تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815617338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله جنتي: روابط ايران و پاكستان به سرعت در حال گسترش است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آيت الله جنتي: روابط ايران و پاكستان به سرعت در حال گسترش است
دبير شوراي نگهبان كشورمان در ديدار رئيس مجلس ملي پاكستان با اشاره به روابط خوب دو كشور در همه زمينه ها گفت: با كوشش هاي مسئولان و مقامات ايران و پاكستان، اين روابط به سرعت در حال گسترش است.
به گزارش خبرنگار صداوسيما از اسلام آباد، آيت الله جنتي، ضمن ابراز خرسندي از توجه خاص خانم فهميده ميرزا، رئيس مجلس ملي پاكستان به مسائل اسلام، به فلسفه وجودي و استقلال پاكستان اشاره كرد و گفت: پاكستان، اولين كشوري است كه بر اساس تفكر اسلامي، توسط محمدعلي جناح، بنيانگذار پاكستان به وجود آمد.

دبير شوراي نگهبان، با ابراز تاسف از ترور خانم بي نظير بوتو گفت: برگزاري موفقيت آميز انتخابات سراسري ملي و ايالتي در پاكستان براي ملت و دولت پاكستان مبارك بوده است.

رئيس مجلس ملي پاكستان هم ضمن خوش آمدگويي به دبير شوراي نگهبان گفت: تحقق اجرايي كردن خط انتقال گاز ايران به شبه قاره، يكي از آرزوهاي دولت پاكستان است كه "انشاء الله" به زودي معاهده آغاز اين طرح بزرگ، به امضاي مقامات ايران، پاكستان و هند خواهد رسيد.

خانم فهميده ميرزا، صلح در عراق، افغانستان و فلسطين را بسيار مهم دانست و گفت: دولت و ملت پاكستان هميشه از فعاليت هاي صلح آميز هسته اي جمهوري اسلامي ايران دفاع كرده است و به اين حمايت ها ادامه خواهد داد.

رئيس مجلس ملي پاكستان، همچنين با اشاره به بحران انرژي در پاكستان گفت: به منظور رفع بحران انرژي برق، دولت پاكستان علاقه مند است با جمهوري اسلامي ايران همكاري كند.

فهميده ميرزا همچنين درباره گروه دوستي پارلماني دو كشور اعلام كرد كه در آينده اي نزديك، پس از تعيين لايحه بودجه سال جديد در مجلس ملي پاكستان، به ايران سفر خواهد كرد و ضمن زيارت از بارگاه امام رضا در مشهد مقدس، با مقامات جمهوري اسلامي ايران در راستاي گسترش روابط دو كشور ديدار و گفتگو خواهد كرد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 424]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن