تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821300751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به دليل بحران زباله و مشكلات كولي ها اتحاديه اروپا بار ديگر به ايتاليا هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: به دليل بحران زباله و مشكلات كولي ها اتحاديه اروپا بار ديگر به ايتاليا هشدار داد
سياسي
رم - اتحاديه اروپا بار ديگر به ايتاليا درخصوص بحران زباله‌ها در استان جنوبي كامپانيا هشدار داد.

در اظهار نظري ديگر، ويكتوريا موهاكسي نماينده پارلمان اروپا از گروه ليبرال‌ها ، شرايط كولي‌ها در ايتاليا را بدترين در سطح اروپا خواند.

روزنامه ايتاليايي كوريره دلاسرا روز سه شنبه به نقل از كميسيون اتحاديه اروپا نوشت : خطر شيوع اپيدمي در ناپل وجود دارد ، هرچه سريع تر اقدام كنيد.

استاوروس ديماس مسوول محيط زيست كميسيون اتحاديه اروپا با لحني تند از مقامات ايتاليا خواست تا هرچه سريع تر اقدام و از شيوع اپيدمي جلوگيري كنند .

كميسيون اتحاديه اروپا روز ‪۱۷‬ارديبهشت گذشته مورد بحران زباله ايتاليا را به دادگاه قضايي اروپا ارجاع داده بود.

اروپا مساله ناپل را يك مساله ساختاري مي‌داند و برلزوم اتخاذ تدابير ميان مدت و دراز مدت براي اداره دفن زباله‌ها تاكيد دارد.

دولت جديد ايتاليا نيز براي مقابله با بحران زباله‌ها برنامه استفاده از ارتش و ايجاد ‪ ۱۰‬محل جديد دفن زباله را دراستان جنوبي كامپانيا پيش بيني كرده است .

هم اكنون ‪ ۵۰‬هزار تن زباله در اين استان و ‪ ۵‬هزار تن زباله در خيابان هاي شهر ناپل برروي هم انباشته شده است و خطر شيوع بيماري‌ها وجود دارد.

ويكتوريا موهاكسي نماينده پارلمان اروپا از گروه ليبرال‌ها نيز در اظهاراتي شرايط كولي‌ها در ايتاليا را بدترين در سطح اروپا خواند.

وي افزود : نه تنها شرايط كولي‌ها در ايتاليا بدترين در اروپا است ، بلكه اين كشور حتي از بودجه پيش بيني شده از سوي اتحاديه اروپا براي اقليت‌هاي قومي استفاده نكرده است .

موهاكسي كه به مدت دو روز از اردوگاه‌هاي كولي‌ها در رم و ناپل ديدن كرده بود، اظهار داشت كه اين مورد را با رييس پارلمان اروپا و كميسيون اتحاديه اروپا در امور مهاجرت ، در ميان خواهد گذاشت .
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 301]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن