تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816161694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوکیاN8 رسماً در ایران رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: نوکیاN8 رسماً در ایران رونمایی شد04/08/1389گروه خبری GSM : نوکیا دیروز طی جلسه ای رسانه ای ورود رسمی نوکیاN8، جدیدترین سردمدار سری Nخود را،  به بازار ایران اعلام کرد. این گوشی مجهز به آخرین نسخه پلتفرم سیمبین است که قابلیت های منحصر به فردی از عکاسی و تصویربرداری را در اختیار کاربران قرار می دهد. رقابت در دنیای امروز گوشی های هوشمند نوکیا را، به عنوان یک کمپانی ارائه دهنده راه حل، بر آن داشته است تا در تولید گوشی های خود سرعت، کارایی بالا و راحتی کار را در کنار قابلیت های به روز چندرسانه ای و همچنین طراحی زیبا مورد هدف قرار دهد. در این راستا، نوکیاN8 نیز با طراحی و ویژگی های استثنایی خود پاسخ گوی نیازهای تکنیکی مصرف کنندگان در سطوح بالا خواهد بود.

فروهر فروتن، مدیر کل نوکیا در ایران، در این زمینه گفت: ما امروز بسیار خوشحالیم که ورود رسمی نوکیاN8 به ایران را اعلام می کنیم. این گوشی ضمن تجهیز به جدیدترین امکانات سیستم عامل سیمبین، محبوب ترین پلتفرم موبایل در دنیا، می تواند با سلایق مختلف کاربران گوشی های هوشمند در ایران به ویژه در زمینه سرگرمی همگام شود.

نوکیاN8 با وجود بزرگترین سنسور دوربینی که تا به حال روی موبایل قرار داشته به همراه دوربین 12مگاپیکسلی با لنز کارل زایس و فلش زنون عکاسی با بالاترین کیفیت را ممکن می سازد. ضمناً این گوشی فیلم برداری با کیفیت HD و وضوح p720 را نیز ممکن کرده است و علاقه مندان به تصویر برداری می توانند با استفاده از 16گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت ارتقا تا 48 گیگابایت ضمن در اختیار داشتن فضای لازم برای ذخیره تمامی آثار خود با اتصال نوکیاN8 به سینمای خانگی از طریق خروجی HDMI از تماشای ویدئوهای ضبط شده با صدای دالبی دیجیتال نیز لذت ببرند. USB On The go نیز دیگر فن آوری جدید نوکیاN8 است که کاربران را قادر می سازد تا بتوانند در هر جایی کول دیسک خود را به گوشی متصل کرده و فایل های داخل آنرا به گوشی منتقل کنند. به علاوه، با وجود صفحه نمایشَAMOLED 3.5 اینچی در نوکیاN8 به همراه 16 میلیون رنگ و وضوح360*640  پیکسل امکانات چندرسانه ای این گوشی نیز کامل تر شده است. رنجان شیوادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران، نیز در این باره گفت: طبق آخرین اعلام نوکیا در 21 اکتبر، پلتفرم سیمبین از این پس تنها با نام کلی "سیمبین" شناخته خواهد شد. این ساده سازی در نام گذاری به همراه به روزرسانی هایی که در این پلتفرم صورت خواهد گرفت در راستای تعهد نوکیا در زمینه ایجاد سیستم عاملی مناسب برای صاحبان فعلی و همچنین آینده گوشی های مبتنی بر سیمبین است. او ادامه داد: نوکیاN8 نیز با در اختیار داشتن آخرین نسخه از پلتفرم سیمبین کاربران را مجهز به یک رابط کاربر سریع و پاسخ گو کرده است. ارتباط با یک کلیک، تغییر صفحه با حرکت انگشت (flick scrolling) و همچنین امکان زوم با باز و بسته کردن انگشتان روی صفحه (pinch-zoom) از جمله امکانات این نسخه از سیمبین بوده که کار با گوشی را به آسانترین شکل ممکن مهیا کرده است. 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 506]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن