تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814191851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني مدير كل دفتر برنامه ريزي و گردشگري خارجي در گفتگو با حيات:تجديدنظر در صدور ويزا براي جذب گردشگر خارجي ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني مدير كل دفتر برنامه ريزي و گردشگري خارجي در گفتگو با حيات:تجديدنظر در صدور ويزا براي جذب گردشگر خارجي ضروري است


تهران – حيات

مديركل دفتر برنامه ريزي و گردشگري خارجي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با بيان اينكه جاذبه هاي گردشگري در ايران به قدري زياد است كه با وجود كيفيت پايين خدمات در برخي اوقات رضايت گردشگر خارجي حاصل مي شود گفت:تجديد نظر در صدور ويزا و تجهيز مراكز اقامتي براي جذب گردشگر خارجي ضروري است.
محمدعلي پاك سرشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعي حيات با بيان اين مطلب، گفت: اگرچه ارايه خدمات و سرويس ها به گردشگران خارجي در برخي اوقات از جذابيت و مطلوبيت كافي برخوردار نيست، اما وجود جاذبه هاي گردشگري در ايران به حدي است كه اين كيفيت پايين خدمات در نهايت تحت الشعاع جذابيت ها قرارگرفته و رضايت مندي گردشگر خارجي را به همراه مي آورد.
وي با تاكيد بر ارتقاي سطح خدمات ارايه شده به گردشگران خارجي، تصريح كرد: در برقراري امنيت براي گردشگران خارجي، خدمات فرودگاهي و مراكز خريد بايد تجديدنظر و بازنگري صورت گيرد كه درواقع پيش نياز تمام اين موارد فرهنگ سازي براي مردم در برخورد با گردشگر خارجي است.
مديركل دفتر برنامه ريزي و گردشگر خارجي سازمان ميراث فرهنگي با اشاره به اين كه وضعيت هتل هاي ايران از لحاظ تطابق با استانداردهاي جهاني مناسب نيست، تصريح كرد: درصورتي كه تعداد آمار ورودي گردشگران خارجي به كشور افزايش يابد، تعداد هتل هاي كشور از لحاظ پذيرش مسافر و گردشگر نيز با مشكل كمبود مراكز اقامتي مواجه مي شود.
وي افزود: هم اكنون هتل هاي كشور براي 4 ميليون گردشگر خارجي در سال ظرفيت دارند كه بايد در راستاي انجام برنامه ريزي براي جذب گردشگر بيش تر اين تعداد افزايش يابد.
پاك سرشت، با اشاره به آن كه در سال 86 نزديك به 2 ميليون گردشگر براي بازديد از نقاط ديدني به ايران سفر كردند، تصريح كرد: گردشگران خارجي به كشور عمدتا از بازارهاي اروپايي، كشورهاي عربي و نيز حوزه خليج فارس بوده اند و اين درحالي است كه بايد تسهيلات خوبي در زمينه صدور ويزا و نيز تجهيز مراكز اقامتي براي گردشگران خارجي درنظر گرفته شود.
وي اظهار داشت: يكي ديگر از موارد بسيار مهم در جذب گردشگر خارجي به ايران اين است كه بايد اين اطمينان در آنها حاصل شود كه در سفر خود به ايران به مقاصد گردشگري خويش مي رسند.
پايان پيام
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن