تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804235127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزشي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اخبار كوتاه ورزشي
داخلي. ورزشي. خبرهاي كوتاه
ياسوج - استاندار كهگيلويه وبويراحمد برضرورت برگزاري هر چه بيشتر ورزش همگاني در بين مردم به ويژه جوانان اين استان تاكيد كرد.

سيد مسعود حسيني سه‌شنبه در گفت گو با ايرنا افزود: امروزه تاثير بسزاي ورزش در تعاملات اجتماعي افراد جامعه به عنوان يك امر اجتناب ناپذير محسوب مي شود.

وي بيان كرد: ابتدا لازم است فرهنگ اين كار در كهگيلويه‌و بويراحمد بيش از پيش نهادينه شود و ورزش به عنوان يك مقوله مهم در اولويت برنامه‌هاي كاري قرار گيرد.

حسيني ابراز داشت: با اشاره به اين جمله معروف كه گفته‌اند هميشه عقل سالم در بدن سالم است بيشتر به ارزش واهميت بالاي ورزش پي خواهيم برد.

وي عنوان كرد: ادارات و سازمانهاي دولتي اين استان موظف به انجام ورزش روزانه هستند طوري كه موجب اخلال در انجام وظايف محوله خود در قبال مردم نشود.

حسيني گفت: ادارات اين استان بدهي‌هاي خود را به سازمان تربيت بدني بپردازندتازمينه رشد و توسعه هرچه بيشتر ورزش در اين استان فراهم شود.ك/‪۳‬ ‪۶۷۵/۵۶۳/۲۷۵۷‬

*****
ساري - رييس هيات شناي استان مازندران بر ارتقاي سطح اين رشته ورزشي در استان مازندران تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، "معصومه طاهري" روز سه‌شنبه در نشست با مسوولان هيات شناي شهرستان قائمشهر در اين شهر افزود: با ارتقاي سطح شناي استان مازندران ، رسيدن به سطوح ملي و بين‌المللي از برنامه‌هاي امسال اين هيات است.

وي گفت: در سالهاي گذشته آموزشهاي موثري در زمينه‌هاي داوري ، مربيگري و شناخت استعدادهاي پايه در استان مازندران صورت گرفت.

به گفته "طاهري" با ايجاد زمينه‌هاي مساعد در خصوص پايه ريزيهاي آموزشي و مهارتي ،اميد به مدال آوري در تيمهاي شناي مازندران بيش از پيش شد.

وي با تاكيد بر اينكه رشته ورزش شنا نيازمند به سرمايه‌گذاري و اطلاع رساني در ابعاد قهرماني دارد گفت: كسب نتايج مثبت در سطح ملي از سوي قهرمانان مازندراني نياز به اطلاع رساني و توجه مضاعف دارد.

رييس هيات شناي استان مازندران تصريح كرد: اين ورزش با توجه به سوابق و حمايتهايي از آن ، عشق و علاقه وافري را براي قهرماني مي‌طلبد.

‪۴۰۲ /۵۰۳/۷۳۲۹/۵۰۶‬

*****
شيراز- مسابقات قهرماني گلبال بانوان فارس با قهرماني تيم شيراز پايان يافت.

به گزارش دريافتي، سه‌شنبه ايرنا به نقل از هيات نابينايان و كم بينايان فارس اين مسابقات كه درسالن شوريده‌شيراز برگزار شد چند تيم از استان فارس با هم به رقابت پرداختند.

براساس اين گزارش پس ازاينكه تيم شيراز بر سكوي نخست قرار گرفت تيم‌هاي شيراز الف و كازرون در جاي دوم و سوم قرار گرفتند.

فاطمه قائدي، سمانه خارستاني،فاطمه مهري، روياجلالي، مينا قرباني ، زهرا حبيبي به مربيگري افسانه وهابي اعضاي تيم شيراز را تشكيل مي‌دادند كه با درخشش خود توانستند مقام قهرماني اين مسابقات را بخود اختصاص دهند.ك/‪۱‬ ‪۶۷۵/۵۱۵/۷۳۶۸‬

*****
شهركرد- نايب رييس فدراسيون ورزشهاي زورخانه‌اي و كشتي پهلواني كشور، از احداث ‪ ۱۵۰‬زورخانه در ايران خبر داد و گفت:در حال حاضر ‪ ۴۹۰‬زورخانه در سطح كشور وجود دارد.

" نورالله هدايتي " روز سه‌شنبه در بازديد از زورخانه پورياي ولي شهركرد در گفت وگو با ايرنا افزود:از اين تعداد زورخانه ‪ ۴۰۰‬زورخانه فعال مي‌باشد و پهلوانان كشور در آن به انجام ورزشهاي زورخانه‌اي مشغول هستند.

به گفته وي، مقرر شد در هر استان كشور يك زورخانه استاندارد براي انجام فعاليت رشته‌هاي ورزشي زورخانه‌اي و كشتي پهلواني احداث شود.

نايب رييس فدراسيون ورزشهاي زورخانه‌اي و كشتي پهلواني كشورگفت:آيين نامه رشته ورزشي زورخانه‌اي در ‪ ۹‬ماده ورزشي تدوين شده و از اين پس در مسابقات كشوري از تجهيزات داوري الكترونيكي در اين رشته استفاده مي‌شود.

هدايتي،ازگسترش اين رشته ورزشي در ‪ ۱۷‬كشور جهان خبر داد و گفت:هم اكنون ‪ ۳۵‬مرشد و مربي به كشورهاي جهان براي صدور اين ورزش اعزام شده است.

وي،از اعزام تيم دوم ليگ ورزشهاي زورخانه‌اي و كشتي پهلواني به مسابقات آسيايي اندونزي خبر داد و گفت:تيم مقاومت به عنوان تيم نخست ليگ كشور نيز به مسابقات جهاني پوسان كره اعزام مي‌شود.

‪۵۴۶/۶۷۱/۷۳۵۹‬

*****
شيراز- رييس هيات پينگ استان‌فارس گفت:براساس اعلام فدراسيون پينگ پنگ،اين استان در زمينه آموزش مربيگري و تعداد ورزشكاران سازمان يافته در رده نخست كشور قرار دارد و از نظر داوري نيز در رده دوم كشور مي‌باشد.

به گزارش ايرنا،احمد صديقي، سه‌شنبه در مجمع سالانه اين هيات گفت:با توجه به اينكه از سوي اين هيات ميز پينگ پنگ در اختيار شهر ستانها قرار گرفته است اين انتظار وجود دارد كه هيات شهرستانهابابرنامه ريزي بهتري به تربيت ورزشكاران مستعد بپردازند.

وي افزود: هدف از تشكيل مجمع سالانه ارايه تقويم و بررسي آن است كه بر اساس آن بتوانيم در سال جاري نيز همچنان به فعاليت خود ادامه دهيم و از رده ممتازي كه در كشور بدست آودريم دفاع نماييم.

صديقي همچنين ازميزباني شيرازدر مسابقات پينگ پنگ المپياد ايرانيان خبر داد و افزود:در رده سني نوجوانان ازسوي فدراسيون ميزباني اين مسابقات مهم كشوري به شيراز اختصاص داده شده‌است و اميدواريم بتوانيم بخوبي از ميزباني استفاده نموده و براي ورزش فارس افتخار كسب نماييم.

وي ادامه داد: همچنين از سوي فدراسيون براي ورزشكاران مربيان و داوران اين رشته كارت شناسايي صادر مي‌شود ضمن اينكه بيمه ورزشي ورزشكاران اين رشته در اولويت قرار دارد.

‪۶۷۵/۵۱۵/۷۳۶۸‬

*****
شهركرد- رشته" شمشيربازي " با داير شدن هيات شمشيربازي در چهارمحال و بختياري از روز سه‌شنبه سطح مركز استان داير و فعال شد.

به گزارش ايرنا، از سوي فدراسيون شمشيربازي جمهوري اسلامي ايران نيز " عباس حبيب پور" تا زماني برگزاري نخستين مجمع انتخابات هيات رييسه شمشيربازي استان به عنوان سرپرست اين هيات منصوب شد.

همچنين" ايرج فاضليان "، " خاطره هادي "، " سيد هاشم زمانيان "، "محمد رضا مرادي " ، " ابراهيم بني‌طالبي " و "داوود پوركاوه " به عنوان اعضاي هيات شمشيربازي چهارمحال وبختياري انتخاب شدند.

سرپرست هيات تازه تاسيس شمشيربازي چهارمحال وبختياري،جذب نيروهاي مستعد و تشكيل تيم شمشيربازي استان را از برنامه‌هاي آتي اين هيات برشمرد.

" عباس حبيب‌پور" روز سه‌شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود:اين هيات در سه رشته اسلحه اپه ، فلوره وسابرفعاليت خود را تداوم مي‌بخشد و به همين منظور نيزازمربيان هيات شمشيربازي استان اصفهان براي ارتقا سطح اين رشته ورزشي در چهارمحال وبختياري كمك گرفته مي‌شود.

‪۵۴۶/۶۷۱/۷۳۵۹‬

*****
گناوه - رييس تربيت بدني گناوه گفت: اين شهرستان در حال تدارك ميزباني مسابقات سوپركنتاكت كشور است.

رحمان عمادي سه‌شنبه در گفت وگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: باتوجه به اينكه ميزباني اين مسابقات كتبا به تربيت بدني اين شهرستان اعلام شده بنابراين اين اداره در تلاش است كه اين رقابت‌ها بنحو شايسته برگزار شود.

وي اظهارداشت: فدراسيون هنرهاي رزمي كشور در نامه‌اي به اداره كل تربيت بدني استان بوشهر برگزاري مسابقات كشوري سوپركنتاكت به ميزباني شهر گناوه را كه در تيرماه سال جاري برگزار خواهد شد، اعلام كرده است.

رييس تربيت بدني گناوه از زحمات و تلاش‌هاي استاد عليرضا صفوي مسوول برگزاري اين مسابقات و مقيم اين شهر كه توانسته مجوز ميزباني اين مسابقات را از ميان ديگر استان‌هاي كشور بدست آورد، تقدير كرد و از مسوولان اين شهرستان خواست تا تربيت بدني گناوه را در اجراي هرچه بهتر برگزاري اين مسابقات مساعدت و ياري كنند.

‪۶۷۵/۶۸۱/۶۳۷‬

*****
زاهدان - دومين دوره مسابقات تخصصي عملياتي آتش نشانان منطقه‌سه كشور دوشنبه‌شب با قهرماني تيم زاهدان در بندرعباس به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي دراين دوره از مسابقات نزديك به ‪۱۲۰‬ آتش‌نشان در قالب ‪ ۱۰‬تيم از ‪ ۱۰‬شهر كشور به رقابت پرداختند.

مسابقات تخصصي عملياتي آتش‌نشانان منطقه سه‌كشور در چهار رشته دو يكصدمتر با مانع،دو چهاردر ‪۱۰۰‬متر تيمي امدادي،آبرساني با نشانه و طناب كشي طراحي شده بود.

دراين رقابت‌ها آتش‌نشانان شهرهاي بندرعباس،بوشهر،جهرم،گچساران،رفسنجان، زاهدان،سيرجان،كرمان،يزد و مرودشت حضور داشتند.

در رشته دويكصدمتر با مانع فرهادفراهي از زاهدان اول،هادي بلالي‌پور و مجيد محمودي از بندرعباس به ترتيب دوم و سوم شدند.

دربخش تيمي اين رشته و همچنين رشته چهار در ‪۱۰۰‬مترامدادي نيزتيم زاهدان اول و تيم‌هاي بندرعباس و يزد،دوم و سوم شدند.

در رشته طناب‌كشي تيم‌هاي بوشهر،يزد و سيرجان به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را كسب كردند.

در رشته آبرساني تيم بندرعباس اول شد و زاهدان و جهرم به مقام‌هاي دوم و سوم دست يافتند.

‪۶۷۵/۶۶۷/۷۱۹۲‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 481]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن