تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820865495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زرينچه : همچنان در حال مذاكره با باشگاه استقلال هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: زرينچه : همچنان در حال مذاكره با باشگاه استقلال هستم
ورزش. ورزش‌هاي توپي. فوتبال = ساكر
بازيكن سابق تيم فوتبال استقلال تهران گفت : در حال بررسي اوضاع تيم استقلال هستم و چنانچه به اين نتيجه برسم كه مي‌توانم به تيم كمك كنم ، حتما به كادر فني ملحق خواهم شد.

جواد زرينچه بعدازظهر امروز/سه شنبه/ در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اضافه كرد : تيم استقلال متعلق به مردم و هواداران است و از اينرو براي اين تيم پرطرفدار حاضرم هر كمكي انجام دهم.

وي در خصوص رقابتهاي باقيمانده جام حذفي نيز گفت : از آنجا كه رقابتهاي جام حذفي ، تك بازي است ، پس رقابتها بسيار دشوار است.

در زمين فوتبال اشتباهات بسياري رخ مي‌دهد كه تعدادي از آنها قابل جبران نيست اما اين تيم ، تيم استقلال است و به طور قطع مي‌تواند در جام حذفي نتيجه دلخواه را بگيرد.

به اعتقاد زرينچه ، تيم استقلال در فصل جاري نبايستي ناصر حجازي را كنار مي گذاشت. آمدن فيروز كريمي نيز از نيمه‌هاي فصل كار درستي نبود. به گفته وي اين دلايل باعث شد تا تيم استقلال در ليگ ‪ ۸۷ - ۸۶‬نتيجه نگيرد.

زرينچه همچنين افزود : امير قلعه نويي بايد ابتدا اعتماد به نفس بازيكنان را افزايش دهد چرا كه بازيكنان تيم استقلال اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.

وي در پاسخ به اين سوال كه به اعتقاد فيروز كريمي ، دست‌هاي پشت پرده مانع نتيجه‌گيري اين تيم شد ، عنوان كرد : فيروز كريمي بايد به طور صريح در اين ارتباط سخن بگويد و با سرپوش گذاشتن مسائل حل نخواهد شد. او هر چه مي‌داند بايد براي روشن شدن اذهان عمومي بازگو كند.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 370]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن