تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820780188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی Cedar، X10 و Yendo‌؛ از دنیای سونی‌اریکسون‌


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: معرفی Cedar، X10 و Yendo‌؛ از دنیای سونی‌اریکسون‌ 26/03/1389گروه خبری GSM: سونی‌اریکسون امروز در دومین روز از کنفرانس سالانه CommunicAsia سه گوشی جدید به بازار جهانی تلفن همراه معرفی کرد. هر سه گوشی ضمن فراهم کردن زمینه ارتباطات و مداوم برای کاربر، از قیمت مناسب و مطابق با بودجه اغلب کاربران برخودارند. علاوه بر این با قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از 3G همراه با HSDPA، جستجوهایی سریع و بی‌دردسر و دسترسی سریع به ایمیل‌ها و وب‌سایت‌های اجتماعی را برای کاربر میسر می‌سازند. امکاناتی که هر یک از این سه گوشی با نام‌های Cedar‌، X8 و Yendo به شرح زیر است: Sony Ericsson Cedar:                       

ورودی 3.5 میلیمتری برای اتصال به لپ‌تاپ Widget Manager 2.0 –نرم‌افزاری برای دسترسی سریع و بی دردسر به وب‌سایت‌های اجتماعی از طریق صفحه اصلی در حالت استندبای نرم‌افزارهای Facebook، Twitter و MySpace و دسترسی آسان به ایمیل  امکان انتقال آسان دفترچه تلفن و تهیه Backup از سابقه وب  قابلیت سازماندهی تقویم، دفترچه تلفن و ایمیل‌ها دوربین 2 مگاپیکسل که تصاویر گرفته شده با آن را می‌توان از طریق MMS ارسال کرد  این گوشی با ویژگی‌هایی مانند بدنه‌ای از جنس پلاستیک بازیافت شده با رنگی براق و صیقل داده شده‌، شارژر کم مصرف و بسته‌بندی فشرده در خانواده گوشی‌های دوستدار محیط زیست سونی‌اریکسون یعنی Green Heart‌ها قرار می‌گیرد. Cedar 3ماهه سوم سال جاری میلادی در رنگ‌های مشکی- نقره‌ای و مشکی- قرمز به بازارهایی معین و از پیش تعیین شده راه خواهد یافت.   Sony Ericsson XPERIA X8:                      

  نرم‌افزار Timescape برای دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی صفحه‌‌نمایش 3 اینچ رابط کاربری مشابه با آنچه در X10 mini وجود دارد- در این رابط کاربری می‌توان چهار گوشه صفحه اصلی را با برنامه‌های کاربردی و ویجت‌های مورد‌علاقه سفارشی‌سازی کرد. سیستم‌عامل گوگل آندروید با امکان دسترسی به هزارارن برنامه کاربردی از فروشگاه Android Market نرم‌افزار PlayNow برای جستجو و دانلود موسیقی  ورودی صوتی 3.5 میلیمتری دوربین 3.2 مگاپیکسل این گوشی متعلق به سری XPERIA X10 سونی‌اریکسون است و سه ماهه سوم امسال در رنگ‌های ترکیبی سفید-آبی، سفید-صورتی، سفید- نقره‌ای و سفید- آبی تیره راهی بازار می‌شود.     Sony Ericsson Yendo:                      

  دوربین 2 مگاپیکسل رابط کاربری چهارجهته مانند آنچه در مورد X8 وجود دارد قابلیت‌های پیام‌رسانی متنی، ایمیل، پشتیبانی از وب‌سایت‌های اجتماعی و نرم‌افزار فیس‌بوک صفحه‌نمایش لمسی 2.6 اینچ شفاف و روشن نرم‌افزارهای موزیک محور Touch Walkman، Touch TrackID، PlayNow و MediaGo ورودی صوتی 3.5 میلیمتری این گوشی به سری Walkman سونی‌اریکسون تعلق دارد و مانند X10 در سه ماهه سوم 2010 به بازار می‌آید. علاقه‌مندان Yendo خود را با رنگ مورد علاقه از مجموعه متنوع رنگ‌های مشکی، آبی، سبز، نارنجی، صورتی، بنفش، قرمز، نقره‌ای، سفید و زرد انتخاب کنند.   اعضاء خانواده XPERIA X10 سونی‌اریکسون( X10، X10 mini و X10 mini Pro) هر سه در سه ماهه دوم سال جاری میلادی آپگرید سیستم‌عامل خود را به نسخه 2.1 دریافت می‌کنند. در این به‌روز‌رسانی، XPERIA X10 در مقام برترین هوشمند مالتی‌مدیای آندرویددار، به قابلیت فیلمبرداری HD مجهز خواهدشد. سپس با آپدیتی که در 3 ماهه چهارم امسال برای این محصول ارائه می‌شود، این گوشی قادر خواهد بود به صورت بی‌سیم به تلویزیون متصل شده و محتویات گوشی به نمایش گذاشته می‌شود. در عین حال نرم‌افزارهای Timescape و Mediascape ارتقاء پیدا می‌کنند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 319]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن