تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815305542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خشم رژيم صهيونيستي از به كارگيري واژه نكبت توسط بان‌كي‌مون


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: خشم رژيم صهيونيستي از به كارگيري واژه نكبت توسط بان‌كي‌مون
«بان‌كي‌مون» دبيركل سازمان ملل در سالگرد بنيانگذاري اسرائيل بيانيه‌اي منتشر كرد كه در آن از واژه «نكبت» استفاده شده ‌است. اين موضوع باعث شد تا تل‌آويو از دفتر «بان‌كي‌مون» توضيح بخواهد.
رژيم صهيونيستي از دفتر دبيركل سازمان ملل درباره استفاده از واژه نكبت توسط دبيركل اين سازمان توضيح خواست. هيئت نمايندگي اسرائيل در سازمان ملل مي‌كوشد تا درباره استفاده از واژه «نكبت» توسط دبير كل سازمان ملل از دفتر او توضيحات لازم را به‌دست آورد.
«بان‌كي‌مون» دبيركل سازمان ملل در سالگرد بنيانگذاري اسرائيل بيانيه‌اي منتشر كرد كه در آن از واژه «نكبت» استفاده شده ‌است. اين موضوع باعث شد تا تل‌آويو از دفتر «بان‌كي‌مون» توضيح بخواهد.
راديو رژيم صهيونيستي در اين رابطه اعلام كرد: هيئت نمايندگي اسرائيل در سازمان ملل مي‌كوشد تا درباره استفاده از واژه «نكبت» توسط دبير كل سازمان ملل از دفتر او توضيحات لازم را به‌دست آورد.
در همين حال، روزنامه صهيونيستي هاآرتص نوشت: دبيركل سازمان ملل با محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين تلفني تماس گرفت تا تعامل خود را با او در روز «نكبت» ( بنيانگذاري اسرائيل‌) اعلام كند.
«دني كارمون» معاون سفير دائم رژيم صهيونيستي در سازمان ملل با انتقاد از «بان‌كي‌‌مون» گفت: واژه نكبت كلمه‌اي است كه عرب‌ها براي برپايي دولت اسرائيل به كار مي‌برند و اين واژه نبايد در ادبيات سياسي سازمان ملل مورد استفاده قرار بگيرد.
سالگرد بنيانگذاري رژيم صهيونيستي پنجشنبه گذشته با حضور رئيس جمهور آمريكا و شماري از رهبران كشورهاي غربي در قدس اشغالي برگزار شد، در همين روز فلسطينيان با برپايي تظاهرات و فرستادن 51 هزار و 912 بالون سياه به آسمان شمار روزهاي سختي كه در اين مدت (60 سال گذشته ) متحمل شده‌اند به جهانيان نشان دادند.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 338]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن