تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815795455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با نزديك شدن به زمان برگزاري همايش پياده‌روي خانوادگي در سالروز فتح خرمشهر؛ صخراوي با خبرنگاران به گفت‌و‌گو نشست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با نزديك شدن به زمان برگزاري همايش پياده‌روي خانوادگي در سالروز فتح خرمشهر؛ صخراوي با خبرنگاران به گفت‌و‌گو نشست


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: ورزشي

نشست مطبوعاتي مديركل تربيت بدني استان خوزستان در خصوص هماهنگي براي همايش پياده‌روي خانوادگي در سالروز فتح خرمشهر پيش از ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌- منطقه خوزستان - خليل صخراوي در اين نشست مطبوعاتي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نيمه دوم سال ‌٨٦ در بعضي مراكز استان‌ها همايش پياده‌روي خانوادگي برگزار شد و نتيجه قابل توجهي داشت، به‌طوري كه اين برنامه در دستور كار همگي استان‌ها قرار گرفت. ورزش‌هاي همگاني يا عمومي به دليل قابليتي كه دارند و اين‌كه سهل‌الوصول، كم‌هزينه و قابل دسترس هستند، فراگيري خوبي دارند كه با حداقل امكانات بيشترين شركت كننده را خواهند داشت. اين حركت مي‌تواند عده كثيري از اجتماع انساني را يك‌جا جمع كند كه اين موضوع نيز باعث تقويت روابط اجتماعي خواهد شد.

او ادامه داد: در مقابل ورزش همگاني ما ورزش قهرماني را داريم، در استان خوزستان چيزي حدود ‌١٤٠ هزار نفر ورزشكار سازمان يافته داريم كه حدود ‌٥/٣ درصد از جمعيت استان خوزستان را دربرگرفته است و اماكن ورزشي موجود ما در اختيار آنها مي‌باشد؛ همين براي ما هزينه بسيار سنگيني دارد، لذا ضرورت دارد كه يك نگاه ويژه به ورزش همگاني داشته باشيم. در عصر امروز و زندگي ماشيني كه هرروز بيماري‌هاي رو به گسترش را شاهديم، يك مبارزه اجتماعي با اين معضل لازم مي‌آيد و بحث پياده‌روي خانوادگي مي‌تواند بهانه و راه‌كار مناسبي براي آن باشد.

صخراوي خاطرنشان كرد: اين حركت پسنديده و شايسته مي‌تواند در خانواده‌ها و جامعه ما ايجاد نشاط و طراوت كند و تكرار آن به يك عادت خوب و پسنديده تبديل خواهد شد بنابراين سوم خردادماه به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر قهرمان و براي تجليل از مقام والاي شهيدان، ايثارگران و جانبازان همايش عظيم پياده‌روي خانواد‌هاي خوزستاني را در سطح تمامي شهرستان‌هاي تابعه استان برگزار مي‌كنيم. طرح اوليه اين حركت اجرايي و مدون شده است و حضور جمع كثيري در اين همايش بي‌نظير، اراده مديريت استان و دستگاه‌هاي اجرايي را مي‌طلبد تا در اين حركت ما را ياري كنند. البته براي تشويق خانواده‌هاي خوزستاني نيز جوايز نفيسي از جمله يك دستگاه خودروي پرايد، تلفن‌همراه و غيره در نظر گرفته‌ايم كه به قيد قرعه اهداء خواهد شد.

وي تصريح كرد: وقتي كه اين حركت را با استان‌هاي ديگر از قبيل قزوين و زنجان مقايسه مي‌كنيم اميدوار مي‌شويم كه ركورد حضور مردم را در اين همايش بشكنيم و هم اينكه اين ركورد را در انحصار خودمان داشته باشيم. استان قزوين از نظر جغرافيايي، وسعت، قدمت و امكانات طبيعي و مصنوعي به استان ما نمي‌رسد ولي در همايش پياده‌روي خانوادگي كه برگزار كردند ‌٢٠٠ هزار نفر حضور داشتند، پس از قزوين نيز استان زنجان اين ركورد را شكست. شرايط آب و هوايي اين دو استان در اين فصل سال خوب و هواي استان ما در اين فصل بسيار گرم است، با اين حال پيش‌بيني مي‌كنيم كه اين ركورد را بشكنيم و شاهد حضور ميليوني مردم در اين همايش در سطح استان باشيم. البته اميدواريم دستگاه‌هاي مختلف استان با ما همكاري خوبي برقرار كنند تا شرايط و محيط امن و سالمي را براي حضور خانواده‌هاي خوزستاني ايجاد كنيم.

مديركل تربيت‌بدني استان خوزستان در ادامه افزود: اين همايش سوم خردادماه در اهواز و در حد فاصل بين پل نادري تا پل هفتم در غرب رودخانه كارون برگزار مي‌شود. براي اين همايش به دليل گرماي هوا مسافت ‌٤ تا ‌٥ كيلومتري در نظر گرفته شده است. كارهاي تبليغاتي وسيعي نيز در اين زمينه صورت گرفته است و همچنين در طول مسير آب آشاميدني و پذيرايي، امكانات بهداشتي و اورژانس و غيره فراهم شده است.

وي خاطرنشان كرد: پيش‌بيني مي‌كنيم در اهواز حضور يكصد هزار نفر و در استان يك ميليون نفر را شاهد باشيم. هزينه برگزاري و تبليغات اين همايش بر عهده اداره كل تربيت بدني استان مي‌باشد. غير از روز سوم خردادماه، پنج حركت مشابه در سال جاري در دستور كار داريم كه در مناسبت‌هاي مختلف برگزار خواهيم كرد. تعامل خوب شهرداري با اداره كل تربيت بدني مي‌تواند شرايطي به وجود بياورد تا به‌كارگيري امكانات هر دو اداره در توسعه و ايجاد شرايط لازم موثر باشد.خوشبختانه با حضور ممبيني در راس ورزش شهرداري اهواز اين اميدواري را ايجاد مي‌كند كه شاهد همكاري و تعامل بيش از پيش باشيم. با شهردار اهواز نيز جلساتي داشتيم كه اميدواريم اين جلسات بيشتر شود تا از توان هر دو اداره در گسترش ورزش همگاني استفاده شود.

انتهاي پيام
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 372]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن