تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820659830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشت طرح مخابراتي در بردسكن بهره برداري شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هشت طرح مخابراتي در بردسكن بهره برداري شد
مشهد - خبرگزاري مهر: همزمان با هفته ارتباطات، بهره برداري از هشت طرح مخابراتي در شهرستان بردسكن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر در بردسكن، رئيس مخابرات بردسكن ظهر امروز در مراسم بهره برداري از اين طرح ها با اشاره به توجه دولت نهم به توسعه و گسترش ارتباطات در دورترين روستاها اظهار داشت: در شهرستان بردسكن هيچ روستاي بدون تلفني وجود ندارد.

علي حيدريان تعداد روستاهاي برخوردار از تلفن را در بردسكن 105 روستا ذكر كرد و گفت: يكي ديگر از اقدامات مهم دولت در توجه به روستاها، راه اندازي آي سي تي هاي روستايي به عنوان پيشخوان عمومي دولت است.

وي با اشاره به اينكه تعداد آي سي تي هاي فعال در بردسكن 14 مورد است بيان دشات: اين آمار نسبت به ارديبهشت سال گذشته رشد بيش از 400 درصدي را نشان مي دهد.

رئيس مخابرات بردسكن همچنين از واگذاري 65 خط تلفن ثابت بيسيم (WLL) در روستاي صالحيه بردسكن خبر داد و گفت: عمليات اجرايي واگذاري اين نوع تلفن در دو روستاي عبدل آباد و رحمانيه از توابع بخش شهرآباد بردسكن نيز آغاز شده و تا شهرويور ماه مردم اين دو روستا از نعمت تلفن خانگي بيسيم برخوردار مي شوند.

اين مسئول در ادامه پروژه هاي افتتاح شده را شامل افتتاح پنج اي سي تي روستايي در روستاهاي كاظم آباد، ركن آباد، ظاهر آباد از بخش شهرآباد و روستاهاي اسلام آباد و سير و همچنين بهره برداري از دو پروژه توسعه سوييچ مراكز شهرآباد و اسلام آباد و نيز افتتاح سايت بي تي اس بيجورد با صرف هزينه دو ميليارد ريال خبر داد.

در ادامه فرماندار بردسكن نيز در سخناني بر مجهز نمودن ادارات شهرستان به انواع خدمات الكترونيكي و ارتباطي روز دنيا تاكيد كرد.

حبيب الله مقامي افزود: امروز با پيشرفت فناوري، ارتباطات در تمامي عرصه ها حرف اول را مي زند.

وي اظهار اميدواري كرد: تا پايان سال جاري تجهيزات ويدئو كنفرانس شهرستان در جهت برگزاري همايشهاي علمي و بهره گيري از فرصتهاي پيش رو راه اندازي شود.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن