تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816307706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسوولان اجرايي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسوولان اجرايي
سياسي. قوه مقننه. مجلس. مجلس شوراي اسلامي
‪ ۳۴‬تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در تذكري به رييس جمهوري خواستار صدور دستور رسيدگي و تجديد نظر در افزايش چهار برابري نرخ انواع كودهاي شيميايي مورد مصرف در بخش كشاورزي و رفع نارضايتي كشاورزان سراسر كشور شدند.

جعفر قلي راهب نماينده تنكابن و رامسر، اسداله عباسي نماينده رودسر ، سيد سبحان حسيني حيدرآبادي نماينده گرگان، قربانعلي نعمت زاده و ولي رعيت نماينده قائم شهر، عطاء‌الله حكيمي نماينده رودبار ، ناصر عاشوري نماينده فومن، ابوالقاسم روحي نماينده ساري، بايرام گلدي برمك نماينده مينو دشت، نمايندگاني بودند كه اين درخواست را در قالب تذكر كتبي به رييس جمهوري مطرح كردند.

از ديگر نمايندگاني كه اين درخواست را مطرح كردند مي‌توان به سيد هادي طباطبايي نماينده ايذه، حسينعلي قاسم زاده و علي اكبر ناصري نماينده بابل ، رجب رحماني نماينده تاكستان ، محمد قلي حاجي ايري نماينده كردكوي، رضا رحماني و محمد حسين فرهنگي نمايندگان تبريز، مارامائي نماينده گبند كاووس ،سيد محمود مدني بجستاني نماينده گناباد ، مرادعلي منصوري رضي نماينده راميان، شكر الله عطارزاده نماينده بوشهر، سيد حسين حسيني نماينده فريمان ، احمد ناطق نوري نماينده نور ، قيصر صالحي نماينده دير اشاره كرد.

علي عسگري نماينده مشهد ، سيد جمال‌الدين ارجمند نماينده جهرم، مجيد ناصري نژاد نماينده شادگان، علي معلمي پور نماينده ميناب ، محمد حسن جمشيدي نماينده بهشهر ، بهمن محمدي نماينده فريدن، شاپور مرحبا نماينده آستارا، كمال دانشيار نماينده بندر ماهشهر ، امير صنعتي نماينده سراب، رمضانعلي صادق نماينده زاده رشت، محمد ناصر توسلي زاده نماينده تربيت حيدريه از ديگر نمايندگاني بودند كه درخواست مذكور را در قالب تذكر كتبي مطرح كردند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، تذكرات نمايندگان به مسئولان اجرايي كشور در جلسه علني روز سه شنبه مجلس را غلامعلي حداد عادل رييس مجلس قرائت كرد سيد محمود مدني نماينده گناباد نيز از رييس جمهوري خواست تا به موقع ، وضعيت خشكسالي شهرستان‌هاي گناباد و بجستان براي بهره مندي كشاورزان و دامداران از امكانات و تسهيلات اعلام شود.

رضا طلايي نيك نماينده بهار و كبودر آهنگ در تذكري از غلامحسين نوذري وزير نفت خواست تا شاخص الگوي مصرف گاز در استان همدان و ساير مناطق سردسير و رسيدگي به افزايش جهشي نرخ هزينه در ‪ ۶‬ماهه دوم سال و نارضايتي مردم را اصلاح كند.

فخرالدين حيدري نماينده سقز و بانه نيز طي تذكري از وزير نفت خواستار لزوم برنامه ريزي دقيق براي پيشگيري از قطع گاز در شهرستان‌هاي سقز و بانه براي زمستان سال ‪ ۸۷‬شد.

حسين اميري از زرند و كوهنبانه از محمد رضا اسكندري وزير جهاد كشاورزي خواسته است تا به اوضاع نامناسب قيمت و توزيع كود و مواد مورد نياز كشاورزان، باغداران، بحران خشكسالي در شهرستان‌هاي زرند و كوهنبانه و گرفتاري مردم در روال اداري رسيدگي كند.

اين نماينده مجلس از پرويز فتاح وزير نيرو نيز خواست تا در خصوص آثار ناشي از خشكسالي در آب شرب مردم روستاها و شهرستان‌هاي زردند و كوهنبانه خارج از مسايل دست و پاگير اداري رسيدگي شود.

سيد جمال‌الدين ارجمند نماينده جهرم نيز طي تذكري به وزير نيرو خواستار بررسي علت تاخير در لوله‌گذاري و انتفال آب شرب شهرستان جهرم از سهميه سد سلمان فارسي و توجه به بحران آب شد و از محمد رحمتي وزير راه و ترابري خواست تا علت كندي در طرح ‪ ۴‬خطه شدن مسير جهرم به شيراز با توجه به تامين اعتبار و تصادفات مكرر را بررسي كند.

حسن مرادي نماينده اراك و كميجان نيز طي تذكري به وزير راه و ترابري، خواست تا در اتمام جاده‌هاي كمربندي شمال و جنوب اراك و نصب علايم ايمني براي جلوگيري از وقوع تصادفات زيانبار جاده‌اي تسريع شود.

سيد محمد رضا ميرتاج الديني و محمد حسين فرهنگي نمايندگان تبريز، اسكو و آذر شهر نيز از محمد رضا اسكندري وزير جهاد كشاورزي طي تذكري مشترك خواستند تا به مشكلات كشاورزان منطقه با توجه به خسارات وارده به گندم كاران بر اثر سرماي شديد زمستان رسيدگي شود.

محمد رضا امير حسنخاني نماينده فردوس و طبس طي تذكري به محمد رحمتي زير راه و ترابري خواستار جلوگيري از تضييع منافع ملي در مطالعات ريل مشهد چابهار و جلوگيري از تاخير در اجرايي شدن توسعه محور شرق شد و از وزير جهاد كشاورزي درخواست تجديد نظر در قيمت نهاده‌هاي كشاورزي و در نظر گرفتن زمان و بحران خشكسالي و سرمازدگي براي تصميم‌گيري در حذف يارانه و افزايش ناگهاني كود شيميايي كرد.

بهمن محمد ياري نماينده تالش نيز طي تذكري به وزير جهاد كشاورزي خواست تا از افزايش بهاي كود شيميايي و سموم دفع آفات جلوگيري و قيمت آن به بهاي قبلي بازگردانده شود.

عباسعلي رستمي نماينده قوچان و اسدالله عباسي نماينده رودسر طي تذكري مشترك به وزراي جهاد كشاورزي و بازرگاني خواستار تسريع در پرداخت مطالبات كشاورزان متضرر شده چغندر كار شدند.

محمد رضا مير تاج الديني و رضا رحماني نمايندگان تبريز نيز در تذكري مشترك به وزير صنايع و معادن، پرداخت مطالبات قطعه سازان خورور تبريز توسط شركت‌هاي تبعه آن وزارت به خصوص سابكو با توجه به تاخير چندين ماهه را الزامي دانستند.

عشرت شايق نماينده تبريز نيز در تذكري به وزاري جهاد كشاورزي و مسكن، خواستار رعايت ضوابط قانوني در واگذاري ‪ ۷‬هزار هكتار اراضي تبريز شد و از محمد مهدي زاهدي وزير علوم خواست تا تسهيلات لازم براي انتقال دانشجويان خصوصا دانشجويان دختر ايجاد شود.

عباسعلي اختري نماينده تهران نيز در تذكري به وزير علوم، رسيدگي به موضع گيري شوراي صنفي مركزي دانشگاه علم و صنعت در مقابل حراست به منظور حمايت از پوشش دلخواه غيرمجاز و اعتراض به سهميه بندي جنسيتي را الزامي دانست.

سيد جلال يحيي زاده نماينده تفت و ميبد نيز طي تذكري به رييس جمهور بررسي، شناسايي و برخورد با عوامل ايجاد هزينه چند صد ميليون توماني اعزام مديران دولتي سينمايي به جشنواره كن را خواستار شد و در تذكري ديگر به عليرضا علي احمدي وزير آموزش و پرورش تجليل شايسته از معلم فداكار جانباخته نيشابوري در راه نجات جان يك دانش آموز را ضروري دانست.

محمد حسين نژاد فلاح نماينده ساوجبلاغ نيز در تذكري به رييس جمهور بررسي علت كوتاهي فرماندار ساوجبلاغ در جذب اعتبارات عمراني تخصيص يافته به شهرستان را خواستار شد.

محمد قمي نماينده پاكدشت نيز از منوچهر متكي وزير امور خارجه خواست با اهانت‌كنندگان به مقدسات ديني و قرآن كريم توسط آمريكاييان و دانماركي ها برخورد شديد شود.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 490]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن