تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبركوتاه از شهرستان آستانه‌اشرفيه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبركوتاه از شهرستان آستانه‌اشرفيه
* آستانه‌اشرفيه- جلسه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آستانه‌اشرفيه در خصوص هرچه بهتر برگزاري برنامه‌هاي سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر در اين شهرستان برگزار شد.

" محمد علي رمضاني " فرماندار آستانه‌اشرفيه در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي جنگ تحميلي اظهار داشت: سالروز آزادسازي خرمشر از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و بايستي در جهت برگزاري مراسم اين روز بزرگ تلاش كرد.

وي گفت: آزادسازي خرمشهر تا آنجا اهميت داشته‌است كه حتي دشمنان ما نيز از آن به عنوان بزرگترين شكست خود ياد مي‌كنند.ك/‪۰۲‬
‪۱۵۵۲/۵۱۶/۷۲۸۷‬

***

* آستانه‌اشرفيه- رئيس اداره تعاون روستايي آستانه اشرفيه خريد يك ميليون و ‪ ۳۱۵‬هزار و ‪ ۴۲۳‬كيلو گرم برگ سبز چاي از چايكاران اين شهرستان خبر داد.

"محمد رضا ملائي" روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: از اين ميزان خريد مقدار ‪ ۵۱۹‬هزار و ‪ ۶۳۸‬كيلوگرم برگ چاي خريداري شده درجه يك و مابقي نيز درجه دو است.

وي اضافه كرد: دو كارخانه چايسازي در اين شهرستان خريد چاي از چايكاران منطقه را بر عهده دارند و هر كيلو گرم برگ سبز چاي درجه يك سه‌هزار و‪۶۵۰‬ ريال و هر كيلو گرم برگ سبز چاي درجه دو دو هزار و‪ ۱۴۰‬ريال از چايكاران خريداري مي‌شود.

وي گفت: آستانه‌اشرفيه داراي ‪ ۵۰۰‬هكتار باغات چاي است كه حدود يكهزار خانوار نيز در اين زمينه فعاليت دارند.ك/ ‪۰۳‬
‪۱۵۵۲/۵۱۶/۷۲۸۷‬

***

* آستانه اشرفيه دومين دوره مسابقات دو و ميداني روستائيان با عنوان جام مهر گستر با همكاري اداره تربيت بدني و بانك كشاورزي اين شهرستان در محل پارك ساحلي آستانه اشرفيه برگزار شد.

در اين دوره از مسايقات بيش‌از ‪ ۱۰۰‬نفر از علاقه مندان در رشته دوهاي ‪۱۰۰‬ متر و ‪ ۳۰۰۰‬متر، پرش طول و پرتاب وزنه باهم به رقابت پرداختند و در پايان آن به نفرات اول تا سوم هر مرحله جوايزي اهداء شد.ك/ ‪۰۲‬
‪۱۵۵۲/۵۱۶/۷۲۸۷‬

***

*آستانه اشرفيه جلسه كميته ساماندهي ازدواج جوانان به منظور تسهيل در امر ازدواج جوانان در آستانه اشرفيه با حضور امام جمعه، فرماندار و ديگر مسوولان اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش ايرنا، " ايت الله مختار امينيان" امام جمعه آستانه اشرفيه در اين جلسه ضمن تاكيد بر انجام كارهاي فرهنگي در خصوص ازدواج جوانان گفت:
جوانان ما بايستي تلاش كنند تا در برگزاري مراسم ازدواج از تجمل گرايي دوري كرده و از تجملات زيادي بپرهيزند.

وي اظهار داشت:جوانان در امر ازدواج بايد بكوشند تا زندگي مشترك خود را به صورت سنتي و ساده آغاز كنند و خود را گرفتار هزينه‌هاي فراواني كه به علت تجمل گرايي به وجود مي‌آيد نكنند.

وي افزود: مسئولين نيز بايستي بكوشند تا با ايجاد اشتغال براي جوانان و فراهم نمودن امكانات و تسهيلات لازم در جهت ازدواج جوانان آنان را ياري كنند.ك/ ‪۰۲‬
‪۱۵۵۲/۵۱۶/۷۲۸۷‬

***

* آستانه اشرفيه رئيس اداره آب و فاضلاب روستايي آستانه اشرفيه گفت:
بيش از دويست ميليون ريال براي تعميرات تاسيسات آبرساني روستايي اين شهرستان در سال جاري هزينه شده‌است.

" علي جعفري " در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: اين تعميرات به علت خسارات به وجود آمده به تاسيسات آبرساني روستاههاي استانه اشرفيه در بحران آب امسال انجام شده است.

وي گفت: تعويض دو دستگاه پمپاژ و همچنين تعميرات ‪ ۷۰۰‬متر لوله‌گذاري از جمله خسارات به وجود آمده در تاسيسات آبرساني اين شهرستان بود و پائين رفتن سفره‌هاي زير زميني آب نيز از مهمترين مشكلات به وجود آمده در اين زمينه بوده‌است.

وي اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع يكصد و هفت روستاي اين شهرستان تعداد ‪ ۶۴‬روستا داراي شبكه آب آشاميدني و ‪ ۱۲‬هزار خانوار روستايي نيز تحت پوشش اين اداره هستند.ك/ ‪۰۳‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن