تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815601676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دادستان كل كشوربرخورد با شركت هاي كاغذي با جديت ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: دادستان كل كشوربرخورد با شركت هاي كاغذي با جديت ادامه دارد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي دادستان كل كشور اعلام كرد:در برخورد با شركت هاي كاغذي هم نيروي انتظامي و هم دادگاه ها فعال هستند و اين موضوع با جديت دنبال خواهد شد.


به گزارش خبرنگار موج، حجت الاسلام و المسلمين قربانعلي دري نجف آبادي صبح امروز در حاشيه نخستين همايش علمي ، تخصصي بررسي ابعاد روانشناختي و جامعه شناسختي طرح امنيت اجتماعي و اخلاقي با اشاره به اين مطلب يادآور شد:از سال 79 اين موضوع مورد بررسي و پيگيري قرار گرفته بود و هم اكنون هم با جديت دنبال مي شود.
وي افزود:متاسفانه موضوع شركت هاي كاغذي به صورتي است كه هر روزه شركت هاي جديدي به وجود مي آيند و همين موضوع كار برخورد با آنها را سخت كرده است.
دادستان كل كشور يادآور شد:بايد به اين موضوع به صورت ايجابي برخورد شود و آن را در چارچوب مشكلاتي مانند اشتغال و كار سالم و مولد كارشناسي كرد.
دري نجف آبادي در خصوص طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي گفت:فعاليت نيروي انتظامي پليس امنيت اجتماعي و پليس تهران بزرگ در خصوص اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي قابل تحسين است و اميد مي رود كه امسال و سال هاي آينده اجراي اين طرح شاهد ارتقاء و برقراري امنيت اجتماعي و اخلاقي در كشور را به همراه داشته باشد.
وي با اشاره به اينكه طرح هاي مختلف و چشم انداز ها مگر به اتكا به امنيت موفقيت آميز نخواهد بود تصريح كرد: بدون شك ادامه اين طرح بسيار جدي تر، منضبط تر و علمي تر از گذشته باشد دنبال شود و ساير كارشناسان بايد با پليس همكاري كنند و پليس هم ارتباط لازم با دستگاه قضايي را داشته باشد .
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن