تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820447769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ادعاي تازه ي كوچكترين عضو خانواده مخملباف: به لطف شهامت محسن مخملباف، امروز در ايران، اكثر فيلم ها با مضمون عشق ساخته مي شود!


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: ادعاي تازه ي كوچكترين عضو خانواده مخملباف: به لطف شهامت محسن مخملباف، امروز در ايران، اكثر فيلم ها با مضمون عشق ساخته مي شود!
خبرگزاري انتخاب : اين در حالي است محسن مخملباف، از مخالفان جدي ساخت فيلم هاي عاشقانه بود و حتي در واكنش به فيلم ساده و غير عاشقانه ي «اجاره نشين ها» ي داريوش مهرجويي، در نامه اي به معاون وقت سينمايي ارشاد نوشته بود «حاضرم به خود مين ببيندم و به همراه داريوش مهرجويي به جهنم بروم»


حنا مخملباف، دختر كوچك محسن مخملباف مي گويد: آرزو مي كنم درايران هر كس بتوانند حرف خود را آزادانه بر زبان آورد. زيرا تا زماني كه شخص نتواند عقايد خود را بيان كند، كشور پيشرفت نخواهد كرد.

به گزارش سرويس فرهنگ و هنر خبرگزاري انتخاب، وي در مصاحبه با كوريه انترناسيونال مدعي شد: امروز در ايران قانون سكوت حكمفرماست. پدر من يكي از آن افراد نادري است كه جرأت بيان كردن عقايد خود را دارد؛ چه در گذشته و چه درحال حاضر. او فيلم هاي عاشقانه ساخته، درحالي كه تلفظ واژه "عشق" ممنوع است!

فرزند مخملباف در ادامه تمجيد از پدر خود مي گويد: به لطف شهامت پدر من است كه اكنون در ايران پس از ده پانزده سال اكثر فيلم ها با مضمون عشق ساخته مي شود. شخصاً بايد بگويم نمي دانم آيا فيلمسازي را ادامه خواهم داد يا خير. در ايران هيچ گاه نمي توان فهميد چه خواهد شد.

اين در حالي است محسن مخملباف، از مخالفان جدي ساخت فيلم هاي عاشقانه بود و حتي در واكنش به فيلم ساده و غير عاشقانه ي «اجاره نشين ها» ي داريوش مهرجويي، در نامه اي به معاون وقت سينمايي ارشاد نوشته بود «حاضرم به خود مين ببيندم و به همراه داريوش مهرجويي به جهنم بروم»

وي در پايان، در حالي كه تصور مي كرد، يكي از سياستمداران و نظريه پردازان خبره سياست است، گفت: روزي كه به ايران برگردم، شايد دستگير شوم. در ايران زماني كه از خانه خارج مي شويد، نمي دانيد آيا بازخواهيد گشت يا خير.

وي مدعي شد: اگر موهايتان دو سانتيمتر از روسري خارج شود، دستگيرتان مي كنند. اگر زنده بمانم، مي خواهم فيلم بسازم.

محسن مخملباف، تنها كارگردان ايراني است كه طي يك دوره 30 ساله، از ساخت فيلمي چون «توبه نصوح» به ساخت فيلم هايي چون «سكس و فلسفه» روي آورد
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن