرث اشكان، فوق تخصص عمل و جراحي غده هاي مغزي امروز در گفتگو با خبرنگار انتخاب در تبريز افزود: اين روش هم اكنون در تهران انجام مي گيرد و با تكميل امكانات دانشگاه علوم پزشكي تبريز، امكان انجام اين عمل در تبريز نيز فراهم مي شود.

وي ادامه داد: در روش استروتاكسي جراح با نفوذ به اعماق مغز مي تواند با كمترين ريسكي غدد موجود در مغز بيمار را از بين برده يا خارج كند.

ناشر بيش از 100 عنوان كتاب و مقاله در مجلات معتبر علمي جهان با بيان اينكه براي نخستين بار است كه به تبريز مي آيد اضافه كرد: بخش جراحي مغز و اعصاب بيمارستان هاي تبريز مجهز است و كادر فعالي نيز دارد.

استاد دانشگاه «كينج كالج هاسپيتل» لندن همچنين با برشمردن پتانسيل هاي علمي ايرانيان گفت: هم اكنون 70 تا 80 درصد عمل هاي جراحي مغز و اعصاب لندن در ايران نيز در حال انجام است.

اين پزشك 40 ساله كه از دوران دبيرستان در لندن به سر مي‌برد در خصوص دليل سفر خود به ايران گفت: انتقال آموخته هاي علمي به هموطنان در ايران و شركت در سمينار تخصصي مهمترين انگيزه من از سفر به ايران مي باشد.

اشكان اضافه كرد: جراحي ها و پژوهش هاي عالي در ايران در حال انجام است ولي متاسفانه اين اقدامات جايي به ثبت نمي رسد در حالي كه اگر پزشكان متخصص اقدامات خود را در مجلات علمي معتبر جهان به ثبت رسانند اين اقدامات براي جهان شناخته خواهد شد.

وي با اشاره به بازديد از نقاط توريستي استان آذربايجان شرقي گفت: تبريز مملو از زيبايي هاست و من به دليل اينكه از آنها اطلاعاتي نداشتم برايم تازگي جالبي داشت.

وي افزود: من به همراه گروه پزشكي «نيكي» به ايران سفر كرده ام و در مدت سه روز اقامتمان در اين شهر تاريخي از موزه آذربايجان، مسجد كبود، پارك ائل گلي، روستاي كندوان و بازار تبريز بازديد كرديم.

گفتگو از امير كريم زاد شريفي
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 384]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن