تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819668534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير فرودگاه شهداي ايلام: 60 ميليارد ريال براي تكميل پروژه نوسازي باند فرودگاه ايلام نياز است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير فرودگاه شهداي ايلام: 60 ميليارد ريال براي تكميل پروژه نوسازي باند فرودگاه ايلام نياز است
خبرگزاري فارس: مدير فرودگاه شهداي ايلام گفت: 60 ميليارد ريال براي تكميل پروژه نوسازي و توسعه باند فرودگاه ايلام نياز است.
به گزارش خبرگزاري فارس از ايلام، مرتضي گچكوب امروز در جريان بازديد از پروژه نوسازي و توسعه باند فرودگاه ايلام افزود: كار نوسازي و تجهيز باند فرودگاه ايلام از سال گذشته در ايلام شروع شده است.
وي ادامه داد: تاكنون براي اجراي اين پروژه 25 ميليارد ريال از محل اعتبارات ويژه سفر هيئت دولت به استان هزينه شده است.
اين مسئول اضافه كرد: با هزينه اين ميزان اعتبار تاكنون دو ميليون و 400 هزار متر مكعب كار خاكريزي و خاكبرداري انجام شده است.
گچكوب تصريح كرد: اكنون اين پروژه با 90 درصد پيشرفت فيزيكي در دست اجرا بوده كه با اختصاص اعتبار مورد نظر كار اين پروژه تا دي ماه امسال به اتمام مي‌رسد.
مدير فرودگاه شهداي ايلام گفت: با بهره‌برداري از اين پروژه علاوه بر برداشتن شيب باند فرودگاه ايلام متراژ طول باند فرودگاه نيز افزايش مي يابد.
اين مسئول اضافه كرد: اكنون طول باند فرودگاه شهداي ايلام دو هزار و 800 متر است كه با اجراي كامل اين پروژه طول باند به سه هزار و 200 متر افزايش خواهد يافت.
گچكوب ادامه داد: اجراي طرح توسعه و نوسازي باند فرودگاه ايلام جزو مصوبات سفر هيئت دولت به استان ايلام است كه اين مهم در دستور كار قرار دارد.
در فرودگاه ايلام اكنون روزانه چهار پرواز به مقصد تهران و بالعكس انجام مي‌شود كه طي آن، هر هفته يك هزار و 200 نفر از طريق فرودگاه ايلام جابه‌جا مي‌شوند.
انتهاي پيام/م
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن