تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813268496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه رقابتهاي جودو قهرماني جوانان جهان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برنامه رقابتهاي جودو قهرماني جوانان جهان اعلام شد
در حالي كه تيم ملي جودو جوانان ايران خود را براي حضور در رقابتهاي قهرماني آسيا آماده مي كند، فدراسيون جهاني جودو برنامه رقابتهاي قهرماني جهان را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمين دوره رقابتهاي جودوي قهرماني جوانان جهان پيش از اين قرار بود به ميزباني ويتنام و در شهر "هوشي مينه" برگزار شود كه به دليل عدم آمادگي اين كشور، فدراسيون جهاني، تايلند را به عنوان ميزبان انتخاب كرد.

برهمين اساس اين كشور دربانكوك و ورزشگاه"راجامانگالا" شهر بانكوك از تاريخ 23 تا 26 اكتبر (سوم تا ششم آذرماه) اين رقابتها را برگزار مي كند.

طبق اعلام فدراسيون جهاني در اولين روز مسابقات سوم آذرماه جودوكاران وزن 100+ كيلوگرم به روي تاتامي خواهند رفت.

چهارم آذرماه در روز دوم رقابتها جودوكاران اوزان 90- و 100- كيلوگرم مسابقات خود را برگزار مي كنند. در روز سوم مسابقات ، پنجم آذرماه رقابتهاي دو وزن 73- و 81- كيلوگرم برگزار مي شود وششم آذرماه در آخرين روز هم جودوكاران دو وزن 66- و 60- كيلوگرم به روي تاتامي مي روند.

تيم ملي جوانان ايران قبل از حضور در اين رقابتها ، بايد در مسابقات قهرماني جوانان آسيا كه تيرماه در يمن برگزار مي شود شركت كند.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 888]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن