تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815434055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موزيلا آخرين نسخه Firefox را عرضه كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: موزيلا آخرين نسخه Firefox را عرضه كرد


همكاران سيستم - شركت موزيلا پس از ماه‌ها انظار سرانجام نسخه جديد مرورگر اينترنتي خود را با نام Firefox 3 Beta 4 به بازار معرفي كرد.

اين مرورگر اينترنتي جديد به گونه‌اي طراحي شده است كه مي‌تواند روي سيستم‌هاي عامل ويندوز XP، ويندوز ويستا، لينوكس و Mac نصب شود.

به گفته كارشناسان شركت موزيلا،‌در سومين نسخه بتاي اين مرورگر اينترنتي بيش از 900 حفره وجود داشته كه هم‌اكنون همه آنها برطرف شده است.

در اين مرورگر جديد تغييرات اندكي انجام شده كه بر اساس آن،‌كاربراني كه Firefox 3 Beta 4 را روي هر يك از سيستم‌هاي عامل ياد شده نصب كنند با اين تغييرات مواجه خواهند شد.

مرورگر اينترنتي Firefox 3 Beta 4 فضاي كمتري از حافظه كامپيوتر را اشغال مي‌كند و در مقابل، سرعت جست‌وجوهاي كامپيوتري كاربران را افزايش مي‌دهد.

شركت موزيلا هنوز تاريخ دقيقي براي عرضه نسخه نهايي اين مرورگر اينترنتي اعلام نكرده است، اما كارشناسان احتمال مي‌دهند كه نسخه نهايي Firefox 3 تا پايان امسال در اختيار كاربران قرار گيرد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 346]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن