تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814777173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسی صفحه‌نمایش‌های iPhone 4 و Galaxy S


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: بررسی صفحه‌نمایش‌های iPhone 4 و Galaxy S07/04/1389گروه خبری GSM: اگر بخواهیم صفحه‌نمایش‌های دو گوشی iPhone 4 اپل و Galaxy S سامسونگ را با هم مقایسه کنیم، فکر می‌کنید کدام یک پیروز خواهد بود. وب‌سایت Engadget با کنار هم قرار دادن این دو گوشی، این مجال را در اختیار آنها قرار داده است که در زمینه کیفیت صفحه‌نمایش، آنچه را در چنته دارند، بگویند. نتایج این مقایسه جالب است.                       

با نگاهی دقیق و موشکافانه به عکس‌هایی که این وب‌سایت در این باره منتشر کرده‌، می‌توان به این نتیحه بسیار جالب و مهیج رسید که کیفیت هر دو صفحه به طور کلی یکسان است. با این حال به نظر می‌رسد روشنایی صفحه‌نمایش آی‌فون دو برابر روشنایی صفحه‌نمایش Galaxy S است.                      

                     

                      

زمانی که پای مقایسه پیکسل به پیکسل در میان باشد، با وجود بزرگتر بودن صفحه‌نمایش Galaxy S، نمایشگر آی‌فون برنده خواهد بود زیرا از رزولوشن بالاتری برخوردار است. رزولوشن خروجی نمایشگر Galaxy S کمی بهتر است و رنگ‌ها در آن زنده‌تر از نمایشگر آی‌فون به نظر می‌رسند؛ هر چند با استفاده از افکت White balance امکان ایجاد کمی تغییر در این زمینه وجود دارد.                      

                      

                      

مرحله بعدی، مربوط به خوانایی صفحه‌نمایش در فضای باز است. در اینجا شرایط و خوانایی هر دو گوشی زیر نور خورشید یکسان است.  به طور کلی، نتایج این مقایسه را این‌طور خلاصه می‌کنیم: نمایشگر Retina گوشی آی‌فون 4 در مقایسه با صفحه‌نمایش SuperAMOLED گوشی Galaxy S از روشنایی بیشتری برخوردار است. البته این روشنایی به بهای مصرف بیشتر باتری تمام می‌شود. بنابراین Galaxy S به لطف فناوری Super AMOLED خود از این نظر مقرون به صرفه‌تر است. رنگ‌ها در نمایشگر Galaxy S زنده‌تر هستند اما کیفیت کلی تصاویرش به پای تصاویر فوق‌العاده و با رزولوشن بالا در نمایشگر iPhone 4 نمی‌رسند.  به نظر می‌رسد که نمی‌توان یکی از این دو گوشی را به عنوان برنده نهایی این مقایسه اعلام کرد. اما ما این بار هم قضاوت را به عهده شما دوستان و کاربران عزیز می‌گذاریم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 517]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن