تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804151423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واكنش كميته داوران فدراسيون فوتبال به اظهارات مديرعامل سپاهان


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: واكنش كميته داوران فدراسيون فوتبال به اظهارات مديرعامل سپاهان


فوتبال- همشهري آنلاين:
رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال ضمن اعلام شكايت از مدير عامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت كه اين كميته براي بازي‌هاي سپاهان داور انتخاب نخواهد كرد.

مسعود عنايت در گفت‌و‌گو با مهر ضمن بيان اين مطالب اقدام محمدرضا ساكت در مورد رهگيري تلفن داور ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان را غيرقانوني خواند و گفت: در صورتي كه ادعاي مدير عامل باشگاه سپاهان اصفهان ثابت نشود بايد از سمت خود كناره گيري كند.

عنايت بيان افزود: مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در گفتگوي با يكي از برنامه هاي ورزشي سيما رسماً اعلام كرد پس از پايان مسابقه پرسپوليس- سپاهان [بيشتر] تلفن سعيد مظفري زاده را رهگيري كرده اند كه طي آن از تماس وي با چند نفر از كارشناسان داوري با خبر شده اند. در پاسخ به اظهارات ايشان بايد عرض كنم اينكه داوري پس از پايان مسابقه از اظهارنظر كارشناسان داوري در خصوص عملكردش باخبر شود، كار اشتباهي است؟ بيشتر داوران در پايان مسابقات خود سعي مي كنند در گفتگو با كارشناسان و داوران باتجربه از چند و چون كار خود باخبر شوند.

از ساكت شكايت كرده‌ايم

رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال خاطرنشان كرد: براي ما جاي سئوال دارد كه باشگاه سپاهان يك باشگاه ورزشي است يا مركز مخابرات كه خودسرانه اقدام به رهگيري تلفن افراد مي كند. باشگاه سپاهان با چه مجوزي تلفن سعيد مظفري زاده را رهگيري كرده است؟! كميته داوران براي روشن شدن اين مسائل شكايت نامه‌اي را تنظيم و به دبير كل فدراسيون فوتبال تقديم كرده است تا از مرجع قضايي فدراسيون موضوع پيگيري شود.

اين بازي مربوط به AFC نمي شد

وي در پاسخ به اظهارات ساكت كه مدعي بود فيلم بازي پرسپوليس - سپاهان را به AFC ارسال كرده است تا اين مرجع تصميم گيري فوتبال در آسيا بر حقايت باشگاه سپاهان صحه بگذارد، گفت: اگر فرد ديگري به غير از ساكت مسائل داخلي فوتبال كشور را به بيرون مي كشاند، متهم مي‌شد كه اقدامي بر خلاف منافع فوتبال كشور انجام داده است. باشگاه سپاهان در حالي اين اقدام را انجام داده است كه مسابقه پرسپوليس - سپاهان يك بازي داخلي زير نظر فدراسيون فوتبال ايران بوده و كنفدراسيون فوتبال آسيا هيچ نقشي در برگزاري آن نداشته است.

كنفدراسيون فوتبال آسيا براي سپاهان چه كرد

عنايت خاطرنشان كرد: در بازي الاتحاد سوريه - سپاهان [بيشتر] كمك داور اول مسابقه گل هاي درست تيم فوتبال سپاهان را ناديده گرفت و اين باشگاه براي احقاق حق خود به كنفدراسيون فوتبال آسيا شكايت كرد. حال سؤال من از مديرعامل باشگاه سپاهان اين است كه كنفدراسيون فوتبال آسيا در پاسخ به اين شكايت چه ترتيب اثري داد و چه چيزي گيرتان آمد؟ آنهم در مسابقه‌اي كه زير نظر اين كنفدراسيون برگزار شد.

مي‌خواهند مظفري‌زاده را تخريب كنند

رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: مسئولان باشگاه سپاهان با توسل به كنفدراسيون فوتبال آسيا فقط يك هدف را دنبال مي‌كنند و آن تخريب كردن داور جوان كشورمان، سعيد مظفري‌زاده نزد كميته داوران AFC است.

ادعاي سپاهاني‌ها ثابت شود مي‌روم

وي درادامه افزود: من اقدام مسئولان باشگاه سپاهان در ارسال فيلم بازي ياد شده به كنفدراسيون فوتبال آسيا را نفي يا رد نمي كنم اما با مديرعامل اين باشگاه قرار مي‌گذارم كه اگر قضاوت سعيد مظفري‌زاده در بازي پرسپوليس - سپاهان از سوي AFC تاييد نشد از سمت خود استعفا دهم و در غير اين صورت بايد جناب ساكت از مسئوليت خود در باشگاه سپاهان كناره گيري كند.

نمي‌دانيم كدام اعتراض را قبول كنيم

عنايت ياد آور شد: در نيم فصل نخست مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور به علت اينكه در بازي سايپا - پگاه گيلان داور مسابقه كمتر از پنج دقيقه وقت تلف شده براي مسابقه اعلام كرد، مورد انتقاد قرار گرفتيم. امروز هم كه داور به درستي هفت دقيقه وقت تلف شده براي مسابقه پرسپوليس - سپاهان در نظر گرفته است، بازهم تيغ تيز انتقادات متوجه كميته داوران است. ديگر نمي دانم كدام اعتراض را بايد بپذيريم و كدام اعتراض را رد كنيم.

اين رسم جوانمردي نيست

رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال افزود: رفتار سپاهاني‌ها پس از ناكامي در دستيابي به عنوان قهرماني مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور دور از رسم جوانمردي است. مگر زماني كه اين باشگاه عنوان قهرماني جام حذفي را در دو دوره گذشته از آن خود كرد، باشگاه‌هاي ديگر زحمات اين تيم را زير سئوال بردند؟ آيا باشگاهي گفت داوري‌ها سفارشي و به سود سپاهان بوده است؟!

به جاي خود، داور را زير سئوال مي‌برند

وي ادامه داد: در جريان مسابقه صباباتري - سپاهان در ديدار رفت فينال جام حذفي باشگاه هاي كشور در فصل گذشته داور دو اشتباه ناخواسته عليه صباباتري مرتكب شد اما هيچ كس به خود اجازه نداد كه بگويد: داور سفارشي و به سود سپاهان قضاوت كرده است. نمي‌دانم اين چه رسمي است كه در فوتبال ايران همه اشتباه خود را ناديده مي‌گيرند و ناكامي را به گردن داوران و اتفاقات ديگر مي اندازند.

فرافكني مي‌كنند

رئيس كميته داوران تاكيد كرد: رفتار اين گونه كه ضعف خود را به گردن ديگران بياندازيم جز فرافكني معنايي ندارد. آقاي ساكت و تمام مديران باشگاه‌ها بهتر است به جاي محكوم كردن ديگران ضعف‌هاي خود را بيابند و در صدد رفع آن برآيند.

ساكت بايد مجازات شود

عنايت اظهار داشت: آقاي ساكت در يكي از گفتگوهاي خود تاكيد كرده اند، مظفري‌زاده در بازي پرسپوليس - سپاهان شرافت داوري را قرباني كرد، ما از ايشان شكايت كرده‌ايم تا به قانون پاسخگو باشند. مديرعامل باشگاه سپاهان يا اين ادعاي خود را مي‌پذيرد يا آن را رد مي كند. اگر آن را رد كند كه يعني عذرخواهي كرده است در غير اين صورت بايد مجازات شود.

براي تيم سپاهان داور نمي‌گذاريم

وي در خاتمه تصريح كرد: در شرايطي كه آقاي ساكت يك داور را محكوم كرده كه شرافت داوري را قرباني كرده است نبايد از داوران مقابل اتهاماتي كه به آنها وارد آمده دفاع كنيم؟ اينكه آقاي ساكت مدير نمونه ورزشي شده است، نبايد دليلي باشد تا در مقابل اتهام ايشان از خود دفاع نكنيم. ما از خود دفاع مي‌كنيم و تا زماني كه از داوران عذرخواهي نكند براي بازي‌هاي سپاهان داوري انتخاب نخواهيم كرد.

تاريخ درج: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 16:50 تاريخ تاييد: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 22:02 تاريخ به روز رساني: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 20:50
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن